Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5650 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לצערי, לוח השעונים ב-106 שלי החליט שנמאס לו, ונאלצתי להחליפו באחר.

 

כעת הגיע הזמן להעביר את הרכב טסט, ואני רואה שעל טופס הרישוי כתובה קריאת מד המרחק האחרונה שבוצעה ברכב, 220,000 ק"מ.

הבעיה היא, שלוח השעונים החדש/ישן שלי, התחיל את חייו אצלי כשמד המרחק עומד על 198,000 ק"מ.

את לוח השעונים הישן זרקתי (פלסטיק חסר ערך).

 

מה עושים במקרה הזה?

איך מעדכנים את הרשיון?

 

תודה!

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם

לא עושים כלום ולא מעדכנים שום דבר.

 

למכון הרישוי לא איכפת מה מופיע בלוח שעונים. הם ירשמו את הקילומטרז' החדש וזהו.

 

לא איכפת להם שזה נמוך יותר ממה שהיה בטסט הקודם, את זה תצטרך להסביר לקונה כשתרצה למכור ולא למכון הרישוי.

 

 

פורסם

או שאתה יכול לגשת למכון ספידומטרים ולבקש שיוסיפו את ההפרש הנכון.

 

מהלוח הקודם שזרקת היה ניתן להוציא את השעונים עצמם ולמקם אותם בלוח החדש - בתאני כמובן שהשעונים עצמם תקינים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
או שאתה יכול לגשת למכון ספידומטרים ולבקש שיוסיפו את ההפרש הנכון.

 

מהלוח הקודם שזרקת היה ניתן להוציא את השעונים עצמם ולמקם אותם בלוח החדש - בתאני כמובן שהשעונים עצמם תקינים.

 

אני מזכיר שמדובר בפלסטיקה צרפתית בת 15+

כל בורג שיוצא, אתה לא יודע אם הוא יכנס בחזרה בלי לפצלח את כל הפלסטיק מסביבו.

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם

צריך לגלגל קדימה את הק"מ אצלך כדי שיהיה אמיתי.

אני מתפלא שהמקום שהחליף לך את הלוח לא ביצע לך זאת.

 

אאל"ט בטסט השנתי אתה חותם על הצהרה שהק"מ הרשום הוא נכון.

מציע לך לא לחתום על הצהרות שאינן אמת.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

ואם הוא קנה את הלוח ישירות מפירוקיה ולא דרך מכון ספידומטרים ?

 

 

לגבי החתימה - אתה חותם על כך שהבוחן רשם נכון את הקילומטרז' שמופיע בלוח שעונים.

 

אתה לא חותם על כך שזה הקילומטרז' האמיתי של הרכב כי אתה לא יכול לחתום על דבר כזה אם אתה לא היד הראשונה.

 

 

פורסם

אכן נקנה בפירוקייה

והותקן בעזרתו של חבר

 

האמת היא שרק המחשבה על לפתוח את כל הפלסטיקה המקרקשת שוב על מנת לשחק עם המספרים מעבירה בי צמרמורת.

 

אני מקווה שלא יעשו יותר מידי בעיות.

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם

לא חושב שתהיה לך בעיה כי למכון הרישוי אין עניין מיוחד ברישום הקילומטרז' למעט החובה שהמחוקק הטיל עליהם לרשום אותו.

לרישום הקילומטרז' אין שום עניין בטיחותי אלא היו לזה שני מטרות:

1. מניעת זיופים - קונה רכב יוכל לדעת את הקילומטרז האמיתי של הרכב.

2. רשויות המס - יוכלו לדעת כמה קילומטר הרכב עבר במידה והרכב משמש עסק וכדומה.

לכן הבעיה היכולה שיכולה להיות לך זה עם קונה הרכב שלך במידה ויבדוק את רישומי הקילומטז' הקודמים.

מצד שני, עם רכב ישן כמו שלך אין הרבה משמעות לזיוף מ220 ל 190 כך שהקונה יאמין שהחלפת לוח שעונים.

פורסם

האם ישנה בעיה לעבור טסט שנתי עם מד אוץ שחדל לעבוד בקילומטרז' מסוים? לצורך העניין היעד הבא של הרכב הוא גריטה בלבד.

×
×
  • תוכן חדש...