Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5606 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דניאל, CTB

הרכב נכנס לטיפול מקיף וליישור קו

ברכב הספיציפי דאגו להחליף וישרים, מיכלי עיבוי, פקקים, פלסטיקים וחיות פחות חשובות אך לא טרחו לברר לגבי אחת המערכות הבסיסיות והחשובות ביותר של הרכב - הבלמים???

אתה באמת מתכוון למה שאתה אומר??? זה לא שהרכב נכנס לפנצ'ריה לתקן תקר. הרכב הוכנס למוסף במטרה אחת - להביא אותו למצב נסיעה. טיפול כה גדול ומקיף שעלה מעל 7 אש"ח אמור היה לכלול בדיקה ותיקון מערכת הבלימה. יותר מזה, כן עבדו על הבלמים של הרכב, ואחרי היציאה מהמוסך הבלמים הפסיקו לתפקד. אין פה בכלל מקום לספק

יש כאן הרבה מקום לספק ועוד משהו, הבלמים לא הפסיקו לתפקד מיד ביציאה מהמוסך, אחרת הרכב לא היה עוזב את המוסך. יש כאן תקלה אקראית שכנראה מקורה במשאבת הבלם המרכזית.

לשיטתך, בגלל שזה ישור קו ועלה הרבה כסף, כל תקלה שתהיה עכשיו ברכב היא באחריות המוסך? וואלה יופי.

פורסם

העובדות הם: הבלמים עברו בהצלחה מרובה את הבדיקה ההתחלתית, אחר כך המוסך נגע בהם ווכרגע יש בבלמים תקלה.

במידה והמוסך יתנער מאחריות, לדעתי, יהיה נכון לעשות אם תבדוק את הבלמים שוב באותו מקום שבדק אותם ותראה מה התוצאות.

אם יש בעיה בבלמים - יש לך עילה לדרוש מהמוסך תיקון רק בשל העובדה שהרכב יצא הרגע מטיפול והמוסך טיפל בבלמים, אם המוסך לא היה נוגע בבלמים לא היה לי מה להגיד לך.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

  • ספונסר פורום
פורסם
יש כאן הרבה מקום לספק ועוד משהו, הבלמים לא הפסיקו לתפקד מיד ביציאה מהמוסך, אחרת הרכב לא היה עוזב את המוסך. יש כאן תקלה אקראית שכנראה מקורה במשאבת הבלם המרכזית.

לשיטתך, בגלל שזה ישור קו ועלה הרבה כסף, כל תקלה שתהיה עכשיו ברכב היא באחריות המוסך? וואלה יופי.

 

+1

אורן

פורסם

לדברי פותח השרשור התאונה קרה ממש אחרי שיצא מהמוסך.

 

מעניין שהתקלה ה"אקראית" הזאת קרתה 100 מטר אחרי שיצא מהמוסך.

 

מילה היו עוברים יומיים שלושה אז אפשר להבין, אולי באמת זאת תקלה אקראית אבל 5 דקות אחרי שלקוח יוצא ממוסך שעבד על הבלמים והבלמים לא מגיבים זה לא משאיר מקום לספק בכלל.

פורסם

100 מטר, הלכת לשם ומדדת? תאמין לי שזה לא קרה 100 מטר אחרי היציאה מהמוסך, אחרת הרכב היה חוזר לשם מיד לאחר המקרה.

אני מסכים עם האפשרות הקיימת של רשלנות או טעות בעבודת המוסך, אך בואו לא נהיה מקובעים ובטוחים שאכן כך הדבר ונמתין להתפתחויות.

 

השערה, יתכן כי מערכת הבלמים הייתה מוזנחת, עם המון לכלוך ונוזל עכור בקוי נוזל הבלמים, יתכן כי בעת החזרת הבוכנות לקליפר, פעולה שמבצעים כאשר מחליפים רפידות, לכלוך שהיה בקליפר חוזר למשאבת הבלם וגורם לכשל למשאבת הבלם המרכזית, שעלול לגרום לדוושה שוקעת ואי יכולת לבלום את הרכב. אז בהחלט יש קשר בין פעולת המוסך ולכשל אך בכל זאת יש כאן התערבות של גורם נוסף וסמוי שלא נמצא באחריות המוסך.

 

אז ספק יש כאן ורואים עשן, עכשיו צריך לחפש איפה האש.

פורסם

וכמו התיאוריה שלך יכול להיות גם שהבוכנה נזלה והעובד סגר את זה ככה..

אפשר לשבת פה מבוקר עד ערב ולמצוא סיבות לכשל. העניין הוא התוצאה האוטו נכנס למוסך עם מערכת בלמים תקינה ויצא ממנו עם מערכת בלמים לקויה מאיזה כיוון שלא תסתכל על זה זה לא ניראה טוב.

פורסם

בעלי המקצוע \ מוסכים יכולים לעשות כאן +1 עד חודש הבא ולכולם זה מובן למה. העובדות הן פשוטות וגם אם זה רק בגדר השערה כן יש מקום למוסך לקחת אחריות ולו חלקית על המקרה, אלא אם כן אותו המוסך לא אכפת לו לא מהלקוח לא ממוניטין ולא משום דבר אחר חוץ מכסף

VW Passat V6 2.8 L 4Motion

×
×
  • תוכן חדש...