Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8057 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה טיפשי לחבר לידית של הווישר האחורי לא הבנתי ?

בכול מקרה הכוונה שלך לבטל אותו, לא?

ויש לך ידית עם חשמל שעובר עד החלק האחורי.

עם הכפתור החכם שאתה רוצה לעשות אתה צריך להעביר חשמל לתא המטען

ולשים את הכפתור באיזה מקום ניסתר (אתה הרי לא תעשה חור בדש בורד).

 

אבל למה לנצל את הקיים ?!

כי חברנו אמר שזה טיפשי!!!!!!!!!!

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
למה טיפשי לחבר לידית של הווישר האחורי לא הבנתי ?

בכול מקרה הכוונה שלך לבטל אותו, לא?

ויש לך ידית עם חשמל שעובר עד החלק האחורי.

עם הכפתור החכם שאתה רוצה לעשות אתה צריך להעביר חשמל לתא המטען

ולשים את הכפתור באיזה מקום ניסתר (אתה הרי לא תעשה חור בדש בורד).

 

אבל למה לנצל את הקיים ?!

כי חברנו אמר שזה טיפשי!!!!!!!!!!

מצטער אבל גם אני בדעה של quicksilver. לא חבל לבטל את המגב האחורי? (אגב לא ראיתי שהוא בכלל דיבר על לעשות דבר כזה, או אפילו אם יש לו מגב אחורי).

מה הבעיה להעביר חוט חשמלי אחורה, אם יש משהו פשוט בשיפצור מכוניות זה זה- רמקולים אחורה אתה לא מעביר לבד?

אז יהיה חור בדשבורד- אפשר לעשות משהו יפה (קצת דימיון לא יזיק).

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

פורסם

ואללה סחתיין עליך עם החור בדשבורד.

תעשה אתה חור בדשבורד ליד הדיבורית שלך.

ולנושא השני:

הבן אדם דיבר על החלקת דלת תא המטען (או שאתה מחליק הכול או לא, אם הוא החליט להוריד את המנעול אז הווישר זה בטוח)

והוא דיבר על פיגו 205, ואם אני לא טועה ב-205 יש ווישר מאחורה.

או שאתה מכיר 205 אחרות.

 

עוד משהו קטן:

אני לא אמרתי שבעיה להעביר חוט חשמל אחורה

יש לך חוט מועבר עם חשמל וכפתור אז למה ההיתחכמות.

פורסם
והוא דיבר על פיגו 205, ואם אני לא טועה ב-205 יש ווישר מאחורה.

או שאתה מכיר 205 אחרות.

הדיון הזה נראה לי הזוי. לא כל כך ברור לי למה להשקיע כל כך הרבה מאמץ בדבר כזה. הוספת מערכת נעילה מרכזית מלאה תהיה פשוטה וטבעית בהרבה ותספק ממילא יותר פונקציונליות. יש איזה סיבה מהותית להקפיץ את המכסה? לא מספיק לפתוח אותו?

 

בכל אופן - יש 205 בלי מגב מאחורה.

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

פורסם

לדעתי מראש דובר על אי-נעילת תא המיטען בלבד ולא על הקפצת כל הדלת- זה באמת נראה לי קצת מוגזם.

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

פורסם

סוגיה מעניינית שלא חשבתי עליה לפני שקניתי את ה-205. בכל פעם שאני מגיע לקניון או לאיזה סופר צריך לכבות מנוע ולצאת מהאוטו לפתוח את הבגאז'. מי היה מאמין שדבר כזה קורה באוטו מודל 96. עצבים! :mad:

פורסם
והוא דיבר על פיגו 205, ואם אני לא טועה ב-205 יש ווישר מאחורה.

או שאתה מכיר 205 אחרות.

הדיון הזה נראה לי הזוי. לא כל כך ברור לי למה להשקיע כל כך הרבה מאמץ בדבר כזה. הוספת מערכת נעילה מרכזית מלאה תהיה פשוטה וטבעית בהרבה ותספק ממילא יותר פונקציונליות. יש איזה סיבה מהותית להקפיץ את המכסה? לא מספיק לפתוח אותו?

 

בכל אופן - יש 205 בלי מגב מאחורה.

 

הסיבה להקפצת דלת תא המטען היא "ההחלקה".

הוא מעוניין לפרק את הפלסטיק השחור שעל הבגאז', את הסמלים ואת הכפתור פתיחה.

בלי הכפתור לא תהיה אפשרות לפתוח את הדלת, ורק הקפצה שלה תאפשר זאת.

 

יובל.


×
×
  • תוכן חדש...