Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5587 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

יש לי רישיון נהיגה כבר מעל לשנה, ואני עדין נהג חדש.

בערך בסוף מאי אני רוצה לטוס למשפחה ברוסיה (יש לי אזרחות שם).

אני יכול לנהוג שם עם הרישיון הישראלי? או שאני צריך להנפיק בינלאומי?

ואם אני יכול להנפיק אותו בכלל? (נהג חדש)

 

תודה.

פורסם

שלום לך DrDooM.

אני גם אזרח רוסיה,נולדתי שם.הייתי שם ב-2008.

האם ראית איך נוהגים שם? הנהגים אשכרה רודפים אחרי ההולכי רגל על המדרכות! (טוב,טיפה'לה הגזמה :wink:)

אם בישראל,יש נהגים שלא מאותתים במעבר נתיבים,ברוסיה - יש נהגים שעוקפים ברמזור אדום מימין (בשוליים) את כל הרכבים,ונוסעים הלאה באור אדום! (מקרה אישי.חבל שלא צילמתי בוידאו...)

אשמח אם תפרסם אחרי הטיול את החוויות מהנהיגה,ואולי גם קצת תמונות...

:twisted:
פורסם

על מנת לנהוג ברוסיה, עליך להנפיק רישיון נהיגה בינלאומי בדואר או במ.מ.ס.י (עלות של כמה עשרות שקלים בודדים). אין כל בעיה להנפיק רישיון כזה עבור נהג חדש, אבל בדוק היטב את נושא ביטוח הרכב וגיל הנהיגה המינימלי טרם נסיעתך.

פורסם
שלום לך DrDooM.

אני גם אזרח רוסיה,נולדתי שם.הייתי שם ב-2008.

האם ראית איך נוהגים שם? הנהגים אשכרה רודפים אחרי ההולכי רגל על המדרכות! (טוב,טיפה'לה הגזמה :wink:)

אם בישראל,יש נהגים שלא מאותתים במעבר נתיבים,ברוסיה - יש נהגים שעוקפים ברמזור אדום מימין (בשוליים) את כל הרכבים,ונוסעים הלאה באור אדום! (מקרה אישי.חבל שלא צילמתי בוידאו...)

אשמח אם תפרסם אחרי הטיול את החוויות מהנהיגה,ואולי גם קצת תמונות...

 

 

 

נסכם את זה במילה אחת, פיזדץ.

 

ננסה למצוא קצת שפיות שם :-o

 

 

 

 

היום נסעתי לממסי, הוצאתי בלי בעיה לקח פחות מ20 שניות (רציני!) ורק 15 ש"ח.

 

ואני חושב שלא יהיה בעיה לנהוג שם, אני מעל 18.

 

 

תודה לכולם.

×
×
  • תוכן חדש...