Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8560 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמע לפחות הוא עשה את זה

 

אני מודה שאין לי אומץ לעשות כזה דבר בגלל שזה לא יוצא אחיד

אם היתי יכול היתי צובע את הפאנל אצלי אבל זה תהליך בלתי הפיך ואין לי כוונה להתחיל לקנות פלסטיקה חדשה לאוטו אם זה יצא גרוע וגם אני לא ממש יודע להתעסק עם פירוק דשבורד

tAoS FoReVeR

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
פלסטינאי משהו לטעמי... :roll:

 

 

אייל דיי דיי מה זה היציאה הלבנונית הזאת?

 

ניסיתי עוד לתת לו להנות מהספק....

לדעתי זה פשוט נראה זוועה.

זה לא משוייף בכלל, הצבע לא אחיד, וכמובן גם לא מתאים.

נראה כאילו זה נלקח מהרעיון של איציק לצביעת הפאנל אבל הביצוע .... אין מילים.

 

אייל, התגובה שלך לא לעניין - קצת פירגון לא יהרוג אף אחד.

גם אם זה נראה תלוש מהרעיון צביעת הפאנל שהעלתי אתמול -וגם אם זה לא יצא הכי מבריק שיש בעולם, אתה יכול לזרוק איזה טיפ (כאן או במסר אישי) לשיפור המצב... בסה"כ כולם מתחילים ככה, אף אחד לא נולד עם זה בגנים שלו והכל עניין של זמן וניסיון.

 

יישר כח (לא אתה, אייל - הכוונה ל OpelGT)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

עם כל הכבוד, אני שונא דברים מצועצעים ברכב....

הביקורת שלי היא שזה היה דבר מיותר.

לדעתי הדבר הנכון לעשות זה לצבוע את זה בחזרה בשחור....

אני הייתי משקיע זמן ומשאבים בשיפור דברים אחרים....

 

(נ.ב. מספר האנשים שאמר לי במסנג'ר / ICQ את מה שאני כתבתי , שואף לאין סוף)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל!!

יא כלי!

תקשיב לי שניה, אני גם חושב שזאת לא העבודה הכי נקייה שיש, וגם אני בעד לצבוע בשחור..

 

אבל גבבר!, מה אכפת לו מה אתה חושב על הצביעה?

 

הוא רצה לשתף אותנו בפרוייקט הקטן שלו וזהו, אני לא ראיתי בהודעה שלו שהוא שאל אם זה יפה?? (תקן אותי אם אני טועה..)

 

חוץ מזה מזה כל-כך אכפת לך?

 

רילקס מאן! :p

פורסם

אייל ? :evil:

מה העניין איתך ??

אמרת פעם אחת שזה לא נראה לך, פעם שניה, ואחרי התגובה של איציק עוד הוספת

שכתבו לך באי.סי.קיו ?

 

אני לא בטוח שזה מה שכתבו לך אלא אם כן אתה מתכתב עם עצמך !

 

פה זה לא פורום קטילות!

ביקורת בונה כן, קטילות לא !!

 

בכלל לא ראית את הרכב המדובר !

אתה אוהב סטנדרטי ?

זה כל אחד יכול לעשות! ממש לא חכמה !

אם היית רואה באיזה מצב הרכב של OpelGT היית מבין שעליו אין מה לרדת אלא להיפך !

 

אז אתה יכול להמשיך לרחוץ את רכבך עם מים וסבון, וסבבה !

לא נרד עליך ..

 

אבל לרדת על מי שמנסה ליפות את רכבו מעבר למקור זה לא לעניין ...

אפשר לחשוב שהוא הדביק "ניפוחים" מקרטון עם הירידה שלך עליו !

 

אני הייתי שוקל התנצלות. :roll:

 

נ.ב. אתה עוד מציע לצבוע חזרה לשחור ?

די לבאס ! :wink:

אנחנו פה כדי לעזור אחד לשני.

 

V8Driver

פורסם
אייל ? :evil:

פה זה לא פורום קטילות!

ביקורת בונה כן, קטילות לא !!

(...)

אנחנו פה כדי לעזור אחד לשני.

 

V8Driver

 

:mm_yeah:

 

זורע, קטילות זה הלחם והחמאה שלך....

V8 , איבדת לגמרי את הכיוון של מה שרציתי לומר שם.

OZA, כנ"ל.

אין סיבה להמשיך את הת'רד הזה לדעתי.

הרעיון בלתת ביקורת זה לומר מה שבאמת חושבים.... והרעיון בפורום הוא לאגד דעות

שונות של אנשים שונים.

 

אייל.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
זורע, קטילות זה הלחם והחמאה שלך....

 

משום מה אתה תמיד יודע לרדת על מכוניות/עבודות של אנשים. גם בלי שאני עוזר לך.

מעניין שזה קורה בעיקר לבעלי מכוניות ישנות/זולות.

(שאמנם רוב הקונים שלהם עמלו והזיעו בשבילן, אבל מה זה בשבילך הרי...)

 

החל מהאוטו שלי, עד האלפא של אדם והאופל של הבחור החביב עם השם הלא ידוע.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם

רק מה ?

זה שחיזקת את טענותיך בזה ששלחו לך באי.סי.קיו שאיזה מכוער זה יצא, זה כבר

מעליב ! תקרא שוב את הכל ותראה איך כולם כתבו, גם אלה שלא אהבו.

 

אתה צודק שזה מקום למתן דיעות,ומי שלא נאה לו שלא יפרסם את עבודתו

אבל זה לא שהוא הציע לעשות לך משהו דומה תמורת כסף...

אז ניתן היה להסתפק בזה שלדעתך זה היה מיותר !

 

לגיטימי ....

כל אחד ודעותיו !

 

אבל פשוט כתבת את הדברים כמו רצית בכוח ליפגוע בו.

אני יודע שלא אבל ככה זה היה נראה.

 

 

ערב טוב לך.

 

V8Driver.

פורסם

קודם כל אני מחייך פה רק מלקרוא את הטרד הזה :D:D תודה לכל מי שתומך בי,

 

אייל תבין , גם אם תשים כונס של איסוזו טרופר באמצע הגג שלך , אני אגיד לך שזה נחמד אבל אני לא מבין למה , אני לא אגיד לך "זה מכוער, תוריד" בגלל שאם שמת , כנראה שזה מוצא חן בעינך ** ההודעה נערכה **

 

בכל אופן , האוטו שלי מושקע בידיים שלי , הרשת , המדבקות , השפריצרים שאתם אוהבים כלכך , 90% ממה שיש לאוטו אני התקנתי ועשיתי , אין לי כסף לשלם לאנשים להתקנה ובכלל אני רוצה ללמוד ,אולי הפעם לא יצא אחיד (וד"א כן שייפתי אפילו יש תמונה עם הנייר שיוף) , אבל בפעם הבאה יצא פצצה כי אני יודע את הנקודות שצריך לעבור עליהן , וזאת בגלל שמישהו אחר נתן לי את הנקודות האילו , לא היה עסוק בלהגיד את דעתו האישית,

 

בקיצור אייל כבר כמה פעמים רציתי להגיד לך (ואני מוכן לפתוח טרד חדש עם לפחות 5 דוגמאות) שאתה כל הזמן יורד על אנשים , בקצבבבבבב , כל דבר שלא נראה לך אתה רושם מכוער, מגעיל , ערבי , "תשים שלט למכירה" וכו

הרכב שלך מושלם ? כי לי יש המון מה להגיד על הרכב שלך ... הצבע שלו למשל וכו... אבל אני לא אגיד את זה כדי לא לפגוע בך (כן גם המגבים פוגע..) וזה לא בסדר ואני לא בנאדם כזה

 

בקיצור , תפסיק להיות בנאדם מגעיל ותתן קצת נחת לאחרים ואם באמת לא נראה לך וזה מגעיל לך ת'צורה, פשוט אל תתן תגובה...

 

תודה לV8DRIVER ו ירון :)

פורסם

תעשה מה שבא לך ואל תיקח לריאות..

 

לפי דעתי זה יפה..

 

ישנן דיעות וישנן דיעות..

הכי חשוב, שאתה מרוצה ולך זה נראה יפה..

 

תהיה מלך בממלכה שלך!!

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
גם אם תשים כונס של איסוזו טרופר באמצע הגג שלך , אני אגיד לך שזה נחמד אבל אני לא מבין למה , אני לא אגיד לך "זה מכוער, תוריד" בגלל שאם שמת , כנראה שזה מוצא חן בעינך ** ההודעה נערכה**

 

תגיד אתה בסדר? :evil:

חזרת פעם לאוטו שלך וראית שתלשו לו משהו? לא? אני כן. חזרתי לאוטו שלי

שחנה מכוסה, ברוורס, וגיליתי שאין לי ספויילר. אני בטוח שמישהו עבד קשה בשביל

לגנוב את זה, באמת ליבי יוצא אליו. אני גם מקווה שליבו יוצא ממנו ושהוא יפרוש

מהעולם צעיר.

 

אין דבר כזה לעבוד קשה בשביל לגנוב! אין! :bad-word: לעבוד קשה זה בשביל

להרוויח את הכסף ולקנות את זה בחנות.

 

הדבר היחידי שנשאר לי להגיד זה שאני מקווה ששדבריך היו טעות או משהו.

 

 

גיא, :mad:

פורסם

גיא, זו הייתה צורת דיבור , לא גנבתי דבר בחיים שלי וכן...גם לי פרצו לאוטו , זה היה חלק ממשפט שהכוונה שלו הייתה אמורה להיות שגם אם הוא יביא ספוילר שלא מתאים שקנה אותו מבעל אימפרזה, גם לא הייתי אומר שזה מכוער.

פורסם

ככה לומדים, אז מה אם זה לא יצא הכי איכותי, בפעם הבאה כבר יודעים מה לעשות כדי לא לחזור על הטעות...

כל הכבוד על היוזמה , ככה צריך - אם לא מנסים לא לומדים ולא צריך להתייחס לאלה שלא מנסים אפילו...

 

היום אני אצלם איך אני צובע את הדש בורד שלי.... בטח יצא ג'יפה אבל זה לא עניינכם.

haters will hate

פורסם

כל הכבוד על ההשקעה !

 

חבל שתמשיכו את הויכוח הזה (אייל וX ) אני לא חושב שלאייל הייתה כוונה לפגוע , ניראה לי שפשוט חסר קצת טקט... :roll:

 

גם אני צבעתי ככה את המגבים (בשחור..) ולפי התמונות ניראה שלא יצא לך ממש אחיד בגלל שלא שייפת מספיק את המתכת או שהצבע בהיר/דליל מידי.

 

בכל אופן מזל טוב !!

 

 

דוד

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .


×
×
  • תוכן חדש...