Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5529 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

לאחר מילוי שמן שכחתי לסגור את מכסה המנוע (כן, אני יודע, אני גאון) והיום (לאחר 24 שעות שבהן האוטו קצת נסע אבל רוב היום עמד) התחלתי להריח ריח של דלק בתוך הרכב.

כשגיליתי ששכחתי לסגור את הפקק, כמובן שמיד סגרתי אותו וניסיתי לספוג את כל כמויות השמן מהמנוע.

 

השאלות שלי הן :

  1. האם פגעתי במנוע ? יש לציין שלא נדלקה לי נורית כלשהי והרכב נסע מעולה, למעט ריח הדלק החריף שהרגשתי במהלך הנסיעה.
  2. כיצד יש להסיר את כמויות השמן שנשפכו על המנוע ועל חלקיו ?

המדהים הוא, שלאחר כל הנסיעות, מצאתי את הפקק שוכב לו בדיוק באותו מקום בו הנחתי אותו. חצי נחמה ? :)

פורסם

פגיעה במנוע התרחשה אם לא נשאר מספיק שמן (הרבה מתחת למינימום, בוא נגיד שאם השמן במנוע קר לא מגיע למדיד, תתכן מאוד פגיעה במנוע)

 

המנוע יכול להפגע אם נכנסו לכלוכים/חרקים וכו', אבל יש מסנן שמן.

 

אני הייתי ממליץ לבדוק כמה שמן נשאר, ולאחר מכן להחליף שמן ומסנן. בזמן ההחלפה בדוק כמה שמן נשאר ומה מצבו (כמו בכל החלפה), חוץ מזה אין הרבה מה לעשות.

פורסם

בהחלט חצי נחמה, כניראה מיכסה המנוע קצת שכב עליו אז למזלך הוא לא היתגלגל לו למקומות לא נעימים או אל מיתחת לרכב.

בדוק מה מצב המיפלס של השמן כעת על המדיד, הוסף כמה שצריך ואני מקווה בשבילך שלא נוצר חוסר של יותר מליטר שזה השלב בו המנוע בחוסר שכזה ומעלה מתחיל לתפוס בלאיי מואץ במיוחד בכיוון השסתומים והמרימים ההידראוליים אם קיימים בריכבך. לאחר מילוי הנע וסע לשלום. מבחינת ניקוי יש תכשירים בצורות של ספריי לדברים האלה, אל תשתגע עם שטיפות מנוע וכל זה.

:)
×
×
  • תוכן חדש...