Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5660 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1. כבר הרבה שנים לא נתקלתי במכוניות ללא זמזם אורות - וזה כולל לפחות 5 מכוניות סוזוקי ב-10 השנים האחרונות, כולל ה-SX4 שרכשתי לפני כ-3 חודשים.

2. לשאול - ה-SX4 מגיעה מיפאן, לא מהודו ולא מהונגריה.

3. לגבי שדרוג המנוע - כבר הפניתי לערך בויקיפדיה, ואני מפנה שוב. באותו ערך יש דם תמנה של הדגם ההודי, השונה מעט מהיפאני בעיצובו.

4. לגבי כיבוי אורות עם הדממת הרכב - נתקלתי בכך ברכבים אירופיים, לא ביפניים. אני מניח שיש קשר לחקיקה שונה במדינות שונות. למשל -בקנדה יש חובת הדלקת אורות קדמיים עם הנעת הרכב, ולפיכך מותקן במכוניות מנגנון המלדיק את האורות הקדמיים עם ההתנעה. את אחרויים יש להדליק ידנית:-P (במקרה שעליו אני מדבר מדובר בלקסוס, לא ברכב בסיסי). בגרמניה יש חובת השארת אורות חניה בלילה אלא כאשר מתקיימים תנאים מסויימים, ומנגנוני התאורה, לפחות בחלק מהמכוניות, מתוכננים לכך.

5. על מרימי שמשות ויתרתי - לא רוצה שמישהו יתעסק לי במנגנונים הרגישים של החלונות. ממילא אני מעדיף לנסוע עם חלונות סגורים ואוורור\מיזוג מרבית הזמן, זה חוסך דלק ובעיקר רעש מהסביבה.

6. ל-socho - איני ידוע איזה דגם של SX4 אתה מתכוון לרכוש, אבל הפרש המחיר בין ה-GLA הבסיסי ל-GLX המאובזר כה קטן שאיני רואה כל סיבה לרכוש GLA.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יתכן שהם מציעים לך דברים שמגיעים גם ככה מהיצרן.... אני לא אופתע אם כשתקבל את הרכב תגלה שהכל כלול ככה או ככה.

 

 

"צרצרים" היו קיימים ברכבי VW עוד בשנות ה90 אם לא לפני כן, באמצע שנות ה2000 התווספה המערכת שמכבה את האורות אוטומטית כשאתה נועל את הרכב, לא משנה באיזה מצב המתג , בדרך כלל עם השהייה של 10-20 שניות כדי שתמצא את דרכך הביתה.

 

אני הייתי מעדיף להתקין ממסר שמכבה את האורות עם הסוויץ' מאשר זמזם סיני מיותר בהרכבה מקומית.

(כמובן התקנה איכותית, עם הלחמות וסופיות כבל לחוצות)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אני הייתי מעדיף להתקין ממסר שמכבה את האורות עם הסוויץ' מאשר זמזם סיני מיותר בהרכבה מקומית.

(כמובן התקנה איכותית, עם הלחמות וסופיות כבל לחוצות)

 

אני חושב שזה לא תקני כי חייבת להיות אפשרות כלשהי להשאיר אורות חניה דלוקים ללא מפתח בסוויץ.

 

וגם אני כמעט בטוח שברכבי VAG אם אתה משאיר את הידית במצב של אורות חניה ולא במצב של אור נמוך - האור נשאר דלוק גם אחרי נעילת הרכב.

 

 


×
×
  • תוכן חדש...