Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5679 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אני נוהג כרגע בסובארו פורסטר 2008 ומרוצה מאד

רציתי להחליף את הרכב לפורסטר חדש 2010 אך יש להם במלאי רק את גירסת הB הלא מאובזרת או את הXS שעולה 200K

ב203K אוכל להביא את ההאוטבק שהוא נראה לי אופציה הרבה יותר מענינית בתוספת של 3K שקלים

מדובר על גירסת ה2.5 ליטר

 

אבקש לדעת חוות דעת על הרכב

יתרונות,חסרונות

מהי צריכת הדלק הממוצעת?

 

כמו כן ראיתי פה באתר פוסט שנאמר בו שלכל האאוטבקים החדשים ישנו רעש מתכתי חזק מהשלדה בכל זמן נתון.

רציתי לדעת אם עוד משהו באמת שמע על כך?

 

עדיין לא עשיתי נסיעת מבחן,תהיה בשבוע הבא

תודה לעוזרים

יהודה

פורסם

רכב פשוט מצוין עבור הז'אנר. לא מכיר רעש מהשלדה. צריכת דלק יחסית גבוהה, כמו שאפשר לצפות מ4X4 כבד עם 2.5 ליטר.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בכללי רכב מהנה ונוח, תמורה טובה למחיר, צריכת דלק ממוצעת לפי מחשב 1:10 1:11.

הגיר הרציף עושה עבודה מעולה וביחס לגיר האוטומט הסטנדרטי בעל 4 הילוכים שיש לך כרגע אתה תחוש שיפור בביצועים וגם ירידה ברעש המנוע בתוך תא הנוסעים.

בכל מקרה הרכב חדיש יותר מהפורסטר ועדיף עליו בנהיגת כביש בכל פרמטר למעט חניה.

לגבי הרעש שציינת אני לא נתקלתי בנושא אז אמנע מלהגיב.

"that is petrolhead heaven,

and as we've always maintained,the only way you can get there,is in an alfa romeo"

jeremy clarkson - top gear

פורסם

הכל טוב ויפה, אבל מדובר באוטו מבאס.

האאוטבק היא סטיישן מוגבה, רכב כביש שיכול גם לרדת לשבילים. ככה הוא תמיד הרגיש בכל דורותיו.

הדגם החדש מרגיש כמו איזה SUV, עם נהיגה מאוד מנותקת, הגה מחורבן ותחושת חוסר חיבור כללית.

לאבי יש אאוטבק שנת 2008 עם מנוע 2.5, וכשחזרתי מסיבוב על האאוטבק החדשה עם אותו מנוע אמרתי לו "אל תחליף!"

לא אמרתי לו "אל תחליף" כי ההגה בדגם הקודם חד ומדוייק, הביצועים פסיכים והשלדה מטורפת אלא בגלל שהחדשה פשוט לא מרגישה סובארו, היא סתם בהמה גדולה ומגושמת.

מנוע ה2.5 עצלן, וגם עם גיר רציף הביצועים פושרים ובשעת מאמץ הרעש בתא נוסעים יהיה לא קטן.

הצריכת דלק לא משהו, סביב ה1:7.

לגבי רעשים מהשלדה אין לי מושג על מה מדברים, דווקא יאמר לזכות הדור החדש שבשיוט הוא מאוד שקט.

בהשוואה לפורסטר - על הדגם הנוכחי לא נהגתי, אבל הבנתי שגם הוא רחוק מלהיות מבריק.

 

אני במקומך הייתי נשאר עם הפורסטר 2008.

סובארו יצאו עכשיו עם סדרת מנועים חדשה שצפוייה להיכנס בקרוב בפורסטר, אולי שווה לחכות עם ההחלפה.

הדור השלישי של הפורסטר (כמו שיש לך) הוא הפורסטר האטמוספרי (ז"א לא טורבו) הטוב ביותר שאפשר לקנות.

 

לפני שכולם יקפצו ויגידו לי שאת המשתמש הממוצע כל מה שאמרתי על האאוטבק החדש לא מעניין, אז רגע.

ההגה מנותק ועם חופש מעצבן באמצע, ובשיוט בכביש מהיר יש צורך "לגשש באפלה". אין לך מושג מתי וכמה ההגה יגיב וזו הרגשה דיי לא נעימה.

גם את ישראל ישראלי הגה כזה מחורבן יעצבן.

אתה מוזמן לקנות בהרבה יותר כסף אאוטבק 3.6, שם ההגה עוד הידראולי.

 

תנחומי, סובארו הפכו לחבורה של גייז.

 

דניאל.

אני שונא את הקיץ!

פורסם

אוקי

תודה רבה לכולם

אני אעשה נסיעת מבחן ואראה מה דעתי

בכל מקרה הכוונה היא להסב את הרכב לגז ככה שצריכת הדלק לא מאד משמעותית.

איך יכול להיות שאחד המשתמשים אומר 7 קמ"ל ואחד כ10 קמ"ל?

 

בכל מקרה

תודה רבה לעוזרים

פורסם

צריכת הדלק במנועי בוקסטר של סובארו לא הייתה וכנראה לא תהיה נמוכה לעולם.

אלו לא מנועים חסכוניים.

אני יכול להגיד לך שהרכב של אבא שלי שבו יש את מנוע ה2.5 עם גיר אוטומטי 4 הילוכים בתוך העיר חיפה עושה בערך 1:7 ביום טוב.

כמה הגיר הרציף מוריד את צריכת הדלק? איני יודע. בנסיעת המבחן שעשיתי בדגם החדש מחשב הדרך הראה צריכת דלק דומה לזו שברכב של אבי.

 

כנראה שתמצא את עצמך בין 1:7 ל1:10, אם אתה גר בעיר שטוחה ונוהג רגוע אולי אפילו תהיה יותר קרוב ל10 ממה של7.

 

תהנה בנסיעת מבחן.

 

דניאל.

אני שונא את הקיץ!

פורסם

ממה שאני יודע לא ניתן להסב את האאוטבק החדשה לגז. יכול להיות שדברים השתנו,אבל תבדוק את הנושא עם הנציגים שלהם.

לגבי צריכת הדלק אני אהיה כנה,בערך 70% מהנסועה היא בינעירונית,אני מניח שבאיזור ה50-50 באחוזים צריכת הדלק תהיה באמת משהו כמו 1:7-8. לדעתי גם ככל שתכיר יותר את הרכב ואת עבודת הגיר יהיה לך יותר קל להציג צריכת דלק טובה יותר.

אחרי משהו כמו 5000 ק"מ עם הרכב זאת הצריכה שאני מגיע אליה.

ההגה באמת לא להיט אבל אני לא חושב שהוא כזה גרוע. כל הרכבים האחרים שבדקתי ההגה לא היה יותר טוב. בקיה לדוגמא המצב היה הרבה הרבה יותר גרוע.

שיהיה בהצלחה.

"that is petrolhead heaven,

and as we've always maintained,the only way you can get there,is in an alfa romeo"

jeremy clarkson - top gear

פורסם

בקשר להסבה לגז בהחלט אני אבדוק שום מול הנציגות ! תודה רבה

וכן צריכת דלק ש 1-7 1-8 בהחלט מספקת אותי

זוהי הצריכה שאני מגיע היום עם הפורסטר שלי,בממוצע 1-7.5

 

תודה לעוזרים

×
×
  • תוכן חדש...