Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פותח השרשור קשה לי כבר לראות את כל הבחירות הלא מוצלחות האלה והחוסר הצלחה במציאת מבוקשך.

צור איתי קשר בפרטי. אני אלך איתך לחנות שאני מכיר ואבחר איתך מגבר רמקולים וכל מה שאתה צריך ואדאג לך

גם למחיר טוב מהם כי אני ואח שלי שפכנו שם הרבה כסף ועושים לי הנחות משמעותיות מאוד.

פורסם

תראה. לפי מה שאני מבין ממך, על הJBL נאמרו לך דברים טובים, ועל הרוקפורד נאמרו גם טובים וגם רעים, אז נשמע כאילו עדיף לך ללכת על הJBL.

קח בחשבון שהמלצות שאתה מקבל פה הם המלצות הרבה יותר אמינות מהמלצות של בעל עסק (מתקין או חנות), כי לרוב האנשים פה לא באמת משנה מה אתה קונה. אין להם אינטרס זה או אחר שתקנה משהו מסוים. בעל חייב לקחת בחשבון שאם הוא ימליץ לכולם על הסחורה הכי טובה שלו הוא ייתקע עם הגרוע.

אם אתה נעול על הROCKFORD ואתה חושב שמה שנאמר כאן עליו לא נכון אתה מוזמן לרכוש, להתקין , לכוון , ולהוכיח את ההפך. אני לא מאמין שמישהו פה יתעצבן אם יראו לו שרכיב משסוים הוא הרבה יותר טוב ממה שהוא חשב. אם אתה באמת רוצה להשקיע את הכסף שלך בניסוי כזה זאת החלטה שלך.

מקווה שעזרתי.:-)

פורסם

אני סומך עליכם פי מיליון מבעל עסק או מתקין, כבר ציינתי את זה.

יום ראשון אני כנראה אודיע סופית שאני לא אקנה את המגבר הזה.

 

:shock:יש מצב שאני המשתמש הכי חסר ביטחון בענייני מגברים פה.

שלומי, גם לי קשה, זה שאני שיושב כל היום ומחפש מגברים,:lol:

פורסם

דבר ראשון שלומי עשית דבר יפה ומכובד, שהרבה אנשים בפורום היו רק כתובים ומרחוק מאשר לעזור באמת לבן אדם.

 

יש בני אדם שצריכים קודם לדעת שאש באמת עושה כוויות ורק אחרי זה לומדים, אז תתנו לו ללמוד,(כמוני למשל)

 

אנחנו לא באים לתת חוקים או להכתיב, אלא לייעץ ולעזור ולבחור רכיבים.

 

"אני לא ערס" - עצה שלי : רוב חברי הפורום עברו ושמעו לא פעם אחת ולא פעמיים את הרכיבים הללו.

 

הכי טוב זה לבוא לאיזה מפגש שלנו( עם מצב רוח), תשמע מה טוב לך, מה אהבת ולמה הכי הרבה נקשרת.

 

ככה עם שמיעה אתה תידע מה אתה רוצה! :-D

 

מקובל?

 

(דרך אגב: אני כבר חודשיים ומשהו בלי מונובלוק, אז אני פה הסובל):cry:

W520 Alpine. Focal Utopia Mid. Focal utopia tweeter. Focal Utopia Woffer. JBL MS-8. Celestra -DA2K.tru- super billet 6 . 33KX Focal.

by: 2 xs-power

פורסם

"אני לא ערס"

 

עזוב שרשורים שאלות ולחכות סתם תראה מתי יש מפגש צפון/מרכז/דרום.

תלך יתנו לך שמה עזרה מהלב תבחן מגברים ותאמין לי תגיע לפיסגה!

שי.

my car - colt 1.6 150 HP

פורסם

"אני כן ערס" , רוקפורד קונים T או אם חסר כסף אז P.

סדרה R מיועדת לבעלי תקציב דל במיוחד ושרק רוצים לוגו של ROCKFORD בתא מטען. אין לו שום קשר לRF אמיתי חוץ מלוגו.

 

תמחור שלו מוגזם שאין רבות כמוהו. אם יש לך כסף מיותר וממש לא אכפת לך מה אתה קונה, לך עליו.

 

 

T = POWER

P = PUNCH

R = PRIME

שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!

פורסם

לא משנה, בזכות האשכול הזה ועוד כמה תגובות החלטתי סופית לא ללכת על המגבר הזה. אני מאמין שבעל העסק, עם כמה שהוא נראה טוב מילולית ורוצה שם טוב ינסה לעשות לי פרצופים ומשחקי פסיכלוגיה.

בכל אופן, אני חושב שאני אקח את המגבר של CEWRIN VEGA EXL400 אם יש לו או לחלופין את המגבר של CLARION APX4241

הם קצת חלשים אבל שמעתי שהם איכותיים מאוד.

×
×
  • תוכן חדש...