Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יעוץ ברכישת מיצובושי סופר לנסר ידנית.


נהג_צעיר
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5293 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום.

ביצעתי חיפוש אבל הוא לא הניב כ''כ הרבה מידע כמו שרציתי.

אני מדבר על מיצובושי סופר לנסר שנת 97 דגם GLIS נפח מנוע כמובן 1600 ואיך לא ידנית.

שעברה רק 87K!!

אגב יש שיטה לדעת שזה אמיתי?

רציתי לדעת כמה נהוג לשלם על רכב במצב מושלם כנראה?הבן אדם רוצה 20K.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=357096

 

דיברתי איתו והוא נשמע מאוד אמין, השאלה במידה והבדיקה תהיה טובה, לא היה באמת תאונות, והגיר במצב טוב.

האם שווה לשלם 20K לרכב שכזה?

 

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שווה לשלם או לא אלה הם השיקולים שלך. אם האוטו שווה בשבילך את הסכום הזה - אז כן. לנסר נמכר במחיר יחסית נמוך (8~10K). דגם המדובר נסחר במחירים של 8~16 בערך משנתון כזה.

 

המחיר שדורש בעל הרכב יחסית יקר לשנתון, אבל אם מצב הרכב אכן עד כדי כך טוב, יכול להיות שמדובר באקזמפלר נדיר.

 

מדובר על רכב עם מנוע יחסית חזק, האקזמפלר דגם מפואר ועוד עם גיר ידני. הרכב נחשב יחסית אמין.

 

בעיני לנסר זה לא רכב עד כדי כך שווה, סה"כ מדובר על עוד משפחתית יפנית.

האם שווה להוסיף עבור רכב מושלם עוד 4K לאומת רכב כזה שראה הרבה יותר על הכביש?

שוב אני אומר - זה השיקול שלך. אם אתה רוצה, קח את הרכב לבדיקה במוסך ואצל פחח אמינים ותתמכח קצת על המחיר.

לדעתי 18K זה נישמע סביר עבור רכב מקורי. כל אחד והטעם שלו, אבל סגנון מהיר ועצבני לא ממש לטעמי, לא אוהב רכבים שהתעסקו איתם יותר מידי אצל הפחח או במוסך.

 

ד"א, לאחר הסתכלות יותר מעמיקה בתמונות, שים לב איך הרכב נצבע בתוך הכנפיים וצריך לבדוק גם קווים בין גג לגוף הרכב. מעניין אם הרכב נצבע רק מבחוץ או גם בפנים כולל פירוק מלא?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז מה לגבי המחיר?

להוריד ל-18K בערך וזה יהיה כבר סביר יותר ומשתלם?

במידה והרכב לא עבר תאונה, ויש התחייבות על הגיר והמנוע מה המחיר אותו אני צריך לשלם?

בכל זאת 87K לרכבת שנת 97 זה ממש ממש קצת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

87K זה נשמע לי מאוד מופרך. במיוחד שאי-אפשר לאמת את זה בוודאות.

ובמיוחד לאור העובדה שאפשר עם קיסם לשנות ק"מ.

 

זה אחד הדברים שהיו מרחיקים אותי קודם, מלבד זאת, איך שהאוטו נראה מבחינת צבע שאופיינית לשטחים או לילדים שמכורים למהיר ועצבני - מרחיק אותי.

 

20K עבור הרכב יהיה מחיר בהחלט יקר משמעותית לא משנה ק"מ או יד.

הרכב זריז אבל עד 100-120, מעבר לזה אתה תתאכזב קשות, החזקתי במשך שנה קולט עם מנוע חדש מושקעת לא אוטו רע, מאוד אמין, אבל שוב אל תצפה להתנהגות של פורמולה ותגובות.

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אי אפשר.

זה סה"כ גלגלי שיניים זה הכל, לא קשור למחשב או דברים בסגנון ולכן מספיק קיסם או אצבע ומשחקים עם הגלגלי שיניים, זה הכל.

שמע אם האוטו עובר בדיקה בטוב והמכלולים עובדים טוב, אז עזוב גם אם שיחקו עם המד ק"מ, בסופו של דבר גם אוטו שעבר 84K ק"מ יכול לעשות ים בעיות.

שיהיה המון בהצלחה

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...