Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5555 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זו הצעה מעולה - הליוואי עליי.

לי בסוף נתנו 273 אבל ללא חבילת ספורט הזו שעולה 55 ש"ח.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

 

הצעה מאוד פושרת , מה עוד שתכלס אין מה לעשות עם הזיכוי הזה ב VOD.

מי ישב ויראה VOD ב60 שקל...

 

לפי מה שאני שומע וקורא, ואני עוקב אחרי העניין כבר תקופה, עדיף שלא לוותר על המקס הרגיל כי המקס HD עדיין לא עובד מושלם והוא סובל מכל מיני באגים.

כמו כן איכות התמונה שם של תכנים שאינם ב HD פחות טובה מאשר במקס הרגיל.

 

עבודה+ילדה+ספורט לא משאירים לי זמן לנקות את ההקלטות במקס הקיים, אז אני בטח לא אנצל את הזיכוי של 59 ש"ח בתוכן VOD...אבל זה בבחינת "סוכריה" לעסקה.

 

הצורך שלי הוא יותר ממיר מקליט נוסף ולא ממיר HD מקליט, לכן אם המקס HD נותן את כל מה שהמקס הרגיל נותן ומוסיף על זה איכות תמונה טובה יותר בחלק מהערוצים, עוד ערוצים ונפח הקלטה כפול אז בשבילי הוא עושה את העבודה וזה עדיף על מקס רגיל נוסף.

 

משגע אותי העניין הזה שלקוחות קיימים מקבלים הצעות פחות טובות מלקוחות חדשים. ידוע בכל תחום שיותר קל וזול לשמר לקוח קיים מאשר לגייס לקוח חדש מהמתחרה. השרשור הזה רק מקשיח את עמדי מול YES...כמובן בגבול הטעם הטוב, הזמן שלי לא שווה התעסקות וחפירות איתם.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

CASPER, זה מנפלאות עולם השיווק של השוק הישראלי.

כמו שציינת, חוק ידוע הוא שעלות גיוס לקוח חדש היא גבוהה בהרבה

מעלות שימור לקוח. זה בדיוק היה הויכוח שלי בעבר עם YES, שאמרתי

להם שלא ייתכן שאני כלקוח מיום ש YES קמה, ישלם יותר מלקוח חדש

שמגיע לחברה. אחרי אינסוף ויכוחים ושיחות, הם אישרו לנו מסלול זהה

ללקוח חדש, שהיה בזמנו לשנתיים. כמובן שאחרי שנה זה משום מה בוטל,

ולא עזרו כל ההסברים שלנו לנציגי השירות שזה מה שהיה, ושיבדקו את הדיל

שהוצע לפני שנה, ואת התנאים שלו. בסוף עזבנו אותם בגלל עקרון, ו 5 שקלים

שלא היינו מוכנים לשלם, ועברנו להוט. לא שהם יותר טובים, אבל לפחות אתה

משלם פחות... מאז YES כל חודשיים מתקשרים שנחזור...

פורסם

מחירים מנופחים בטירוף , 270-330 שקל ? למה לבזבז בשנה יותר מ3000 שקל על ערוצים שבכלל לא רואים.

חוץ מ2 10 וערוצי נשיונל גאוגראפיק ודיסקברי ואולי קצת סרטים אני לא משתמש בכלום

לא סדרות אמריקאיות ולא אגו ולא ספורט , סתם מפתים אותנו בעשרות ערוצים שבתאכלס אף אחד לא משתמש בהם כמעט!

אני מחכה ליום תגמר ההתחייבות.

 
 

 

 
 
פורסם
משגע אותי העניין הזה שלקוחות קיימים מקבלים הצעות פחות טובות מלקוחות קיימים.

 

אה? :?

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
אה? :?

 

מלקוחות חדשים, שיניתי בהודעה המקורית.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

מניסיוני של השבוע הזה - קבע תאריך התנתקות ותמתין עד שיחייגו אליך ממחלקת ניתוקים.

לטענת נציגה שם יש להם אפשרות להוריד מחיר מעל מה ששימור יכולים לתת.

אלי התקשרו יומיים לפני הניתוק.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

שלחתי שליח (אמא) לברר עבורי מה מקבל לקוח חדש...

 

אותם תנאים, אותם ממירים ואותן חבילות...269 ש"ח לחודש.

ממני רצו 295 ש"ח.

 

בואו נגיד שהשיחה הבאה שלי עם YES תהיה מעניינת מאוד.

מבטיח לעדכן.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

הבטחתי לעדכן.

התקשרתי היום לתאם ניתוק ליום אחרי סיום החוזה.

לא עברו הרבה שניות עד שהגיע התישאול הצפוי על למה אני רוצה להתנתק.

 

בקיצור...

ההצעה עומדת על 249 ש"ח לחודש (התחייבות ל- 18 חודשים)

זה כולל מקס טוטאל+מקס רגיל וחבילות התוכן שיש לי היום (ובנוסף כמובן ערוצי HD שהם חלק מהטוטאל).

בכל חודש אני מקבל זיכוי של 25 ש"ח על תכני VOD.

 

נשמע לא רע.

אגב, הנתיג מקשרי לקוחות לא ממש הבין איך הנציגה שדיברה איתי לפני חודש הגיעה ל-295 ש"ח ואמר שהיתה לה כנראה טעות.

שיהיה... :shock:

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

אני רואה שאני יהיה זה שיצליח להרתיח את אייל:).

 

אני משלם 219 ש"ח, כולל יס מקס TOTAL + ממיר נוסף.

עם כל החבילות.

את ערוצי הספורט קיבלתי לחצי שנה חינם:).

 

לאחי הצלחנו להוציא יס מקס טוטאל+ממיר HD נוסף(לא מקס) על כל החבילות ללא ערוצי ספורט ב239 ש"ח לחודש.

under construction..

פורסם

סחתיין, שני הדילים מצויינים. כבר כמעט חצי שנה לא התעסקתי במיקוח מול YES אבל יחסית לאז אלו דילים מעולים.

השאלה מה סיפור הרקע מאחוריהם, במיוחד מאחורי השני.

 

אפשר לקחת מהם ממיר HD רגיל ? לא משנה מה עשיתי אמרו שהדבר הזה כבר לא קיים אצלם.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
מפלצת, אני מציע שתפרט באיזה שלב ומתי הצלחת להוציא את זה?

האם שילמת על ההתקנה (159 ש"ח)?

 

פיטש,

 

לא, על ההתקנה לא שילמתי אף פעם.

הסיבה היא, שבשבניהם, עברנו דירה, אבל בכל מקרה, אמורים לשלם על התקנה של נקודה נוספת, וגם את זה לא שילמנו.

ב2 הדירות כמובן.

 

הדיל שלי, הוצאתי ברגע שיצא הMAX HD עם הVOD, וזה כבר כמעט שנה, שהדיל הזה תקף לשנתיים(התחייבתי רק לשנה).

למעשה לפני זה, היה לי ממיר רגיל, לא רציתי את המקס הישן וחיכיתי שיצא הMAX-HD, וברגע שזה יצא ביצעתי את השדרוג, כאשר את ההתקנה שלו אני לא משלם והממיר הנוסף נשאר אצלי עם התקנה של נקודה נוספת בחדר השינה שיועדה לממיר הרגיל שנשאר אצלי.

 

 

סחתיין, שני הדילים מצויינים. כבר כמעט חצי שנה לא התעסקתי במיקוח מול YES אבל יחסית לאז אלו דילים מעולים.

השאלה מה סיפור הרקע מאחוריהם, במיוחד מאחורי השני.

 

אפשר לקחת מהם ממיר HD רגיל ? לא משנה מה עשיתי אמרו שהדבר הזה כבר לא קיים אצלם.

 

הסיפור הוא כזה.

 

לאחי היה את הממיר הHD הרגיל בבית ועוד ממיר רגיל נוסף.

עבר דירה מהצפון חזרה למרכז.

אני דיברתי עם YES, אמרתי להם שאחי רוצה לעבור לדירה שלי במרכז, מהצפון למרכז, ושאני רוצה לעשות לו את אותו דיל כמו שיש לי(כלומר MAX HD + ממיר נוסף בחדר השנה).

וכל זה באותו המחיר של ה219 ש"ח.

כמובן שזה לא היה ניתן בכל השיחות הרגילות.

כי המבצע שיש לי הוא דרך שימור לקוחות, והושג לאחר דין ודברים קשה:).

לבסוף, הגעתי לאחת המנהלות שיש לה טיפה שכל, אמרתי לה שבגלל שהם היו יקרים יותר (הציעו את זה כל הזמן ב279 עם 2 ממירים או 259 עם ממיר אחר מקס HD) אז אחי כבר הזמין את HOT, ומתאם איתם התקנה, ואם היא מעוניינת, יש חוזה כתוב- שכמובן במידה והיא מארגנת לי אותו הדבר, נבטל את HOT.

 

לבסוף, דאגנו למבצע ל18 חודשים על המקס טוטאל, שאחי ישאיר אצלו את הממיר HD, את הממיר הרגיל הוא יחזיר והוא ישודרג למקס HD עם הVOD, וכל זה יהיה ב239 ש"ח.

וכדי לאזן את זה מול המחיר שלי(219), אחי קיבל 30 סרטים במתנה.

אז לבסוף יש ממיר מקס +VOD HD בסלון, ממיר HD בחדר שינה, כל החבילות+30 סרטים= 239 ש"ח בחודש.

under construction..


×
×
  • תוכן חדש...