Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5503 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם יש לי מאזדה 323 לאנטיס ויש לי בה כרגע מגבר של דיסל האדיו של 900W ו 2 ערוצים

וזוג רמקולים של פיוניר של 400W

עכשיו אני רוצה להביא סאב ועוד מגבר בנוסף ורמקולים חדשים ואני רוצה שהכל יהיה של BOSS

 

עכשיו השאלות שלי הן כאלה :

האם החברה BOSS נחשבת לטובה?

האם כדאי להוציא בכלל את המגבר שיש לי ולהביא אחד במקומו יותר טוב? וגם את הרמקולים?

ואיך אני מרכיב מערכבת שתוציא לי את המקסימום...?

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

לפי המערכת שאני שמעתי ונהנתי ממנה מאד זה זוג קומפננטים בדלתו מקדימה של לייטינג אאודיו

יש מגבר של חברת אנרג'י שאהבתי אותו למרות שהוא בקושי מוכר אבל אחלה של מגבר

סאב של לייטינג האודיו

ואת הפיוניר שיש לך מאחורה אתה יכול להשאיר אותם פשוט תחבר אותם לרדיו דיסק תתייעץ עם עוד אנשים ותחליט בסוף מה אתה בוחר

 

בהצלחה

פורסם

למה אתה נעול על BOSS?

הייתי ממליץ סאב: KICKER CVR

רמקולים : מורל דוטק אוביישן

מגבר: JBL GTO 1004

ויישאר פחות או יותר להתקנה..

חכה לעוד עצות בכל מקרה :)

פורסם

בלאנטיס הקודמת שלי היו מורכבים קומפונט של רוקפורד ומגבר של בוס שנתנו עבודה יפה מאוד, עם סאב של C12 קיקר שהיה חלש לרכב והוחלף, בכל מקרה רוקפורד קומפונט שהתאים לי גם במידות 5X7 עלה לי חדש משהו כמו 1000 ש"ח, והמגבר 800, סאב למדתי על בשרי שחובה לשמוע ואז להחליט כי לכל אחד יש דעה שונה

×
×
  • תוכן חדש...