Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5526 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עבודה יפה מאוד, תתחדש.

האם השתמשת בגלגלת ? כמו של הדיינמייט?

 

מה שם החומר?או החברה שמוכרת אותו?

 

המטרה לשתף,בשביל זה אתה חבר פורום. :)

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלומי



 

תבדוק היטב היטב שלא מדבור בחומר בידוד\איטום שמכיל בתוכו חומרים מסרטנים - עדיף להוציא הרבה יותר כסף ולדעת בוודאות שאתה משתמש בחומר בריא מאשר לקחת סיכון שאתה עלול לגרום לעצמך נזק בלתי הפיך.

 

תעקוב אחרי החומר הזה - אם אתה מתחיל להריח זפת או שהוא מתחיל לנזול - מחכה לך עבודה קשה להסיר אותו...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

למה לא רוצה לספר?

הייתי בבסיס, אין לי ממש אפשרות להתחבר שם לאינטרנט ולהיכנס לפורום, אז אני מצטער שלא עניתי לכולכם.

 

בדקתי את מכסה המנוע היום אחרי נסיעה ארוכה, החומר לא נוזל אבל כשהוא ממש חם כמו בתא המנוע הוא נהיה רך.

בינתיים אין נזילות, זה לא מתקלף, לא מרגיש שום ריח מוזר לא של זפת ולא של כלום, הרכב עמד שבוע מתחת לשמש נסעתי איתו עכשיו בגשם וזה נראה בסדר בינתיים.

 

אני אענה על כל השאלות בהקדם האפשרי ברגע שיהיה לי יותר פרטים, אין לי שום סיבה להסתיר פרטים, אבל אני בעצמי עדיין לא יודע הכל, ובטח שאני לא מתכוון לשקר לאף אחד פה, אז בבקשה מכם תתאזרו בסבלנות, תנו לי לשבור קצת את הראש וברגע שיהיה לי מידע מפורט ומסודר אני מבטיח לפרסם הכל בצורה מסודרת! תודה.

 

אני חוזר ואומר, מי שרציני ומעוניין לבוא לקחת חתיכה קטנה כדי להתעלל בה קצת ולעזור לי בניסוי מוזמן בכיף,

אני יגיע למפגש מרכז, מי שיבוא יראה ויגע ויווכח בעצמו שכל הנ"ל אכן כמו שנאמר.

 

נתי, כן השתמשתי בגלגלת.

אדי, אני אבדוק הכל, וגם אני מקווה שאין שם חומרים מסרטנים, כי אז אני בבעיה.

עופר_1973, אני לא חושב שהוא יעשה נזק לפח, אבל אני יבדוק את הסוגיה.

 

תודה לכולם על התגובות הפרודוקטיביות, והשאלות הכל-כך נכונות שלכם, זה נתן לי הרבה חומר למחשבה, אני מקווה שאוכל לענות בהקדם.

 

שלומי.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

VinyX אמרת שלא אכפת לך לספר על החומר ועדיין לא אמרת מילה עליו,מהיכן קנית,בכמה,ומה זה החומר עצמו..

 

נשמח לתשובות יותר מדויקות ולאחר מכן על הניסויים ויעילות המוצר.

Scan Speak

פורסם

גם אני רוצה לדעת איזה חומר השתמשת זה נראה ממש מעניין.

 

אני רוצה לראות את זה בעיינים שלי ואני יגיע למפגש מרכז לראות את זה.

 

נראה ממש טוב.

 

תתחדש בפעם השניה.:wink:

W520 Alpine. Focal Utopia Mid. Focal utopia tweeter. Focal Utopia Woffer. JBL MS-8. Celestra -DA2K.tru- super billet 6 . 33KX Focal.

by: 2 xs-power

פורסם

אחרי הרבה זמן שהנושא תלוי באויר, הנה לכם הMSDS של החומר המדובר.

לכל הספקנים והסקפטיים, זה לא בעיה לתת שם או כל דבר אחר, אבל אין לדבר הזה שם! החברה פשוט קוראת לו AAA-79.

אכן זה חומר איטום ביטומני, אבל! לפי הדאטה שיט הוא לא רעיל, זה לא חומר מתנדף, לא מגרה את העור ולא רעיל בבליעה בכמות מספקת (הממ... מעניין אותי איך הם בדקו את זה! :-D ).

מיוצר על ידי חברת Carlisle Hardcast מהולנד.

מתמחה בייצור חומרי איטום.

הורדה PDF:

MSDS

 

יש להם גם חומרים בוטיליים, כל מיני דברים, אני יבדוק גם את זה.

תודה לכולם על הסבלנות וסליחה על העיכוב, אני יודע שרציתם לקבל את המידע הזה כבר מזמן אבל לצערי לא היה לי אותו,

אבל הנה לכם עכשיו!

תהנו.

 

אני אביא איתי חתיכה מהחומר למפגש, ועד המפגש הבא אני גם יביא חומרים אחרים, בוטיליים, למרות שעד עכשיו אין לי שום בעיה גם עם החומר הזה, ונאמר לי שהוא לא רעיל ולא מסרטן, אז הנה לך תשובה אדי.

שלומי.

 

נ.ב. עד עכשיו הכל מצוין הוא לא מתקלף ולא נוזל, מקווה שישאר ככה!

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

סיקה היא חברה מאוד מוכרת וגדולה בתחום.

בעיקרון, כל החומרים האלה שנועדו לאיטום תעלות איוורור, פח, ודברים כאלה יהיו מצוינים.

כל הקטע פה זה לצאת מהחשיבה המותגית, כי לא כל חברה שממתגת את עצמה כהכי טובה ועם זאת דוחפת מחירים מוגזמים היא באמת הכי טובה, היא רק ממתגת את עצמה ככה, כשמצד שני יש חברות שמייצרות אותו דבר אבל לא מייעדות את זה לשימוש אחד וטוענות שזה במיוחד בשביל עולם הרכב ואודיופילים וכהנה וכהנה, הן בעצם התחליף שלנו.

כי עם כל הכבוד לדיינאמאט וסקנד סקין ודומיהם, אבל גם יריעות של סיקה או הארדקאסט יכולות לתת תוצאה מעולה במחיר הרבה יותר הגיוני.

 

כשיקומו יותר אנשים שלא מעוניינים לקנות 2 מ"ר של דיינאמאט ב800 שקל ובמקום יראו שאפשר לקנות 2 מ"ר ב100 או פחות שקל ויקנו ויתקינו וינסו, נראה שהאגדה האורבנית האופפת את כל האזורים האפורים האלה תתנפץ, וכשפשפשתי וחיפשתי חומר תחליפי לדיינאמאט וניתקלתי ביריעה הזאת הבנתי כמה שזה אבסורד שאותו דבר יעלה פי 8\9 יותר רק בגלל שזה מותג.

אז יבואו כאלה שיגידו אבל הדיינאמאט יותר איכותי ויותר עבה ויותר כבד וכו', אני אוכל להגיד שבמחיר שהם קנו חומר לשתי דלתות אני עשיתי שתי דלתות עם שתי שכבות כל דלת, דלת תא מטען, מכסה מנוע ועוד נשאר לי עודף, והתוצאה הייתה דומה.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D


×
×
  • תוכן חדש...