Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5691 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש מזוודה לנסיעות לחו"ל לאחר שהקודמת החזירה נשמתה לבורא.

 

אני נוסע פעמיים שלוש בשנה, לתקופות של שבוע +-. ביגוד סטנדרטי, בלי חליפות, לפעמים ציוד חורף. יחסית צנוע בכמות הביגוד שאני לוקח.

לגבי גודל - לא יודע במספרים. לא חייבת להתאים לעליה למטוס, ממילא אני עולה עם תיק גדול של ציוד שלא יכול להישלח למטה. צריך לבדוק בעין. האם זה חכם לרכוש מזוודה גדולה יחסית, שיהיה נוח לארוז, או שכדאי לנסות להצטמצם למינימום? עקרונית היא נוסעת משדה התעופה למלון וחזרה, מן הסתם. למרות זאת אני אוהב להסתובב קל כמה שיותר.

לא חייבת להיות קשיחה לגמרי, יהיה בה בעיקר ביגוד. רצוי קשיחות מסויימת, מן הסתם.

גלגלים - כמובן. צריכה להיות יציבה (לקודמת הייתה נטיה להתהפך). ראיתי בנסיעה האחרונה המון אנשים עם מזוודות בעלות 4 גלגלים - זה טוב זה?

על מה עוד חשוב להסתכל?

 

תקציב - נמוך ומטה. נניח עד 400 ש"ח, אם אפשרי.

 

הייתי שמח להמלצות על חנות שמחזיקה מגוון רחב בה אפשר להתרשם במקום, באיזור חיוג 03, אולי גם קצת 09.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

אלטר. (חפש באינטרנט, בת"א יש בפינת אלנבי, וגם ברמ"D באזור הבורסה). תמיד יש להם מבצעים.

4 גלגלים זה יופי ונוח, במיוחד בכל מיני מעברים של מעליות וכו'.

מתחת ל- 400? קשה למצוא.

אני מאוד מרוצה מ- atlantic, אבל ב- 400 אני לא חושב שאתה קונה אפילו טרולי...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

במסגרת הדרישות שלך, אפשר לקנות סט מזוודות בכל שופרסל או מגה. האיכות שלהן תספיק

לחמש שנים הקרובות, ולא תצטרך להתפשר על המידה, תוכל לשריין לעצמך את כל האפשרויות

ואפילו להצטייד באחת קטנה שאיתה תוכל לעלות למטוס (ברוב החברות).

 

הבדלים באיכות של מזוודות תוכל להרגיש בד"כ כשתיסע באופן קבוע מדי כמה חודשים, שבועות וכו'.

שלוש פעמים בשנה לתקופה של שבוע +- זה לא בעיה, כל זבל סיני אמור להתמודד עם זה בכבוד.

 

ארבעה גלגלים... פטנט חמוד אבל לא למיטיבי לכת. שוב, במקרה שלך זה אולי יקל על החיים, אבל

לחברים במועדון הנוסע המתמיד לא הייתי ממליץ. ראיתי יותר מדי מזוודות כאלה עם 2 או 3 גלגלים,

ולהחליף גלגל שנשבר זה לא עניין של מה בכך, בהנחה ובכלל תמצא איפה לקנות אותו.

 

אני נוסע לעיתים קרובות מאד ומשתמש במזוודה קומפקטית שקניתי ב-4 יורו בחנות יד שניה בספרד,

היא מלווה אותי כבר קרוב לשנתיים ללא תלונות או בעיות. הדבר שאני הכי אוהב בה זה כמות הכיסים

החיצוניים, שכמעט מכפילים את הנפח. שים לב גם שהמזוודה שאתה בוחר לא תהיה גדולה מדי, מה

שיאלץ אותך להעמיס בה יותר מדי משקל ולשלם בהתאם. בד"כ מזוודה בגבולות ה-24 אינץ' תהיה

אופטימלית לנוסע הממוצע. שים לב שהידיות תהיינה תפורות היטב לגוף ושמנגנון השליפה (אם יש)

יהיה בנוי כמו שצריך ולא על כרעי תרנגולות.

 

הנה דיון נוסף שהיה לא מזמן בנושא:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=334370

 

והנה טיפ שימושי נוסף:

http://www.youtube.com/watch?v=L5UlxHsgD58 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

בהצלחה. :cool:

פורסם

באלטר יש מבחר די גדול , אם כי 400 שקל הייתי קונה את הסטים שמוכרים

בחצי חינם וכאלה אם אתה לא נוסע הרבה

 

מניסיון עבר של המון המון טיסות , מזוודה פשוטה או זולה לא תחזיק יותר מדי

מבחינת גלגלים,רוכסנים וידית במיוחד אם יש לך טיפה הליכה עם המזוודה

 

בתקופת הנסיעות שלי אחרי שהזוודה השנייה התפרקה לי (והבוס הפסיק לצחוק עלי )

קניתי לעצמי סמסונייט נחמדה שעלתה לי משהו כמו 600 שקל והיא עושה את העבודה כמו נינג'ה

(יחסית גדולה , נכנס בה בגדים לשבועיים כולל חליפות - אחרי ההגדלה )

 

בקיצור, אם אתה לא נוסע הרבה לך קנה לך סט בחצי חינם , אם החלטת שלא - תקנה הכל רק לא מזוודה קשיחה

פורסם
באלטר יש מבחר די גדול , אם כי 400 שקל הייתי קונה את הסטים שמוכרים

בחצי חינם וכאלה אם אתה לא נוסע הרבה

 

קניתי לעצמי סמסונייט נחמדה שעלתה לי משהו כמו 600 שקל והיא עושה את העבודה כמו נינג'ה

(יחסית גדולה , נכנס בה בגדים לשבועיים כולל חליפות - אחרי ההגדלה )

 

תקנה הכל רק לא מזוודה קשיחה

 

תודה על הטיפים, אציץ באלתר (ככה הם קוראים לעצמם, עם ת'). רני מעדיף לרכוש אחת ולא סט - אבל זה בהחלט תלוי באיכות המוצר. אני מספיק סומך על העין שלי לדעת לזהות מוצר חרא.

 

סמסונייט בכזה מחיר? לא בארץ אני מניח? כל מה שראיתי ברשת לפחות עולה הרבה יותר.

 

 

למה לא קשיחה?

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם
במסגרת הדרישות שלך, אפשר לקנות סט מזוודות בכל שופרסל או מגה. האיכות שלהן תספיק

לחמש שנים הקרובות, ולא תצטרך להתפשר על המידה, תוכל לשריין לעצמך את כל האפשרויות

ואפילו להצטייד באחת קטנה שאיתה תוכל לעלות למטוס (ברוב החברות).

 

הבדלים באיכות של מזוודות תוכל להרגיש בד"כ כשתיסע באופן קבוע מדי כמה חודשים, שבועות וכו'.

שלוש פעמים בשנה לתקופה של שבוע +- זה לא בעיה, כל זבל סיני אמור להתמודד עם זה בכבוד.

בהצלחה. :cool:

 

 

תרשה לי לחלוק עליך מאד...

ברגע הראשון שתצטרך להוריד את המזוודה מדרגה או שתנסה לסגור את הרוכסן ויש לך חולצה אחת יותר מדי (וזה יקרה), אתה תבין את ההבדל - גלגל הפלסטיק הזול יישבר מהמקום והרוכסן ייתלש.

מניסיון של לפחות שתי מזוודות כאלה.

עדיף חנות ייעודית לתיקים ומזוודות, ההבדל עצום ושווה את המחיר.

 

אני קניתי את שלי כאן:

http://www.purebags.co.il

 

מצויינת ובתקציב שלך.

פורסם
תודה על הטיפים, אציץ באלתר (ככה הם קוראים לעצמם, עם ת'). רני מעדיף לרכוש אחת ולא סט - אבל זה בהחלט תלוי באיכות המוצר. אני מספיק סומך על העין שלי לדעת לזהות מוצר חרא.

 

סמסונייט בכזה מחיר? לא בארץ אני מניח? כל מה שראיתי ברשת לפחות עולה הרבה יותר.

 

 

למה לא קשיחה?

 

 

לא קשיחה , כי ברגע שתהיה לך חולצה אחת יותר מדי היא לא תיסגר בעוד שאלה העשויות מבד

יותר "אלסטיות "

 

אני חושב שקניתי באלתר , לא סגור כי קניתי אחת אצלו ואחת בחו"ל

פורסם

אני דווקא הופתעתי לטובה מהאיכות של המזוודות הזולות. אחת מהן יושבת אצלי בבית ונוסעת פעם בכמה חודשים, ולמשפחה בישראל יש סט כזה שעלה משהו כמו 250 ש"ח ומשרת אותם כבר מעל שנה (5-6 נסיעות). כמובן שמשתמשים בהן בזהירות, משתדלים לא להעמיס יותר מדי וכו', אבל בינתיים לא נרשמו בעיות.

 

אני רואה יתרון ממשי בכך שבסט כזה יש 2-3 מידות שונות. אתה לא תמיד יודע לכמה זמן תיסע, וחבל לקנות מזוודה אחת שתהיה גדולה מדי או קטנה מדי.

פורסם
במסגרת הדרישות שלך, אפשר לקנות סט מזוודות בכל שופרסל או מגה. האיכות שלהן תספיק

לחמש שנים הקרובות, ולא תצטרך להתפשר על המידה, תוכל לשריין לעצמך את כל האפשרויות

ואפילו להצטייד באחת קטנה שאיתה תוכל לעלות למטוס (ברוב החברות).

 

אני חושב אחרת. מניסיוני הזולות לא מחזיקות מעמד, ומתפרקות לך בדיוק בדרך למטוס. כשאתה בחו"ל. אם אתה קונה רק אחת - תשקיע מעט.

 

ארבעה גלגלים... פטנט חמוד אבל לא למיטיבי לכת. שוב, במקרה שלך זה אולי יקל על החיים, אבל

לחברים במועדון הנוסע המתמיד לא הייתי ממליץ. ראיתי יותר מדי מזוודות כאלה עם 2 או 3 גלגלים,

ולהחליף גלגל שנשבר זה לא עניין של מה בכך, בהנחה ובכלל תמצא איפה לקנות אותו.

 

4 גלגלים מאפשרים לך לסחוב אותה גם כמו 2. בזולות, כמובן שהגלגלים ילכו לך מהר. לא שיש ערובה לגבי היקרות, כמובן.

 

אני נוסע לעיתים קרובות מאד ומשתמש במזוודה קומפקטית שקניתי ב-4 יורו בחנות יד שניה בספרד,

 

אה, אירופה... תמיד יש לה ניחוח, ובכן, אירופאי :-)

 

והנה טיפ שימושי נוסף:

L5UlxHsgD58 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

בהצלחה. :cool:

 

גדול, רק שהוא לא השאיר מקום למתנות :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

×
×
  • תוכן חדש...