Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדרך כלל אני מאוד לא אוהב לייחס משמעות למונה הודעות אבל אם שני חברי פורום, שאחד מהם מאוד וותיק והשני מנהל פורום שיש להם ביחד 20K הודעות יותר ממך

:-D ממליצים לך בכזאת צורה על משהו - כנראה שיש סיבה וכדאי לך לבדוק את האופציה...

עשיתי פעם חיפוש על הסאב הזה , תקשיב להם ...

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כדי לתאם בין הסאב למיד באס צריך להשתמש ב TIME CORECTION או באיחורי פאזות למינהם.

 

יש סאבים יותר מוזיקלים ויש פחות יש יותר מהירים ויש פחות. הרבה גם תלוי בתיבה שלו (המון).

פורסם

מכל השירשור הזה אני מבין דבר אחד:

הבחור לא באמת רוצה SQ סביר להניח שהוא גם לא מבין מה זה..

הפיתרון בשבילו ES250 או משהו בסגנון אולי DLS באתן רמות.

רומן.

פורסם

שרשורים ארוכים כמו זה הם בדרך כלל שרשורים שבהם פותח השרשור לא בדיוק סגור על עצמו.

אני חושב שאתה קודם כול צריך להיות סגור על מה אתה רוצה וכמה כסף יש לך לצורך העניין.

ב-1000 שח אין סאבים SQ של 500\600 RMS.

אם אתה מעוניין בחוות דעת והמלצה איכותית לסאב חזק ואיכותי במחיר\תועלת גבוהה

הייתי ממליץ על סאבים ברמת המחיר של 1500 ש"ח,כאן כבר אפשר למצוא דברים באמת איכותיים

הייתי ממליץ על ארבעה סאבים בקטגוריה הנ"ל:

 

מורל אולטימו SC עם סליל של 2 אום

הרץ HX300D

IDQ

JL AUDIO 12W3v3-2

 

בשביל סאב יותר טוב מאלו תעבור בקלות את ה-2000 שח.

אלו סאבים המובילים בקטגוריית המחיר הזו ודיי בטוח שתהיה מרוצה

אם תבחר באחד מהם.

פורסם

בשביל זה אנו כאן :-D

 

לא בדיוק :-(

 

אם אתה פותח שרשור כדי להתייעץ עם בעלי מקצוע או אם אנשים שיש להם קצת נסיון, אתה צריך להבין שהמלצה שלנו היא מבוססת על ניסיון העבר או מקריאה מקצועית בעניין, החלטה שלנו היא לא חד משמעית, החלטה חד משמעית היא רק שלך.

 

לא מספיק להגיד שאני רוצה סאב SQ או SQL או SPL....

 

צריך לפרט כמה שיותר ויותר מרוכז, למשל:

 

מה אתה שומע (סגנון מוזיקה)?

מה תקציב (טווח תקציב)?

מה שאר רכיבים במערכת (אם הם יהיו משודרגים בזמן הקרוב או אם יש תוכניות אחרות לעתיד נראה לעין)?

רכב (אם יש מספיק מקום ברכב)?

מערכת חשמל והגברה (סוג המגבר ופירוט על חיווט)?

 

רק בעזרת אילוצים שיש לך אנו נוכל לעזור לך לגבש החלטתך.

 

 

אבל, יש דרך אחרת שהיא פשוט לשמוע כמה מערכות עם סאבים שונים.

 

 

כדי לקבל החלטה הנכונה/מתאימה ביותר ולאחר תקופה קצרה לא לחזור בה, יש לפתוח שרשור ליעוץ ובמקביל לשמוע רכיבים בהם אתה מתעניין.

 

 

אחד מהם אתה עשיתה כבר, וגם קיבלתה המלצה, למה לא לשמוע את הרכיב המומלץ?

 

קדימה


×
×
  • תוכן חדש...