Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5619 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש לי מאזדה MPV '99 (דגם ישן), שמגיעה עם רדיו-טייפ מקורי מובנה.

בשעה טובה ומוצלחת קניתי רדיו-דיסק פיוניר וניגשתי להתקינו.

לאחר מאבק ממושך לפרק את כל מה שצריך כדי להוציא את הרדיו המובנה התברר לי כי מחוברים אליו יותר מדי חוטים...

כל החוטים בצבעים לא סטנדרטים, חוץ מההארכה (שחור). אין חוטים בצבעים אדום, צהוב וכחול-לבן; וגם החוטים לרמקולים לא בצבעים סטנדרטיים.

חוץ מ-4 זוגות חוטים לרמקולים וחוט הארכה (שחור), יש שם עוד 5 חוטים שאין לי מושג מה הם - 1 מהם כנראה למתח קבוע, 1 למתח בשעת הדלקת סוויץ', 1 לאנטנה הנשלפת, כנראה עוד 1 לעמעום תצוגה, ועוד 1 אולי לבקרת CD חיצוני (יש ברדיו כפתור שכתוב עליו CD, וכשלוחצים עליו הוא כותב ש-CD לא מחובר. חוצמיזה, יש ברדיו מאחורה מקום לכניסת חוטים נשלפת).

אלא שכמו שאמרתי, החוטים בצבעים לא מוכרים.

השאלה: יש למישהו מושג על צבעים חילופיים ברכב מאזדה MPV '99 (או בכלל) ???

לחילופין, איך אני יכול למצוא מה כל חוט בלי לגרום נזק, ובלי שיש לי מד-מתח.

פורסם

בלי מד מתח אתה עלול לגרום נזק לא רק למכשיר החדש שרכשת, אלא גם למערכות נוספות ברכב.

או שתרכוש אחד, או שתלווה אחד מחבר, או שתיגש למתקין שיחסוך לך את כל כאב הראש.

מתחדשת*

פורסם
בלי מד מתח אתה עלול לגרום נזק לא רק למכשיר החדש שרכשת, אלא גם למערכות נוספות ברכב.

או שתרכוש אחד, או שתלווה אחד מחבר, או שתיגש למתקין שיחסוך לך את כל כאב הראש.

 

אם מישהו יוכל להגיד לי את צבע החוטים - זה מספיק טוב...

פורסם
רוכשים קונקטור תואם שמגיע עם צבעים "קונבציונליים".

 

הרעיון היה מצויין. הלכתי לרדיו-צליל בגבעת שאול ירושלים והיה להם קונקטור מתאים. תודה.

×
×
  • תוכן חדש...