Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5564 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

הרכב של אחי החליט הבוקר שהוא לא מניע, עושה סיבובים אבל לא נתפס

בכל מקרה ניסנו לנתק מצבר ולא עזר ,לבדוק קודי תקלות עם מחשב ואין קודי תקלה

 

הקטע המוזר הוא שהנעילה מרכזית מהשלט לא עבדה בבוקר פתאום ביחד עם בעיית ההתנעה ואחרי שניתקנו והחזרנו מצבר היא חזרה לפעול אך עדיין לא מתניע.

 

עוד דבר חריג הוא שהנורה שנדלקת אחרי כמה דקות שהרכב כבוי ומהבהבת (נראה לי משהו שקשור לניתוק המנוע בחוסר פעילות)

לא דולקת עכשיו בכלל בשום מצבן

 

הקודנית נראת תקינה ומעבירה את הקוד הכל רגיל, (מדובר בקודנית של מולטילוק)

 

כמו שאומרים תהנה מהמגאן כל עוד שאתה נהנה..

 

מה עוד אפשר לנסות לפני גרר ומוסכים?

פורסם

אצל אחי במגאן קרתה אותה תופעה.

מסתבר שמי גשמים שחדרו דרך בסיס האנטנה הגיעו למחשב ועשו שם קורוזיה.

נזק של 2000 שקל...

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

איך שראיתי שכתבת בורדו ידעתי שיש בעיה. מן המפורסמות הוא שלמגאן הבורדו יש הרבה יותר תקלות ממגאן שצבועה באחד מהצבעים האחרים. :wink:

 

נתקלתי במהלך ביקורי במוסכים ברכבים עם תקלה דומה מאוד למה שתיארת. להפתעתי, בכל הפעמים המכונאי איתר פיוז שרוף ולאחר החלפתו נפתרה הבעיה. אם לא עשית זאת, מומלץ לבדוק היטב את הפיוזים ברכב, רצוי עם מנורת ביקורת או אמצעי מכני אחר {לא רק בדיקה בעין}

פורסם
איך שראיתי שכתבת בורדו ידעתי שיש בעיה. מן המפורסמות הוא שלמגאן הבורדו יש הרבה יותר תקלות ממגאן שצבועה באחד מהצבעים האחרים. :wink:

 

נתקלתי במהלך ביקורי במוסכים ברכבים עם תקלה דומה מאוד למה שתיארת. להפתעתי, בכל הפעמים המכונאי איתר פיוז שרוף ולאחר החלפתו נפתרה הבעיה. אם לא עשית זאת, מומלץ לבדוק היטב את הפיוזים ברכב, רצוי עם מנורת ביקורת או אמצעי מכני אחר {לא רק בדיקה בעין}

 

אני רוצה לבדוק איך בערך אני מכין את הנורת בקרה הזאת?(אני יודע איך זה נראה פשוט איזה מנורה צריך ולאן הולך כל חוט)

פורסם

חוט מתח אחד שמספק מתח לנורה מחברים לחיבור "תנין" שתופסים לחלק מתכתי בגוף הרכב, כך מתקבל חיבור המינוס (-).

חוט מתח שני מסתיים במגע מתכתי דק שאיתו נוגעים בשני צידי גוף הפיוז (דרך הפתח המיועד לכך בחלק העליון של הפלסטיק שמשמש כגוף הפיוז). הנורה אמורה לדלוק בבדיקת כל פיוז בשני חלוניות בדיקת הפיוז.

 

אם בבדיקה בחלונית אחת הנורה נדלקת ובחלונית השניה לא, זה מעיד על נתק (פיוז שרוף)

פורסם

זה שהקודנית מכניסה את הקוד בצורה יפה זה נחמד אבל לא מחייב שהיא תקינה למרות הכל. תקשיב בפתיחת הסוויצ' אם משאבת הדלק ניכנסת לפעולה לפני ההנעה.

:)
פורסם
זה שהקודנית מכניסה את הקוד בצורה יפה זה נחמד אבל לא מחייב שהיא תקינה למרות הכל. תקשיב בפתיחת הסוויצ' אם משאבת הדלק ניכנסת לפעולה לפני ההנעה.

איך זה נשמע? אף פעם לא שמתי לב לצליל מסויים.

אתה מתכוון לאחר סיבוב הסוויץ לפני הנעה?

פורסם

עדכון:

 

הרכב נגרר למוסך מורשה רנו בנשר

 

נאמר כי ה"סט הנעה" לא תקין ונשרף כליל, האיבחון:

"חיברנו סט הנעה אחר של בדיקות -למערכת, ומיד הכל חזר לעבוד ומערכת האימובילייזר המקורית של הרכב חזרה לתפקד"

מה זה סט הנעה? "אחד מהרכיבים של המנוע"

 

מה זה סט הנעה אין לי מושג אבל על חלק מפירוק מדובר כולל עבודה ומעמ 2100 ש"ח

פורסם

אצל אחי במגאן קרתה אותה תופעה.

מסתבר שמי גשמים שחדרו דרך בסיס האנטנה הגיעו למחשב ועשו שם קורוזיה.

נזק של 2000 שקל...

 

עדכון:

 

הרכב נגרר למוסך מורשה רנו בנשר

 

נאמר כי ה"סט הנעה" לא תקין ונשרף כליל, האיבחון:

"חיברנו סט הנעה אחר של בדיקות -למערכת, ומיד הכל חזר לעבוד ומערכת האימובילייזר המקורית של הרכב חזרה לתפקד"

מה זה סט הנעה? "אחד מהרכיבים של המנוע"

 

מה זה סט הנעה אין לי מושג אבל על חלק מפירוק מדובר כולל עבודה ומעמ 2100 ש"ח

 

הוא אשר אמרתי...

תבדוק גם את האטימה של הגומיה של האנטנה.

עכשיו כשאני חושב על זה, ברגע שאשתי חוזרת עם המגאן שלנו, זה הדבר הראשון שאני בודק.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם
הוא אשר אמרתי...

תבדוק גם את האטימה של הגומיה של האנטנה.

עכשיו כשאני חושב על זה, ברגע שאשתי חוזרת עם המגאן שלנו, זה הדבר הראשון שאני בודק.

 

אכן זהו החלק הסורר אבל

עוד לא שמעתי את המושג הזה שניקרא "סט הנעה".

מישהו יכול להסביר בבקשה?

בגלל עניין זה שגם אני לא שמעתי כזאת שטות מעולם הלכתי בעצמי למוסך לרדת לעומק הענין

לקחתי את המחשב הנ"ל ופתחתי אותו ולא היו סימני קורוזיה מבפנים או מבחוץ! הם טוענים שהוא פשוט שבק חיים סתם ככה.

 

בדובר ברכיב שאליו מתחברות 4 צמות חוטים בגדלים שונים והוא נמצא מתחת להגה.

 

הם קוראים לזה "סט" בגלל שזה מחשב ומפתח מקודדים יחד ולכן כשמחליפים אז מחליפים כ-"סט".

×
×
  • תוכן חדש...