Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ לגבי דבר שקרה לי היום באוטובוס


שימו לב! השרשור הזה בן 4819 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נכון, אולי חלק מכם צוחקים אבל הכותרת מספיק טובה כי אני ממש צריך עזרה לגבי מה שקרה לי היום.

 

עליתי על קו אוטובוס מת"א לבת ים. קניתי כרטיסיית חופשי יומי.

 

עכשיו הכריסטן עלה ואמר לי שאני צריך לרדת כי זה לא מתאים לבת ים. קניתי אותה באוטובוס שעליו עלה הכרטיסן. הוא אמר לי שכעת עליי לשלם שישה שקלים מפני שהכרטיסייה תקפה רק בגוש ת"א-יפו ולא לבת ים. הסברתי לו שאין לי בעיה להחזיר את הכרטיסייה ולקנות כרטיס רגיל (חופשי יומי - 13.8 ש"ח, כרטיס כיוון אחד - 6 ש"ח) אך הוא אמר שזה לא יכול לעבוד ככה ואני צריך להחזיר לו את השישה שקלים או שאני ארד. אני סירבתי והוא אמר לי שאני צריך לרדת והסכמתי. עכשיו האוטובוס היה תחנה לפני תחנת עצירה שממנה אני אוכל להמשיך בדרכי ליעד המקורי והחלטתי לחכות כי זה בסה"כ תחנה. הכרטיסן קלט שלא ירדתי ואמר לי שכעת אני מחוייב לשלם שישה שקלים, בקול מאיים וחזק. טענתי שאין ברשותי מזומן ואני מוכן לשלם לו בכרטיס אשראי. באתי להוציא את הכרטיס אשראי, אשר שכן בתעודת הזהות שלי, והוא תפס לי את התעודת זהות מהיד ורשם את כתובת מגורי. הוא טען שישלח לי דו"ח כלשהו הביתה שיכול להעניש אותי בגוון דרים כגון: שעות שירות או קנס כספי.

 

עכשיו, מה לעזאזל הוא רוצה ממני ?! לא מספיק מוכרים לי כרטיסיה לא נכונה והסכמתי בתומי לרדת סה"כ הייתי תחנה לפני, שלא נדבר על החוצפה של לקחת את התעודת זהות מהיד שלי וההשפלה שהוא גרם לי.

 

אני באמת רוצה לתבוע אותו, מה שהוא עשה לי באמת גרם לי לעוגמת נפש ואני רוצה שהוא יצטער על ההתנהגות שלו. מה שגם אני עשיתי לא היה בסדר אבל הדבר קרה מטעות שבגללה לא היה לי אפשרות להגיע ליעדי. הוא טען שאני צריך לרדת כעת והסכמתי ופה אני חושב שנפלה הטעות שלי. חיכיתי שהוא יחזור את כל הסיבוב שלו ואז אני ארד אך הוא קלט אותי לפני.

 

ידיי כבולות פה ? יש אפשרות לערר על הדו"ח שיתנו לי ? יש אפשרות לתבוע אותו אולי ?

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התנהגות הנוסע וחובותיו

 

447 - הנוסע יציית להוראות בעל הרשיון שאושרו על ידי הרשות ולהוראות עובדי השירות הדרושות לסדר ולבטיחות בנסיעה ובאוטובוס.

 

449(א) - נוסע הנכנס לאוטובוס יגיש לנהג או לכרטיסן או לעובד שירות אחר הממונה על כך, כרטיס בר-תוקף לנסיעתו, או ירכוש ממנו כרטיס, הכל לפי ההסדר באותה תחנה; ואם היה אתו מטען שיש לשלם בעדו לפי התעריף המאושר יציג או ירכוש למטען כאמור.

 

450 - נוסע שלא הגיש לפי דרישת עובד השירות הממונה על כך את כרטיס הנסיעה אשר נראה מתוכו כי שימש לאותה נסיעה כאמור בתקנה 449 ישלם לידי הנהג, הכרטיסן או המבקר את שכר הנסיעה וכן תשלום נוסף בשיעורים אלה:

(1) בנסיעות עירוניות — כפל השכר בעד הנסיעה מהתחנה בה עלה הנוסע עד תחנת הייעוד שלו;

(2) בנסיעה בינעירונית — מחצית השכר בעד הנסיעה מהתחנה שבה עלה הנוסע עד לתחנת הייעוד שלו.

 

המבקר פעל כנדרש. לעומת זאת, אתה אינך שה תמים.

הציע לך הצעת פשרה, לרדת בזה הרגע מהאוטובוס ללא קנס, אך אתה בחרת להתעלם מהוראה זו(בתקוה שלא יבחינו בך). בכך גרמת להרעה במצבך.

בעיני שופט יראו פני הדברים, כך שכל השתלשלות המצב היה מלכתחילה נסיון הונאה שלך.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4819 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...