Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5638 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתלבט בקניית גולף 1600 או 1400 TSI חדשות מהחברה

התקציב הוא בין 130K ל 140K שניהם גיר DSG

השאלות שלי הם:

1. עד כמה אמין הגיר DSG החדש 7 הילוכים - בעבר קראתי הרבה על הגיר DSG 6 הילוכים והדעות שראיתי היו חלוקות אז רציתי לשמוע את דעתכם

2. מבחינת מנוע, עד כמה מוצלח מנוע הTSI 1.4 (הדגם של ה 122 כ"ס)

3. האם יש דברים נוספים שאני צריך לדדעת על הרכב

4. אם יש לכם אלטרנטיבה אחרת להציע לי. בגדול הדרישות הם רכב יחסית חסכוני בדלק, 5 דלתות , אוטומט בלבד, וכמובן שיהיה בטיחותי. גם רכב יד 2 בא בחשבון אך משנת 2009 ומעלה.

תודה רבה מראש!!

פורסם

לפחות על הנייר ה 1400TSI יותר חסכונית מה 1600 בדלק ואגב בצורה משמעותית.

 

קח בחשבון שהרכב עובד בסל"ד נמוך יותר במצב של יום יום בגלל הSUPERCHARGER שעובד מסל"ד נמוך ונותן המון כח לרכב מבלי לגרום לך ללחוץ על הדוושה חזק יותר כדי להאיץ.

 

כמובן שזה מותנה בנהיגה שפויה ולא עם דוושה בתוך השטיח בכל זמן נתון.

 

מה ההפרשים במחיר בין ה1.6 ל TSI?

 

לגבי האמינות של הDSG7 עד כמה שידוע לי מדובר בגיר דיי אמין שהגיע לראשונה בסופרב החדשה ולאחר מכן בגולף, עד כמה שידוע לי מדובר בגיר אמין מאוד ויתקנו אותי אם אני טועה.

פורסם

ההפרש המחיר הוא לא גדול יחסית.. 12K ש"ח

בtsi

אתה מקבל מנוע חזק יותר, מהנה יותר, טכנולוגיה חדשה יותר (בעיקרון זה יתרון במכירה אבל זה רק אם המנוע יראה אמינות ועד כה הוא מראה אם כי לא יודע אם 5 שנים של שימוש זה מדד, זה חכמים ממני יגידו כבר)

 

אני אישית הייתי הולך על הtsi בלי להסס בכלל!

לגבי הdsg7 תעשה נסיעת מבחן, יש כאלה שאמרו שלא היה נעים להם החלפת ההילוכים התכופה, אך לרוב ממה ששמעתי זה גיר מעולה! ומתנהג מאוד קרוב לאוטומט רגיל (לא מרגישים את העברת ההילוך כמו בקורולה המזעזעת)

גם דובר עליו לא מעט בפורום, תעשה חיפוש

Polo 1.2 Tsi 2011

פורסם

תבדוק כמה עולה גולף 1.4 עם 160 כ"ס וכל התוספות שנת 2009.

לדעתי שווה לבדוק ביחס לדגם הפשוט, אפילו כמשומש.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

160 יד II היא אופציה לא רעה בכלל (אגב, שלי תיכף עומדת להימסר לטרייד אין, אם אתה מעוניין, יש לה עוד אחריות כמה חודשים); רכב זריז מאוד ומאובזר מאוד.

לגבי DSG7 - לי היתה תקלה והוחלף מוח הגיר (mechatronic), אבל חוץ מזה אני מאוד מרוצה.

 

אופציה נוספת: פוקוס, אבל הדגם עומד כנראה להיות מוחלף (מחבינת גיר/מנוע), רק שהיבואן לא מספר מתי...

אופציה נוספת II: אסטרה. לא ניסיתי, אבל הכתבות בחו"ל מדברות על רכב לא רע בכלל.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
לפחות על הנייר ה 1400TSI יותר חסכונית מה 1600 בדלק ואגב בצורה משמעותית.

 

קח בחשבון שהרכב עובד בסל"ד נמוך יותר במצב של יום יום בגלל הSUPERCHARGER שעובד מסל"ד נמוך ונותן המון כח לרכב מבלי לגרום לך ללחוץ על הדוושה חזק יותר כדי להאיץ.

 

כמובן שזה מותנה בנהיגה שפויה ולא עם דוושה בתוך השטיח בכל זמן נתון.

 

מה ההפרשים במחיר בין ה1.6 ל TSI?

 

לגבי האמינות של הDSG7 עד כמה שידוע לי מדובר בגיר דיי אמין שהגיע לראשונה בסופרב החדשה ולאחר מכן בגולף, עד כמה שידוע לי מדובר בגיר אמין מאוד ויתקנו אותי אם אני טועה.

 

בדגם ה122 אין סופרצ'ארג'ר !!!

פורסם

כדאי לבדוק את הטויוטה אוריס. רכב יחסית חסכוני בתוצרת 5 דלתות, אוטומטי.

עיצוב חביב אך מעט אנמי, תא הנוסעים מעט חי יותר עם תכנון מעט שונה מהרגיל.

ב-130 אלף שקלים תוכל לקנות את הדגם המאובזר יותר שמציע מלבד בקרת אקלים, מחשב דרך, מערכת עם כניסת USB ומראות מתקפלות גם גג שמש חשמלי ותא נוסעים בגוונים בהירים שמשדרגים את האוירה בפנים.

 

בהצלחה.

פורסם

המנוע 1.4 160 כ"ס זה אותו מנוע כמו בשירוקו 1.4 נכון?

והאמת שה 122 כ"ס מספיק, זה רכב לבחורה שלא מחפשת יותר מידי כוח אבל גם לא מחפשת רכב "עגלה", ככה שנראה לי שגולף עם 122 כ"ס יספיקו לה.

בכל אופן, נראה לי שבסופו של דבר הגולף TSI תיהיה הזוכה המאושרת. רק הדבר היחיד שמפחיד אותי שם זה הגיר.

בכל אופן תודה על העזרה, ואני אשמח לעוד תגובות מעוד אנשים שודעים עוד פרטים על הגיר או ששמעו על תקלות שמאפיינות אותו.

פורסם
כדאי לבדוק את הטויוטה אוריס. רכב יחסית חסכוני בתוצרת 5 דלתות, אוטומטי.

עיצוב חביב אך מעט אנמי, תא הנוסעים מעט חי יותר עם תכנון מעט שונה מהרגיל.

ב-130 אלף שקלים תוכל לקנות את הדגם המאובזר יותר שמציע מלבד בקרת אקלים, מחשב דרך, מערכת עם כניסת USB ומראות מתקפלות גם גג שמש חשמלי ותא נוסעים בגוונים בהירים שמשדרגים את האוירה בפנים.

 

בהצלחה.

במחיר הזה תקבל סיאט לאון 1.8TSI DSG או יונדאי i30CW עם מנוע 2.0. אלו אופציות הרבה יותר ראויות.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

סיאט לאון אוטו מעולה וחזק אבל היא בעלת צריכת דלק גבוהה יותר, ביטוח יקר יותר ואני לא נביא אבל אני לא חושב שאני מסתכן בזה שאני אגיד שגם השוק שלה במכירה יהיה פחות טוב.

 

יונדאי i30cw- איך אפשר להגיע מגולף לרכב הזה? שונה בתכלית

Polo 1.2 Tsi 2011

פורסם
מתלבט בקניית גולף 1600 או 1400 TSI חדשות מהחברה

התקציב הוא בין 130K ל 140K שניהם גיר DSG

מעניין שרק לפני מספר חודשים ה TSI עלתה 147 אלף ו 1.6 130. והיו קונים לTSI.

הורידו 7 אלף ל TSI ודפקו את מי שקנו בעבר.

הם לא לומדים ממזדה, שלקוחות לא אוהבים שמזגזגים במחיר.

פורסם
מעניין שרק לפני מספר חודשים ה TSI עלתה 147 אלף ו 1.6 130. והיו קונים לTSI.

הורידו 7 אלף ל TSI ודפקו את מי שקנו בעבר.

הם לא לומדים ממזדה, שלקוחות לא אוהבים שמזגזגים במחיר.

 

לא נסחפת בכלל. הרבה חברות מורידות מחיר, במבצעים כאלה ואחרים. לא מדובר על וולבו, שהורידו שליש ממחיר הרכב.

אגב, את ההערה לגבי מזדה בכלל לא הבנתי. מתי הם הפחיתו מחיר באופן דרסטי?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

במסחר מחיר זה דבר שנתון לשינוי , לפעמים מעדיפים למכור הרבהויותר בזול , לפעמים מוכרים מעט אבל ביוקר.

הכל שיקול של מלאי מחיר יבואן יצרן צורך במזומנים... .

 

בשורה התחתונה מסחר , אין מישהו שלא קרה לו שקנה משהו ואחרי שבוע ירד המחיר !!

×
×
  • תוכן חדש...