Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

וולוו s60 SE/GLT 2001-2002


madmon10
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5673 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

לאחר מספר שנים לחוצות מאוד במחינה כלכלית, לאחרונה מעט רווח לי, והעתיד נראה ורוד מאי פעם.

בשנים האחרונות אני נוהג על גרוטאות, והחלטתי להשתדרג. לאחר בחינת מספר רכבים פה בפורום ובאינטרנט בכלל, החלטתי ללכת בכיוון של וולוו S60.

קצת נתונים לגבי הצרכים שלי:

1. זוג + 3 ילדים בכיסאות בטיחות/בוסטרים - הבטיחות חשובה לי. מבחינת מרווח, נראה לי שה-S60 תספיק.

2. נסועה של פחות מ-10,000 ק"מ בשנה - צריכת דלק חשובה אך לא ממש קריטית.

3. נסיעה מאוד רגועה - לא מעניין אותי כוח, הספק, תאוצה, דינאמיות, ביצועים וכד'. אני נוסע מהר רק כשאני ממהר, וזה קורה לעיתים רחוקות.

4.לא אוהב מוסכים - לכן לא רוצה דגמים עם טורבו, מיתלים הידראולים , מערכות מתוחכמות שאף אחד לא יודע להתמודד איתם, ושאר ירקות.

5. רוצה להתפנק - לכן מעדיף את ה-GLT על פני ה-SE אם אכן ה-GLT ללא טורבו. מישהו יכול לפרט קצת לגבי הבדלי האיבזור בין הדגמים?

6. יש לי המון זמן והמון סבלנות לחיפושים אחר אקזמפלר שמור ומתוחזק.

7. מבין שכדי לקבל יותר צריך לשלם יותר. את מחירי הטיפולים במורשה ראיתי כבר באתר של מאיר, אבל מעניין אותי לשמוע קצת ממי שהחזיק באחד הדגמים הנ"ל על תקלות לא צפויות ועלותן. עד כמה האופציה של יבוא אישי של חלפים רלוונטית לדגם הזה?

8. נאמן מאוד - לא מעניינת אותי ירידת ערך.

 

אשמח מאוד לקבל מכם חוות דעת לגבי הנקודות שרשמתי, במיוחד ממי שהחזיק את אחד מהדגמים המדוברים.

תודה רבה לכל מי שנכון לעזור.

פורסם
שלום לכולם,

 

לאחר מספר שנים לחוצות מאוד במחינה כלכלית, לאחרונה מעט רווח לי, והעתיד נראה ורוד מאי פעם.

בשנים האחרונות אני נוהג על גרוטאות, והחלטתי להשתדרג. לאחר בחינת מספר רכבים פה בפורום ובאינטרנט בכלל, החלטתי ללכת בכיוון של וולוו S60.

קצת נתונים לגבי הצרכים שלי:

1. זוג + 3 ילדים בכיסאות בטיחות/בוסטרים - הבטיחות חשובה לי. מבחינת מרווח, נראה לי שה-S60 תספיק.

ממש לא - המרווח הפנימי הוא אחד מהנתונים היותר בעייתיים של ה-S60.

2. נסועה של פחות מ-10,000 ק"מ בשנה - צריכת דלק חשובה אך לא ממש קריטית.

ה-S70 שלי עם מנוע זהה צורכת 1-ל8.5 בנסיעה משולבת, ל-S60 נתונים טובים במעט.

3. נסיעה מאוד רגועה - לא מעניין אותי כוח, הספק, תאוצה, דינאמיות, ביצועים וכד'. אני נוסע מהר רק כשאני ממהר, וזה קורה לעיתים רחוקות.

4.לא אוהב מוסכים - לכן לא רוצה דגמים עם טורבו, מיתלים הידראולים , מערכות מתוחכמות שאף אחד לא יודע להתמודד איתם, ושאר ירקות.

5. רוצה להתפנק - לכן מעדיף את ה-GLT על פני ה-SE אם אכן ה-GLT ללא טורבו. מישהו יכול לפרט קצת לגבי הבדלי האיבזור בין הדגמים?

ה-GLT היא לא עם טורבו - ואין הבדלים משמעותיים ברמת האבזור בין הדגמים, ריפוד קצת יותר יפה, כסא חשמלי, ומחשב דרך.

ההבדל המהומי הוא במנוע שמוציא 165 כ"ס (בלי טורבו) לעומת 140 כ"ס שמושגים בסל"ד נמוך יותר בדגם ה-SE.

6. יש לי המון זמן והמון סבלנות לחיפושים אחר אקזמפלר שמור ומתוחזק.

7. מבין שכדי לקבל יותר צריך לשלם יותר. את מחירי הטיפולים במורשה ראיתי כבר באתר של מאיר, אבל מעניין אותי לשמוע קצת ממי שהחזיק באחד הדגמים הנ"ל על תקלות לא צפויות ועלותן. עד כמה האופציה של יבוא אישי של חלפים רלוונטית לדגם הזה?

חוץ מהציריות שמתפגרות די הרבה, ומערכת הקירור שצריך לתחזק ולשמור על תקינותה, יש פשוט לטפל בצורה סדירה - וזהו.

8. נאמן מאוד - לא מעניינת אותי ירידת ערך.

 

אשמח מאוד לקבל מכם חוות דעת לגבי הנקודות שרשמתי, במיוחד ממי שהחזיק את אחד מהדגמים המדוברים.

תודה רבה לכל מי שנכון לעזור.

 

12345

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
1. זוג + 3 ילדים בכיסאות בטיחות/בוסטרים - הבטיחות חשובה לי. מבחינת מרווח, נראה לי שה-S60 תספיק.

ממש לא - המרווח הפנימי הוא אחד מהנתונים היותר בעייתיים של ה-S60.

 

חשבתי שדווקא בגלל שמדובר בכסאות בטיחות, ולא בשלושה מבוגרים למשל, זה לא יהיה כ"כ קריטי.

האם היא לא מרווחת ביחס לקטגוריה שלה, או לא מרווחת בכלל?

פורסם

היא לא מרווחת בכלל - לדעתי שווה לך לשקול את דגמי ה-S80 נטולי הטורבו עם דגש על מנוע ה2.4

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

חשבתי על S80, אבל משום מה זה מרגיש לי קצת "גדול עלי" להחזיק את הרכב הזה, למרות ששמתי לב שמחירי הטיפולים כמעט זהים.

אשמח אם תעזור לי להתיר ספקות.

1. האם רמת האמינות הבסיסית של S80 ללא טורבו פחות או יותר זהה ל- S60 SE/GLT (ללא טורבו)?

2. האם כל מנועי ה- S80 בנפח 2.4L הם ללא טורבו (2000-2003)?

3. האם S80 לא מחייבת אוקטן 98?

4. ה- S80 צורכת יותר דלק? כמה יותר?

 

תודה

פורסם

כמה דברים בקשר למה שכתבת :

א. לא ציינת תקציב, ואני כותב את זה כי לדעתי מומלץ לך לחפש אחת משנתון מתקדם יותר מאשר רכב בן 9-10 שנים על הכביש (דגמי 2001 עלו לכביש בשנת 2000 ). זה גם יפתח פתח קטן יותר לתקלות ובלאי חלקים.

ב. המרווח מאחור הוא אכן נקודת התורפה בדגם היוצא (לי זה לא מפריע כי אני נוסע לבד רוב הזמן). עם זאת, כשמדובר בכסאות ילדים אני לא חושב שזה יהיה כ"כ משמעותי, כי בעיית המרווח היא לרגליים. והבדל הרוחב בין S-60 ל - S-80 הוא 2 ס"מ בסה"כ.

ג. דגם ה - SE מגיע באבזור בסיסי - בד"כ מזגן מכאני, רדיו טייפ ללא דיסק, ריפודי בד שלא הולמים את הרכב וטאסות (שלטעמי הן מכוערות ביחס לחישוקי המגנזיום בדגמי הטורבו). מצד שני פחות פיצ'אפקעס = פחות סיכוי לתקלות :lol:.

ד. אמינות - בשנתונים האלו זה תלוי מאוד ברכב הספציפי ובאיך טופל ואיפה. כעיקרון רכב שטופל במועד, במוסכים מורשים, ותוך שימוש בשמנים וחומרים איכותיים אמור לגלות אמינות יפה.

בהצלחה !

כיום - VOLVO S-80 T-5 מודל 2011

בעבר - VOLVO S-60 T-5 מודל 2003

בעבר - SEAT LEON 1800 אוטו' מודל 2002

פורסם

א. התקציב עדיין לא סופי, וינוע בין 30K ל- 50K. לא רשמתי אותו כי אני יודע מה אני רוצה, לפחות כרגע.

 

ב. אני חשבתי שהמרווח לא קריטי כי בסופו של דבר מדובר בכסאות בטיחות, שלא משנה להם אם צפוף :-)

 

ג. פחות תקלות זה נכון, אבל קצת מבאס...

 

ד. כמו שכתבתי, יש לי זמן וסבלנות למצוא אקסמפלר שמור ומטופל.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
חשבתי על S80, אבל משום מה זה מרגיש לי קצת "גדול עלי" להחזיק את הרכב הזה, למרות ששמתי לב שמחירי הטיפולים כמעט זהים.

אשמח אם תעזור לי להתיר ספקות.

1. האם רמת האמינות הבסיסית של S80 ללא טורבו פחות או יותר זהה ל- S60 SE/GLT (ללא טורבו)?

מדובר על אותו מנוע ואותו גיר - לכן האמינות דומה מאד

2. האם כל מנועי ה- S80 בנפח 2.4L הם ללא טורבו (2000-2003)?

מנוע ה-2.4 נמצא ב-S80 משנת 2001 כמדומני - וכן כולם ללא טורבו

גם מנוע ה-2.9 ללא טורבו הוא בהחלט בא בחשבון אך עלויות התחזוקה השוטפת גבוהות מאד.

3. האם S80 לא מחייבת אוקטן 98?

לא, בדיוק כמו שה-S60 לא מחייבת 98

4. ה- S80 צורכת יותר דלק? כמה יותר?

מהיותה של ה-S80 כבדה וגדולה יותר הגיוני שהיא תצרוך מעט יותר דלק - לא ברמה שצריכה להשפיע על החלטת רכישה

תודה

12345

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...