Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8057 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי, כידוע לכולם יש את ההמצאה היפנית [הגאונית!] של פתיחת תא מטען כמו שפותחים את המכסה מנוע - ע"י משיכה של הדק שנמצא בתוך הרכב.

רציתי לדעת אם יש אפשרות לקנות מערכת כזו ולהרכיב אותה בפג'ו 205

 

תודה.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מניח שהתכוונת לבגאז' ולא "פגש"... בא מהמילה BAGGAGE שמשמעותה באנגלית "תא מטען".

ולא, לא ניתן להןסיף אותו לרכב מבלי לפרק את כל הריפודים והפלסטיקים.

הכי טוב FSI!

פורסם

אפשר לעשות דבר כזה דיי בקלות אפילו ...

 

כל מה שצריך זה מנוע של נעילה מרכזית עם קצת התאמה , חיבור לבקרה או לחצן לצורך פתיחה ומוטות טלסקופיים קשיחים במקום הישנים שקיימים והתבלו .

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם
אפשר לעשות דבר כזה דיי בקלות אפילו ...

 

כל מה שצריך זה מנוע של נעילה מרכזית עם קצת התאמה , חיבור לבקרה או לחצן לצורך פתיחה ומוטות טלסקופיים קשיחים במקום הישנים שקיימים והתבלו .

 

מה שבאתי לענות. :p

אתה יכול להשיג אחד משומש מחשמלאי רכב, כי חדש בדרך כלל מוכרים בסט של ארבעה.

ואם יש כבר מערכת נעילה מרכזית ברכב, אז זה עושה את העניין להרבה יותר פשוט אפילו.

פורסם
קיים במקור ב-GTI, וכנראה גם בדגמי ה-FOREVER המאובזרים.

אכן קיים גם בדגמי הפוראוור המאובזרים 8)

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

אתם טועים!!

יש ב- GTI

נעילה מרכזית

אבל אי אפשר לפתוח את המא מטען עצמו מתוך הרכב!!

צריך לצאת החוצה וללחוץ על הכפתור!

 

הכוונה היא לבטל את זה ולפתוח את הבאגז' ללא יציאה מהרכב!

 

אפשר לעשות את זה ע"י מנגנון חשמלי

אבל זה יקר!!

פורסם

לא נראה לי שזאת השאלה..

אבל אם כן... זה צריך להיות דיי מסובך כי המנגון ביפניות שונה לגמרי.

מאור.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

האם הוא מתכוון רק לביטול הנעילה ואולי גם "הקפצת" הדלת או שהוא מתכוון שהדלת תעלה עד למעלה?

אם זו האפשרות השנייה זה הרבה יותר מסובך מרוב היפניות (וכשאני חושב על זה כרגע רובן סדאן) מהסיבה הפשוטה שהדלת של ה-205 כוללת חלון והיא הרבה יותר כבדה.

בשביל לעשות את זה יש לחבר מוט טלסקופי שעובד על לחץ שמן+משאבה וכל העניין לא כדאי בעליל.

פורסם

נראה לי רק להקפיץ את הדלת

לא שהיא תעלה עד למעלה

 

הרבה עושים את זה בשביל להחליק את הכפתור של הבאגז'

פורסם
אבל אי אפשר לפתוח את המא מטען עצמו מתוך הרכב!!

צריך לצאת החוצה וללחוץ על הכפתור!

 

לא נכון.

ברשותי 2 205.

בשתיהן נעילה מרכזית מקורית, הפותחת/נועלת את הדלת האחורית.

לא צריך לצאת מהרכב כדי לפתוח את הדלת.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

אוקיי, אני רואה שכמה מכם לא הבינו אז אני אסביר שוב..

הכוונה היא למנגנון שיש ביפניות, שמושכים הדק מתוך האוטו והדלק של התא מטען קופצת 2 ס"מ למעלה וככה לא צריך לפתוח אותה עם מפתח...

פורסם
אוקיי, אני רואה שכמה מכם לא הבינו אז אני אסביר שוב..

הכוונה היא למנגנון שיש ביפניות, שמושכים הדק מתוך האוטו והדלק של התא מטען קופצת 2 ס"מ למעלה וככה לא צריך לפתוח אותה עם מפתח...

 

אני הבנתי למה אתה מתכוון, זה דיי מסובך במידה וכבר קיים אצלך הדק והוא לא עובד , אתה צריך להעביר כבל ברזל מההדק עד לתא מטען.

עכשיו העסק הופך להיות הרבה יותר מסובך אם לא קיים אצלך אותו הדק, כי אתה צריך להעביר את הכבל מאחורה ובשביל זה אתה צריך תעלה מיוחדת מה תשב לקדוח, בשביל זה?

Honda hornet 600

 

פורסם

ביפניות (לפחות בחלק מהן- שרייד/ג'אסטי) המנגנו יושב על הבודי ולא על הדלת, אני לא יודע איך זה ברכבים אחרים. אם אין לך מנגנון כזה, או אין 205 עם מנגנון כזה, אז להכניס אחד יהיה מאוד קשה. אצלי בפיאסטה אני גם רוצה לשים מנגנון פתיחה למנעול של התא מטען וכמו שקודמי אמר ניתן להשתמש במנגנון של נעילה מרכזית שתשב בדלת עצמה (אצלי המנגנון יושב בדלת ונראה לי שגם אצלך) ואז צריך רק להתעסק עם חיווט חשמלי לדלת שזה לא בעיה. צריך רק לחשוב איך לארגן שהמנגנון יחזור אוטומטית למצב נעול כאשר סוגרים את הדלת (או בקר כמו בנעילה מרכזית שזה יקר, או איזה limit switch -אני עדיין עובד על זה. אם למישהוא יש שרטוט למעגל/בקר אלקטרוני אני אשמח.

דני.

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.


×
×
  • תוכן חדש...