Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8056 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני מניח שהתכוונת לבגאז' ולא "פגש"... בא מהמילה BAGGAGE שמשמעותה באנגלית "תא מטען".

ולא, לא ניתן להןסיף אותו לרכב מבלי לפרק את כל הריפודים והפלסטיקים.

 

בגאז' לא בא משום מילה אנגלית - המילה האנגלית ל"תא מטען" היא Trunk בארה"ב ו Boot באנגליה (וגם למיטב ידיעתי בשאר מדינות הכתר - אוסטרליה/ניו זילנד/דרא"פ).

 

Baggage באנגלית זה "מטען" (מה ששמים בתא המטען).

 

בגאז' כמו שהוא מבוטא בעברית בא דווקא מצרפתית למיטב ידיעתי (ששם אכן משמעותו "תא מטען") - עוד ביטוי נפוץ שבא דווקא מצרפתית הוא "ג'אנט".

 

אלו היו 60 שניות על סמנטיקה.

 

Fazer

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

והשאלה היא האם אפשר לקחת את המנגנון פתיחה בקווליר (מפירוק) ולהרכיב בכל רכב?

 

פיזר, אני רואה אתה שולט בצרפתית, אני מקווה שלא ידעת סירחון בחיים :hihi:

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

עניין הפתיחה מאוד פשוט ולא מורכב כמו שאתם עושים אותו .

 

המנעול של תא המטען נפתח ע"י משיכה של זיז מסוים וננעל ע"י משיכה של אותו זיז בכיוון ההפוך .

מה שעושים , מחברים מנוע של נעילה מרכזית עם מוט ברזל קטן , שע"י לחיצה על כפתור המנוע מושך את זיז הפתיחה והדלת קופצת כתוצאה ממוטות טלקופיים מתוחים .

 

באמת לא מוסבך ...

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

אביב

ומי יכול לעשות את זה?

במחיר סביר כמובן..

 

כי כשאני בדקתי

ההצעה הכי נמוכה שקיבלתי היא 2000 שקלים

פורסם

אוקיי, אני חשבתי על רעיון כזה:

לשים מנוע של נעילה מרכזית כמו שהרוג אמרו כאן, לשים בתא נהג כפתור שלוחצים עליו אז המנוע מזיז את זיז הפתיחה של הפגש לכיון פתיחה,

וכאשר הדלת נסגרת היא תלחץ על כפתור שינעל את המנוע.

 

מה דעתכם?

פורסם

תשמע שחר אני לא יודע מול מי בדקת , אבל די נראה לי שקוסטה עשה את זה בהרבה פחות , אמנם זה היה בעזרת טריגר של ההזעקה שלו ( ההזעקה של פלדלת עם הביפר ) אבל עדיין , גם להרכיב מנגנון מרכב כלשהו ולחבר אותו בעזרת כבל לקדימה של האוטו לא נשמע כזה סיפור גדול וגם אם לחבר מנגנון ידני לא ממש תרגדיה , כל מה שצריך זה קצת יוזמה לקפוץ לפירוקיה , לחפש מנגנון כזה , לשבת שעה לפרק אותו ולהבין איך הוא עובד וליישם את זה ...

 

2000 ש"ח? נשמע לי כאילו ב2000 ש"ח על הדרך אתה מוריד ומחליק את הכפתור בגאג' ועל הדרך צוובע את הבגאג' עצנמו

 

ליביו , שעייף מדי מכדי לתקן טעויות כתיב שיודע שיש בהודעה הזאת.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
אוקיי, אני חשבתי על רעיון כזה:

לשים מנוע של נעילה מרכזית כמו שהרוג אמרו כאן, לשים בתא נהג כפתור שלוחצים עליו אז המנוע מזיז את זיז הפתיחה של הפגש לכיון פתיחה,

וכאשר הדלת נסגרת היא תלחץ על כפתור שינעל את המנוע.

 

מה דעתכם?

אותה גברת בשינוי אדרת...

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

פורסם

אם אתה רוצה להחליק את הדלת האחורית זה ממש לא בעיה

אני עשיתי את זה בקליאו לבד ובחינם (לפחות את הפתיחה מבפנים)

תפתח את הדלת יש בפנים מנוע נעילה תסובב אותו ככה שהוא יעשה את הפעולה של לחיצה חיצונית ידנית.

את המנוע תחבר לחשמל שמגיע מהידית של המגב האחורי (זאת אומרת שחוץ מהכפתור החיצוני אתה מבטל גם את המגב)

וזהו סלמת

ברגע שאתה לוחץ על "הפעלת המגב " האחורי כביכול הדלת נפתחת.

 

מה שנשאר לך לעשות זה עבודת פחחות.

תהנה!!!

פורסם

אוקיי.. נגיד שהבנתי...

 

יש סיכוי שתסרטט את זה בערך?

 

אגב! יש למישהו תמונה של מנוע של נעילה מרכזית?

פורסם

 

אגב! יש למישהו תמונה של מנוע של נעילה מרכזית?

כנס לאוטו-דיפו, הם מוכרים את זה ב-40 ש"ח בערך.

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

פורסם

אוקיי, באוטו דיפו יש מנוע שיושב בדלת של הנהג - מנוע שאחרי על הכל [משהו כזה..]

ויש מנוע שיושב בכל דלת אחרת

 

איזה מהם אני צריך?

חשוב גם לציין שברכב אין לי נעילה מרכזית.. [במידה וזה קשור]

פורסם

לא הבנתי מה אתה רוצה שאני אשרטט?

את המנוע נעילה או מה?

 

תפתח את תא המטען תסתכל מה זז שאתה לוחץ על הכפתור

ולשם תחבר את המנוע שיעבוד באותה צורה.

ממש לא סיפור!!!

פורסם
אביב

ומי יכול לעשות את זה?

במחיר סביר כמובן..

 

כי כשאני בדקתי

ההצעה הכי נמוכה שקיבלתי היא 2000 שקלים

 

אני מוכן לעשות לך את העבודה תמורת סכום סימלי או טובות הנאה ...

 

זה כ"כ קל שאין לך מושג .

ולמה לחבר את זה לכפתור של המגב האחורי ?! זה טיפשי לחלוטין ...

זה לא כזה מורכב לעשות לו לחצן משלו .

 

את עניין ההחלקה הייתי משאיר לפחח ממוקצע ולא לחובבן ... :wink:

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם
אביב

ומי יכול לעשות את זה?

במחיר סביר כמובן..

 

כי כשאני בדקתי

ההצעה הכי נמוכה שקיבלתי היא 2000 שקלים

 

אני מוכן לעשות לך את העבודה תמורת סכום סימלי או טובות הנאה ...

 

זה כ"כ קל שאין לך מושג .

ולמה לחבר את זה לכפתור של המגב האחורי ?! זה טיפשי לחלוטין ...

זה לא כזה מורכב לעשות לו לחצן משלו .

 

את עניין ההחלקה הייתי משאיר לפחח ממוקצע ולא לחובבן ... :wink:

 

נו אביב תמליץ שוב על איפה שעשית לרכב שלך פחחות במקרה ויצאו תוצאות טובות :wink:

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
אוקיי, באוטו דיפו יש מנוע שיושב בדלת של הנהג - מנוע שאחרי על הכל [משהו כזה..]

ויש מנוע שיושב בכל דלת אחרת

 

איזה מהם אני צריך?

חשוב גם לציין שברכב אין לי נעילה מרכזית.. [במידה וזה קשור]

המנועים שיושבים בדלתות הקידמיות הן בעלות חמישה חוטים (יש שם מנגנון בקרה).

בדלתות האחוריות זה בדרך כלל מנועים עם שני חוטים שמקבלים פקודות בלבד- כך שאם תרים את המנעול מקדימה כל שאר הדלתות יפתחו אבל אם תפתח מאחור אף אחד אחר לא יפתח, קפיש?

אתה צריך את המנוע הפשוט עם שני החוטים משום שאתה שולח לו פקודה להפתח/להנעל.

צריך בנוסף איזשהו מנגנון שיפסיק את פקודת הנעילה (מאחר והמערכת אמורה ליהיות במצב נורמאלי-סגור מה שנקרא בעברית normally closed). דרך אחת זה בעזרת איזשהו מפסק "limit switch" מחליף.

אני גם מתכנן לעשות משהו כזה אז אני אחשוב על משהו.

דני.

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.


×
×
  • תוכן חדש...