Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5688 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זאת לא הייתה הכוונה שלי.

 

הרי תמיד אומרים שלדיזל יש שוק גרוע בישראל - וזה באמת נכון.

 

אבל אותי מעניין לדעת - עד כמה אתה באמת מפסיד אם הלכת לסוכנות וקנית דיזל ידני, או מול בנזין אוטומט.

 

הרי גם זה כסף - ואפשר להשוות אותו אל מול החיסכון בדלק במשך 3 שנים.

פורסם

אני מאמין, שהרכב המדובר הוא בן 4 ולא 3.

בעל הרכב נסע 28 אלף ק"מ בשנה.

לפי החישובים שלי (צריכת סולר 1:18, ומחיר של ליטר סולר 6 ש"ח) יצא 37 אלף ש"ח הוצאות סולר במשך 4 שנים.

 

רכב בנזין עם ממוצא של 1:12 ק"מ לליטר בנזין ומחיר של ליטר בנין 6.5 ש"ח יצא לי בסביבות 60 אלף ש"ח ב 4 שנים.

 

ההפרש 23 אלף ש"ח.

 

הבחור שקנה את הרכב עכשיו נוסע 40 אלף בשנה...

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

23 אלף ש"ח חיסכון בסולר. זה לא רע בכלל.

 

עכשיו רק נותר לברר כמה שווה באמת מגאן מאותה שנה ואותה רמת גימור רק עם מנוע בנזין - ואז נדע בוודאות האם משתלם לרכוש רכב דיזל בישראל.

פורסם
נדע בוודאות האם משתלם לרכוש רכב דיזל בישראל.

 

בנסיעה של 28 אלף ק"מ בשנה...

 

 

דוגמא לרכב עם נתונים טובים (עדיפים מהרכב שהוא נושא השרשור), עם דגש על המחיר המבוקש ולא הסופי.

 

יש לקזז כמה אלפים בודדים של הפרש במחירי הטיפולים לטובת רכב בנזין.

 

 

לפי התרשמותי, אותם 30 ק"מ אלף בשנה, שהרבה פעמים הוזכרו בפורום, אכן במיקרה הזה הגבול לכדאיות רכישת רכב דיזל חדש.

 

אבל צריך לזכור שכאן מדובר בגיר ידני.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

איזה טיפולים מגיעים לאלפי שקלים ברכב שנסע 120 אלף ק"מ - בדגש על ההבדל בין בנזין לדיזל?

 

אמנם הרכב נרכש אבל הנושא עולה כמה וכמה פעמים ואני נחוש ללבן את הסוגיה אחת ולתמיד 8)

פורסם

הטיפולים למגאן בנזין הם כל 30 אלף ק"מ,

לדיזל כל 20 אלף.

במגאן דיזל מחליפים כל 40 אלף ק"מ בית מסנן סולר (לא רק את הפילטר, אלא את כל הבית), שמחירו היה סביב 500 ש"ח.

רק 3 פעמים להחליף את הפילטר הזה יוצא 1500 ש"ח, למרות שלאחרונה מחירו ירד באופן מפתיע.

 

ובכל זאת, עד 120 אלף ק"מ במגאן דיזל עושים שני טיפולים יותר, הטיפול הקטן מתקרב ל 1000 ש"ח .

 

בקיצור, ההבדל הוא בסביבות 3000 אלפים ש"ח (מקודם רשמתי אלפים בודדים).

אני לא יודע, האם קיימים הבדלים בהחלפת טיימינג.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

עכשיו רק נותר לברר כמה שווה באמת מגאן מאותה שנה ואותה רמת גימור רק עם מנוע בנזין - ואז נדע בוודאות האם משתלם לרכוש רכב דיזל בישראל.

 

 

אי אפשר ממש לערוך השוואה כזאת, מאחר ולא קיים דגם בנזין מקביל עם גיר ידני.

 

אני מניח, שאם היה קיים כזה והוא היה עומד למכירה עם קילומטרז' דומה - המחיר שלו היה קורב מאוד למחיר הדיזל.

 

 

פורסם

לאחר נסיעה על מספר ימים על הרכב אני יכול להגיד שאני מרוצה מאוד.

אומנם בעל הרכב לא ביצע את כל הטיפולים במוסך מורשה אולם הרכב נוסע חלק לגמרי.

אעפ"י היום בבוקר היתה לי בעיה במהלך הנסיעה קיבלתי הודעה של מפתח ברגים + הודעת Electric Fault.

ברגע שנגעתי בדוושת הבלם ההודעה נעלמה.

רעיונות?

 

תודה שוב.

 

גדי

פורסם

לאחר שבוע וחצי ומעל 1,000 ק"מ ברכב אני יכול להגיד דבר אחד בלבד.

איזו בחירה נבונה ביצעתי, הרכב נוסע מדהים ובמחיר שלו אין שום מתחרה.

אני לא מדבר על הנוחות הצרפתית בנהיגה, היפניות לא מגיעות לטעמי לנוחות כזו. פרט לכך עצם העובדה שכמעט ואין בחירה למי שנולד עם כף רגל שמאלית ושאוהב (כן כן יש חיות כאלו) רכב ידני אני מבסוט עד הגג.

אני נוסע בעיקר מחוץ לעיר בבוקר מכיוון נתניה לת"א ובערב חזרה + נסיעות בערב.

צריכת הדלק הינה מדהימה ממוצע של 1.000 ק"מ הוא 4.6 ליטר ל 100 ק"מ כמעט 22 ק"מ לליטר.

הרכב שקט כמעט כמו בנזין (אני נוסע ללא רדיו) וכאשר לוחצים על הדוושה הרכב מתנהג פחות מבנזין אולם עדיין לאנשים כמוני הנוסעים בדרך כלל במהירות המותרת זה ללא ספק מעבר למספיק.

ברצוני להודות מקרב לב לכל חברי הפורום שתרמו את הידע והניסיון גם לטובה וגם לרעה.

יישר כח.

 

גדי

פורסם

גדי תשמע,

בזמן שנסעת את אותם 1000 ק"מ ,הספקת לפתוח 3 נושאים של תקלות במגאן DCI.

אני שמח שלא נשברת, ומקווה שהרכב ישרת אותך נאמנה עוד שנים רבות ומאות אלפים קילומטרים ללא בעיות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...