Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5577 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום.

אני עומד בפני רכישה של מערכת לרכב ומקש את דעתכם המקצועית.

התקציב הוא 3500(גמיש).

אני מחפש סאונד מדויק ולא רועש(אני לא מנסה להפגיז את כל השכונה אלא לשמוע טוב).

 

מגבר: JBL GTO1004

 

רדיודיסק:SONY BT3800U

אני צריך דיבורית בלוטוס והבנתי שזה הHU הכי מתאים בתקציב

 

סאבוופר: KICKER CVR12

אני מקווה שבחרתי נכון כי חשוב לי יותר הדיוק מאשר עוצמה

 

רמקולים: MOREL TEMPO 6

יש לי עוד אופציות כמו הGTO6507 JBL ו פוקל 165A

ואני עדיין לא סגור על מה לבחור(כמובן שהקו המנחה הוא דיוק)

 

 

 

הרכיבים עולים בסביבות 3000 פלוס תיבה אטומה לסאב והתקנה זה יוצא 3500(כנראה יותר אבל אני מוכן לזה)

 

 

אשמח לכל דעה/תיקון/הכוונה

 

תודה מראש!

פורסם

חסכתה בתקציב על הקומפוננט ועל הסאב בשורה התחתונה הם אולי החלקים החשובים ביותר

שווה להשקיע עוד 700 -1000 שח ולהיות מרוצה מחלקים איכותיים ולא לקנות אלמנטים בסיסיים מינוס.

 

הייתי משדרג את הקומפוננט למורל דוטק אוביישן.

 

המגבר בסדר אתה יכול לשקול גם Infinity REF475A בקצת פחות.

 

הרדיודסיק בסדר, אתה יכול לשקול גם קלריון CZ500A בעוד 300 שח.

 

לא הייתי הולך על CVR בתוספת של עוד 300 שח

הייתי משדרג ל-SB30A1 Focal

פורסם

מחזק, רק שאני הייתי הולך על קיקר C12 במקום ה CVR, הוא ינוצל הרבה יותר טוב.

בהחלט שהדוטק עדיפים על הטמפו, וההפרש בינהם שווה את תוספת המחיר.

מתחדשת*

×
×
  • תוכן חדש...