Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5547 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

יש ברשותי הונדה ג'אז 2002.

כשאני נוסע ברכב, אני מרגיש כל בור קטן בכביש, ולכן חשבתי להחליף את הבולמים.

יש לי כמה שאלות:

 

1. מה ההבדל בין בולמי זעזועים לקפיצים?

2. איפה אני יכול לקנות את החלקים בעצמי? ואיזה חברות מומלצות?

 

תודה,

איתי.

פורסם

בולם זעזועים זה המוט הטלסקופי ההידראולי שמיסביבו יושב הקפיץ.

מולך תמונות של בולמי זעזועים ושל קפיצים:

לגבי חברות אני לא ממש בעניינים אבל תשתדל שזה לא יהיה סיני אם בא לך משהו איכותי לטווח ארוך.

03042011_143836_8750758066_.jpg

imagesCA2HR1EL.jpg

:)
פורסם

מדובר ב ג'אז דור ראשון. ובהחלט, הבולמים שלו קשים.

במקרה יש אחת ברשותי מסוף 2003.

אם איני טועה, הדגמים מ- 2004 (דור 1) היום מעט יותר רכים.

ממליץ לך לבדוק ל"א בצמיגים, ואפילו בהחלפת צמיגים הקרובה לשים דגש לצמיגים רכים יותר.

לגבי הח' בולמים, הסיפור די יקר, ועם כבר אז אולי כדאי לבדוק אפשרות לבולמים של 2004.

מה שכן, בדוק תקינות של כריות הבולמים, קדמיים בעיקר. ורק מקוריים.

בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...