Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5619 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עשיתם לי חשק להרים ת'תחת שלי ולבוא.

 

ישראל מסנן אותי בה"פ. אני כבר חייב להתקין את המערכת שלי אני מתחרפן =\

ברגע שהכול מותקן, אני מקווה להגיעה ולהכיר את כולם :-D

פורסם
אדי,

חכה חכה מפגש הבא אני מגיע :twisted:

 

 

אתה בא לאמר לי שכבר התגברת על המגבלה בדלתות שתוך חודש אתה תהיה מוכן למפגש?

 

חוץ מזה אתה לא צריך מפגש בכדי להפגש איתי היות ואנחנו באופן פרקטי שכנים :-D

 

כשאתה מוכן, תודיע לי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לפוזיילוב יש את הייבריד דור ראשון אבל הטוויטרים MT23... זה הבדל של שמיים וארץ.



המערכת שלו אכן נשמעת טוב ואפשר עוד למצות ממנה המון פוטנציאל אבל בבסיסה היא נשמעת טוב והתחברתי לזה - מאוד.

יודע , שמדובר ב 23 שמותקנים "חצי ON" במקום המקורי שלהם מאחורי מכסי המראות הצדדים. אבל באמת אהבתי את התוצאה היפה גם לאור העובדה שאנו חולקים את אותו HU , השאלה המסקרנת ביותר היתה איך הכל היה נשמע אם האודיסון שלו לא היה נמכר והיה מגביר אקטיבית את הסט הזה.

צריך לתת שם גם שאפו על הסאב שני אלמנטים של 8 (לא זוכר של איזה מותג ) , שפשוט נוגעים איפה שצריך בהתקנה יפה ופונקציונלית של יוסי שמשאירה עוד הרבה מקום בתא המטען .

אולי אני צריך להשאיל זוג 23 ולנסות אותם אצלי ... - אבל קודם נעבור לאקטיבי...

היסטורית רכבים: אלפא 33 -91' :wink: \ קליאו 1.4 -ידנית 2003:-o \ניסן טידה 1.6 אוטומטית 2007 :roll: \ מגאן דיזל ידנית 2008 - :-) \פלואנס 1.6 בנזין אוטומטית (:shock: ) \הונדה סיוויק -2010 ידנית :-D \...עכשיו אין כלום...

פורסם

שני הסאבים הינם של ROCKFORD מדגם P2 .

 

בהחלט הפתיעו אותי לטובה .

HU - Alpine 9887 | Speakers - Hertz MLK2

Midbas Amplifier - GENESIS Series 3 dual mono

Twitter Amplifier - GENESIS Series 3 four channel

Subwoofer Amplifier - ROCKFORD 1001BD | Sub - IDMAX

פורסם

באמת במפגש היה נחמד ביותר,היה טוב לראות את כולכם, אך לצערי הפעם לא שרפתי כלום :D ולא ראיתי חומוס עד שהוא לא נגמר.

עשיתי כמה סיבובים על הנרגילה עם פין שהגדירו אותו כ"ז*ן גדול-ערוך שחור של קושי".

ולמפגשים האחרים אני מכווה שאני יבוא בלי אוטו בתוך אורח שאוכל את חומוס :)

אהבתי את התגובות על תא מטען שלי :)

"האמת זה ניראה כמו מיטען חבלה"

"זה עובר בכניסה לקניון מלחה בירושלים?"

מוכר קרוסים של HYBRID AUDIO CLARUS ושל TEMPO

 

פורסם

שלום לכולם!! נהנתי מאוד!!! תמיג כיף ליראות חברי רצינים עם אמביציות!!

 

דרך הגב...אני מקס (עם פג'ו 205קבריולט)....

 

הייה טוב וטוב שהייה!!!

 

מקווה שניפגש שוב!!

 

תודה לכולם!! במיוחד לדודי ותומר שהזמינו אותי!!

פורסם
יודע , שמדובר ב 23 שמותקנים "חצי ON" במקום המקורי שלהם מאחורי מכסי המראות הצדדים. אבל באמת אהבתי את התוצאה היפה גם לאור העובדה שאנו חולקים את אותו HU , השאלה המסקרנת ביותר היתה איך הכל היה נשמע אם האודיסון שלו לא היה נמכר והיה מגביר אקטיבית את הסט הזה.

צריך לתת שם גם שאפו על הסאב שני אלמנטים של 8 (לא זוכר של איזה מותג ) , שפשוט נוגעים איפה שצריך בהתקנה יפה ופונקציונלית של יוסי שמשאירה עוד הרבה מקום בתא המטען .

אולי אני צריך להשאיל זוג 23 ולנסות אותם אצלי ... - אבל קודם נעבור לאקטיבי...

 

הLRX כנראה שהיה מוציא תוצאה נקייה יותר מהאלמנטים - המידבאסים יהיו לדעתי מדוייקים יותר והטוויטר יתנו תוצאה קצת יותר מפורטת. יכול להיות גם שההבדל היה קטן מאוד אבל הLRX היא סדרה טובה מאוד של מגברים.

 

לגבי הP2 זה סאב וופר טוב, בעיניי מדובר בסאב מאוד פאנצ'י ומדוייק, קצת חסרה לו טונאליות אבל זה סאב טוב ומי שאוהב את הנוקשות הזו בסאב יתחבר למוצר הזה ויהנה מתמורה אדירה למחיר שלו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
אמנם מפגש שני שלי סה"כ (והגעתי שוב עם בן אחותי )

היה מאוד נחמד, גו'ספר עם הCARPC אהבתי את הסאב.

POZAILOV איזה כיף לשמוע מישהו עם מערכת ב FLAT שנשמעת טוב (לפני שצולבים אותי כאן יש לו הייבריד דור I )

אדי - לא הספקתי הרבה לשמוע כי היית עסוק בכיוונים אבל ממה שיצא לשמוע , מאוד צלולה ועדיין בשוק מקו הסאונד העליון שיוצרים האלמנטים שלך (שמותקנים בקיקפנלים )

והיה עוד מישהו שהאזנתי למערכת שלו עם מאזדה 323 שאינני זוכר את שמו אבל כיוונים ואיטום וסאב נורמאלי הוא בטוח צריך , וחוק מספר אחד איפנקטמאשרום לא צריך לשמוע עם לאודנס ב ON ... (בטח לא בווליומים האלו )

אני הבחור עם המאזדה 323, תודה על הטיפ, באמת נשמע יותר טוב:wave2:

איטום בהחלט צריך וזה השלב הבא, גם סאב אחר. [הW6 נשמע ממש טוב]!:-)

HU: DEH-P690UB|Rear:JBL CS3196 (6X9)|SubWoofer:JBL GTO1204D|Mono:RockFord P3001|Front:Morel Hybrid Ovation 6

Front AMP:Rockford Punch 500a2|

×
×
  • תוכן חדש...