Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8049 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי אפשרות לקנות 106 ראלי דור שני עם קצה שילדה מאחורה..(לא קדימה)

האוטו לא עבר תאונה הוא קיבל מכה ממידרכה מאחורה

האם שווה לקנות את האוטו קצת פחות מהמחירון

האוטו יד חמישית

האם הקצה שילדה מאחורה משפיע על הרכב ?

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מכה ממדרכה => קצה שלדה ? נראה לי מוזר

106 ראלי בפחות מהמחירון ? נראה לי מוזר

 

נראה לי מוזר + נראה לי מוזר = נראה לי חשוד...

פורסם
יש לי אפשרות לקנות 106 ראלי דור שני עם קצה שילדה מאחורה..(לא קדימה)

האוטו לא עבר תאונה הוא קיבל מכה ממידרכה מאחורה

האם שווה לקנות את האוטו קצת פחות מהמחירון

האוטו יד חמישית

האם הקצה שילדה מאחורה משפיע על הרכב ?

 

בצע בדיקה במכון לרכב, אם אכן קצה השלדה הוא לא משמעותי והמכה באמת ממדרכה (אפשרי ב-106 - החלק האחורי מאוד רגיש), לדעתי שווה לקנות את הרכב קצת פחות ממחירון (אם כל השאר תקין כמובן). זכור רק שבמכירה יכולה להווצר לך בעיה מסוימת בגלל קצה השלדה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בתור אחד שמחזיק כזאת משמע חיפש כזאת בעבר חודשים על חודשים...

העסק נראה לי מלוכלך ...

תחזור אליי בפרטי- אולי אני מכיר את הרכב...

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

גם קצה שילדה משפיע על התנהגות הרכב.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

נשמע קצת מסריח!

 

אבל אם תקח אותה לבדיקה

וזאת באמת נגיעה קלה בשלדה

והכל בסדר

כלומר מנוע גיר צריות סרן אחורי שלא קיבל פצצה מה"מדרכה"

 

שווה לקחת אותו בכמה אלפים מתחת למחירון

אבל שוב

נשמע מסריח!!

תבדוק טוב!!

פורסם
גם קצה שילדה משפיע על התנהגות הרכב.

 

וזה אתה טוען על סמך מה?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מעניין :roll: יש איזה קטע ל-106 ומדרכות....

 

שמעתי על יותר מדי כאלה שנפגשו עם מדרכה ונפגע להם "קצה שילדה" :lol::roll:

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
גם קצה שילדה משפיע על התנהגות הרכב.

 

וזה אתה טוען על סמך מה?

ניסיון של חבר.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

תסלחו לי שאני מתעלק על הת'רד, אבל אני אוטוטו קונה 106 XSI עם שאסי קדמי שמאלי

 

המוכר הוא מכר שלי והוא לא ידפוק אותי, הוא הראה לי את המכה ולדעתי רק חדי עיין יבחינו בה, היא אפילו לא רשומה ברישיון.

 

מה דעתכם?

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם
תסלחו לי שאני מתעלק על הת'רד, אבל אני אוטוטו קונה 106 XSI עם שאסי קדמי שמאלי

 

המוכר הוא מכר שלי והוא לא ידפוק אותי, הוא הראה לי את המכה ולדעתי רק חדי עיין יבחינו בה, היא אפילו לא רשומה ברישיון.

 

מה דעתכם?

 

ז"א החלק הקדמי ימני תלוי באוויר :?: זה מצויין כי אז זה אמור שלא יכולה להיות פגיעה בצד הזה :roll:

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

106.

 

עברה תאונה.

 

קצה שילדה.

 

לדברי הנהג האוטו יותר לא התנהג כמו שהתנהג לפני התאונה.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
המוכר הוא מכר שלי והוא לא ידפוק אותי, הוא הראה לי את המכה ולדעתי רק חדי עיין יבחינו בה, היא אפילו לא רשומה ברישיון.

 

מה דעתכם?

 

ממתי רושמים מכות בשלדה ברישיון? מה הקשר בכלל?

 

לפעמים תיקון של פחח טוב מוביל לכך שבאמת רק חדי עין יבחינו במכה, זה לא אומר שהשלדה לא נחלשה ממנה.

 

 

 

ולישי - ניסיון של חבר? תגיד לי שאתה צוחק. תיכף תגיד שזה חבר של חבר של דוד של החבר ששמע שלאח של מישהו שלמד איתו בבצפר לפני 10 שנים זה השפיע - אז זה אומר שקצה שלדה תמיד משנה את ההתנהגות של הרכב.

 

קצה שלדה יכול להיות מיליון דברים. אין שום ערובה שזה משפיע על התנהגות הרכב, ולפעמים אפילו סתם שפשוף בחלק התחתון של השלדה, או עיקום של כמה סנטימטרים בקורת הרוחב שדפקו אותו בחזרה נחשב קצה שלדה, אבל תכלס אם תוריד 3 PSI באחד הגלגלים האוטו יושפע הרבה יותר מאשר אותה פגיעת קצה שלדה אדירה :p

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...