Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8562 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דבר ראשון גן עדן לפורשה מרצדסים ואאודי למינהם

2.נכון שלא נהגתי אבל אף אחד שאני ראיתי לא נסע יותר מהר ממה שמותר

דודה שלי נסעה 50 מהשדה תעופה עד הבית :? ,

כמות האקזוטיות שיש שם זה פשוט מדהים יש שם הכל מ M5 בכמויות עד M3 ,

M COUPE

ומלא אאודי RS וכאלה וראיתי שם אולי 4 אאודי A3 הכל שם זה S3

 

שלא נדבר על פורשות שראיתי מהג'יפ(קאיין ששם יותר זול) :-) עד 959 ועוד,מזראטי אחת נצפתה וגם פורד אסקורט Cosworth שאני מקווה שהצילום יצא יפה,רק פרארי אחת נצפתה וזה היה מתוך רכבת :cry: וזאת הייתה 288 GTO ,לוטוס יש שם גם ,וראיתי רק 3 106 ראלי,ו2 XSI ,וגם אימפרזות יש שם אפשר להגיד הרבה,האאודי המוזרה שראיתי שם זאת הייתה RS2 ,אני גם מקווה שהצילם של ה פולסוואגן TOUAREG יצא טוב כי צילמתי את המכונית ב מינוס 15 :shock:

 

 

זהו בינתיים עד יום ראשון שאני אקבל את התמונות לילה טוב לכם

Vw Polo GTI

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מוזר, מכל מה שהזכרת לא הזכרת בכלל אופנועים. (אני יודע שזה פורום מכוניות). יכול להיות שהם פחות נפוצים בעיר (למרות שבכל זאת יש ה-ר-ב-ה). עלית לטיולים בהרים? כנראה שלא,כי שם הם פשוט כמו מגפה.

 

לפני מספר שים כשהייתי בשוויץ עשינו טיול לאיזה הר מושלג. מי שלא מכיר שם את הכבישים בהרים זה אשכרה כבישי סללום כמו נחש מה שהופך את הנהיגה מעניינת יותר ואפשר לראות אחלה נוף. בקיצור באחד הסיבובים פתאום עקפו אותנו עשרות ( :!: ) ואני לא מגזים עשרות, ואולי אפילו מאות אופנועים בשלל צבעי הקשת אחד אחרי השני. זה היה פשוט ענק...

פורסם

בחורף בקושי יש אופנועים והייתי בהרים יש כל כך הרבה שלג שאי אפשר לנסוע על אופנועים

 

בדרך להרים ראיתי רנו 5 טורבו מקסי!!

 

וכמה פורשות קפואות

 

 

ואאודי A2

 

וגם כזאת :-)

urq_07.jpg

Vw Polo GTI

פורסם

רוני: זו לא הייתה S2 למיטב זכרוני? מה נסגר איתה?

 

וויפר חשוך: זו אאודי GT בתמונה שפרסמת, באה אחת בשישי לר"ג כזו מודל 87' אפורה יפהפיה. מאמאמיה!

 

תודה..

172

פורסם

אז הינה התמונות :-) תהנו

 

10973109.jpg

 

10973229.jpg

 

10973275.jpg

 

10973351.jpg

 

מישהו רוצה ארטיק קרח בטעם טורבו?

10973392.jpg

 

10972478.jpg

 

10972501.jpg

 

10972522.jpg

 

10972586.jpg

 

10972618.jpg

 

10972640.jpg

 

10972709.jpg

 

10972737.jpg

 

רק לצורך השוואת גובה אח שלי 1.86

 

10972782.jpg

 

10972867.jpg

 

10972891.jpg

 

10972916.jpg

 

10972947.jpg

 

10973003.jpg

 

ככה מחלקים שo פיצה

10973058.jpg

 

מה זה??

10973444.jpg

 

 

מקווה שנהנתם אלה לא כל התמונות כי לא היה לי כוח לסרוק את כולן

 

בשבוע הבא ספיישל תמונות מסוכנות פורשה בשוויץ(התמונות עדיין לא הסתיימו)

Vw Polo GTI

פורסם

מהתקופה שלי בשוויץ, אין על מה להסתכל על מרצדס/ב.מ.וו/פורש....כאלה יש המון.

 

הנדירות הן פרארי ומעלה.

הלוואי והיה שאפשר לעשות MULTICAST ולהשתיל דיסקט חדש במוח של 99% מהישראלים.

פורסם

קודם כל ......תמונות יפות מאוד ..............

מתי תמונות של הדגמים שקנית ?????

איזה פצצה ה-sl משהו חבל על הזמן ....

לא צילמת איזה פרארי בישבילי ???????

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

פורסם
דבר ראשון גן עדן לפורשה מרצדסים ואאודי למינהם

2.נכון שלא נהגתי אבל אף אחד שאני ראיתי לא נסע יותר מהר ממה שמותר

דודה שלי נסעה 50 מהשדה תעופה עד הבית :? ,

 

בשוויץ כנסות מאד גבוהים על מהירות.

חבר שלי (שויצרי) קיבל לפני שלוש שנים קנס שווה ערך ל2500 שקל על 20 קמ"ש מעל המותר מחוץ לעיר.

 

חוץ מזה זו מנטליות אחרת. אנשים מקבלים את החוק בצייתנות יותר מהישראלים והמשטרה פחות מחפשת אנשים על קטנות.

ביצה ותרנגולת.


×
×
  • תוכן חדש...