Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5651 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ברשותי סקודה פאביה 2005, עם בעיה בהגה כוח החשמלי (לאחר ההתנעה לוקח זמן עד שמתחילה המשאבה לעבוד - ועד אז ההגה מאוד קשה).

מסתבר שכנראה התרופה היחידה לבעיה, היא החלפת כל מכלול משאבת ההגה.

 

בניסיון להגדיל הסיכוי לאיתור חלק מפירוק, מבקש ממי שיש לו גישה ל - ETKA / ETOS / אוטודאטה ודומיהם,

לבדוק מהן דגמי המשאבות אשר יתאימו לרכב.

 

תודה רבה לכל התורמים ידע בנושא.

 

פרטי הרכב:

פאביה 1.4 100 כ"ס, שנת 2005.

מס' שלדה: TMBND46YX54180196

דגם משאבה שמותקנת כרגע: 6Q0 423 162 X

פורסם

נסה גם פה: http://vag.wserv.co.il/forum75-heb/default.asp

 

וגם ב "המאגר" או "ויצמן חלפים". אלו 2 פירוקיות גדולות ומכובדות באיזור המרכז.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

  • ספונסר פורום
פורסם

בשנים האלו בפאביה ישנם שני ספקים למערכות הגברת הגוי אלקטרו הידראולי

היצרן הגרמני TRW והיצרן היפני KOYO מאפייני המערכות זהים אך לא ניתן להחליף

חלפים בין השניים .

המערכת של TRW אמינה ולא מתקלקלת ,החלפתי כאלו רק במקרים של שבר מתאונה ,

במערכת של KOYO ישנה תקלה אופיינית של אי פעולה של מנוע המשאבה בדקות הראשונות

של הבוקר ,והבעיה הינה המנוע החשמלי עצמו ,זו הבעיה של פותח השרשור.

מבחינת VAG המשאבה לא ניתנת לתיקון ולא ניתן להשיג לה חלפים ,הפיתרון הוא החלפה במשומש

או חדש ,אני לא מכיר שיפוץ מוצלח למשאבה הזאת.

משאבה משומשת של KOYO כמעט ולא ניתן למצוא מאחר והיא מבוקשת ונעלמת במהרה ממגרשי הפרוק .

משאבה חדשה עולה כ 3100 שח לפני מעמ .

 

כל מה שנכתב לגבי הפאביה נכון גם לפולו ולאיביזה מאותם שנים .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

תודה, רון.



 

המשאבה כאמור של חברת KOYO (ימ"ש).

 

מה שניסיתי לראות הוא האם ניתן להתאים משאבת הגה עם מספר פריט שונה.

נגיד: במקום 6Q0 423 162 X (שמותקנת עכשיו),

להתקין 6Q0 423 155 AH.

  • ספונסר פורום
פורסם

התשובה היא לא .

הנחה משמעותית על החלק תגרום לך לקחת חדש ?

אם כן דבר איתי .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

ואחרי זה באים בטענות למנוע החשמלי של הפונטו שמחליפים אותו ב-600 ש"ח...

 

שאלת תם - לא שווה במחיר כזה להביא אחת מפירוק בחו"ל???

×
×
  • תוכן חדש...