Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5527 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
סיקה היא חברה מאוד מוכרת וגדולה בתחום.

בעיקרון, כל החומרים האלה שנועדו לאיטום תעלות איוורור, פח, ודברים כאלה יהיו מצוינים.

כל הקטע פה זה לצאת מהחשיבה המותגית, כי לא כל חברה שממתגת את עצמה כהכי טובה ועם זאת דוחפת מחירים מוגזמים היא באמת הכי טובה, היא רק ממתגת את עצמה ככה, כשמצד שני יש חברות שמייצרות אותו דבר אבל לא מייעדות את זה לשימוש אחד וטוענות שזה במיוחד בשביל עולם הרכב ואודיופילים וכהנה וכהנה, הן בעצם התחליף שלנו.

כי עם כל הכבוד לדיינאמאט וסקנד סקין ודומיהם, אבל גם יריעות של סיקה או הארדקאסט יכולות לתת תוצאה מעולה במחיר הרבה יותר הגיוני.

 

כשיקומו יותר אנשים שלא מעוניינים לקנות 2 מ"ר של דיינאמאט ב800 שקל ובמקום יראו שאפשר לקנות 2 מ"ר ב100 או פחות שקל ויקנו ויתקינו וינסו, נראה שהאגדה האורבנית האופפת את כל האזורים האפורים האלה תתנפץ, וכשפשפשתי וחיפשתי חומר תחליפי לדיינאמאט וניתקלתי ביריעה הזאת הבנתי כמה שזה אבסורד שאותו דבר יעלה פי 8\9 יותר רק בגלל שזה מותג.

אז יבואו כאלה שיגידו אבל הדיינאמאט יותר איכותי ויותר עבה ויותר כבד וכו', אני אוכל להגיד שבמחיר שהם קנו חומר לשתי דלתות אני עשיתי שתי דלתות עם שתי שכבות כל דלת, דלת תא מטען, מכסה מנוע ועוד נשאר לי עודף, והתוצאה הייתה דומה.

 

+1

המחיר אכן משחק פה תפקיד וגם אני חושב שהתוצאה תהיה דומה מאוד גם עם סיקה או חומר אחר.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תקנו אותי אם אני טועה,

אבל לא פשוט וקל יותר להשתמש בצמר סלעים?

החומר הוא חומר עמיד מאוד גם בטמפרטורות קיצוניות ( 50- עד 750 צלזיוס) , לא נרקב/מחליד/מעלה עובש/לא דליק, הוא מבודד חום קור ורעשים בצורה מצוינת, הוא נח מאוד לשימוש (פשוט מרפדים את הדלת כי הוא חומר ספוגי) ומבחינה אקוסטית הוא עושה עבודה יפה מאוד (מרבים להשתמש בו באולפנים).

מבחינת מחיר אני יודע בוודאות שהוא זול יותר - לוח של צמר סלעים ברוחב 0.60*1.20 - עובי 5 ס"מ מחירו 33 ש"ח (כמו כן ניתן לחתוך אותו לפי המידות הרצויות כי הוא חומר ספוגי ).

אני רוצה לעשות בקרוב פרויקט כזה בסיטרואן C4 של המשפחה, הבידוד רעשי רוח ונסיעה ברכב הם מהגרועים שנתקלתי בהם.

(החומר אפקטיבי לדלתות ולדלת תא מטען, לגבי מכסה המנוע צריך למצוא דרך להצמיד אותו למכסה.)

Audi A6 3.0T Quattro - לשייט ב260 קמ"ש :lol:

פורסם

איפה אפשר לקנות צמר סלעים במרכז?

זה טוב לשים בין הפלסטיקה שלא יהיו רעשים של פלסטיק.

בדלתות לא נראה לי רעיון טוב,כי נכנס מים לדלת.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

ניתן לרכוש צמר סלעים עם מעטפת החסינה מפני מים, מחירו הוא במקום 33 ש"ח ללוח, 42 ש"ח ללוח.

אגב, צמר זכוכית יכול גם לתת מענה טוב ומחירו זול יותר ממחיר מצר סלעים (גליל ברוחב 40 סמ ובאורך 20 מ' (!) מחירו 55 ש"ח)

מחיפוש קצר באינטרנט תוכל למצוא באתר זה מקום שתוכל לרכוש בו צמר סלעים לפי דרישה.

http://www.rotenberg1929.co.il/ShowProduct.asp?DynamicContentID=955#צמר זכוכית

Audi A6 3.0T Quattro - לשייט ב260 קמ"ש :lol:

פורסם

אבל זה יפתור את הבעיה חלקית... אחת הסיבות ששמים את החומר בידוד היא להגדיל את המסה של הדלת.

אני בספק בכמה הצמר הזה יכול להועיל.


×
×
  • תוכן חדש...