Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5698 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה לגבי שוטר שהוא לא שוטר תנועה? יכול לתת דו"ח כזה?

 

אתה מתכוון לשוטר סיור? בניידת כחול לבן?

הם רושמים דוחות בדיוק כמו מתנ"א.

אני מבין שלפי השאלה טרם יצא לך לקבל דו"ח מהם.

המשך לנסוע בזהירות.

 

לגבי הדוח כן באופן חלקי ונאמר כבר כאן שוטר מג"ב הינו שוטר לכל דבר בדיוק כמו שוטר שח"ם במשטרה הכחולה ולעניינך אם אכן קבלת דו"ח בפורמט המוכר לנו אתה תמיד יכול לערער עליו ולבקש פסיקה בבית משפט אם הדוח הוא לא כזה ורק נלקחו ממך פרטים זה משהו אחר וכמו שנאמר ההגדרה היא דוח לבן שלוקח זמן להמירו בכל מקרה כל איש משטרה עם וללא מדים יכול לתת לך דוח ואם לא נמצא בידו דוח כזה ואכן ביצעת עבירה שבגינה אתה אמור לקבל דוח הוא יכול גם לעכב אותך עד פרק של 3 שעות אחרי 20 דקות הוא אמור למלא דוח עיכוב בזמן הזה הוא יכול הזמין ניידת מתנ"א שתתפלא עד כמה מהר הםיכולים להגיע ואז כמו שאמרו הגששים להכניס לך את האלמנט אז .....שלא יעבדו עליכם

 

החלטת לחגוג על החוק?

 

אומנם 3 שעות זה פרק הזמן שבו החוק מאפשר לעכב "חשוד" באופן כללי, אבל 3 שעות עיכוב בשביל דו"ח תנועה "פשוט" (לא שכרות, עבירות נהג חדש ועבירות חמורות אחרות) זה יותר מדי. השוטר צריך לעכב את החשוד רק לפרק הזמן שנדרש ע"מ למלא את המטרה שלשמה האזרח עוכב.

Xbox12341

פורסם

אני מתכוון לשוטר שבכלל לא נמצא ב"שטח", נניח, אדם שעובד במשטרה בתפקיד משרדי, הוא עדיין לובש מדים ועדיין שוטר, אבל האם הוא יכול לתת דו"חות (תנועה או בכלל)?

Seat Leon 1.4TSI, Manual

--

Will Vag-Com For Food

פורסם
אני מתכוון לשוטר שבכלל לא נמצא ב"שטח", נניח, אדם שעובד במשטרה בתפקיד משרדי, הוא עדיין לובש מדים ועדיין שוטר, אבל האם הוא יכול לתת דו"חות (תנועה או בכלל)?

 

חוקית - הוא רשאי לרשום דו"ח תנועה.

 

עפ"י נהלי המשטרה - רק שוטר/מתנדב שהוסמך לרשום דוחות תנועה, רשאי לעשות כן.

 

(בעברית - אם שוטר שלא עבר הסמכה רושם דו"ח תנועה, הוא לא מבצע עבירה פלילית אלא עובר על נוהל פנימי של המערכת).

 

בפועל- ע"י שוטרים כאלה ("משרדיים") בד"כ לא נרשמים דוחות במסירה ביד, אבל אין טעם להסתכן. כל שוטר הוא בעל סמכות ורשאי לרשום דו"ח פנימי (לבן - שלא נמסר ביד) ולהעבירו ליחידה הנוגעת.

Xbox12341

פורסם
אני מתכוון לשוטר שבכלל לא נמצא ב"שטח", נניח, אדם שעובד במשטרה בתפקיד משרדי, הוא עדיין לובש מדים ועדיין שוטר, אבל האם הוא יכול לתת דו"חות (תנועה או בכלל)?

 

גם אזרח יכל לכתוב דוח ולהעביר אותו לתחנה כדי שינפיקו דוח לנהג.

*giladbi ספיקר אם אני מבינה נכון זה הרמקול הפנימי של הנייד, זו אינה דיבורית והחזקה של הנייד ביד ללא דיבורית קבועה/אזנייה נחשבת כנהיגה עם פלא פון.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

איך נהיגה? הרכב עמד ללא יכולת תנועה קדימה

בזמן בדיקת רשיונות

אז איך נהיגה? אם הייתי נוהג ומחזיק טלפון אכן זה היה הגיוני אבל העבירה אם אני זוכר נכון היא על דיבור תו"כ נהיגה ולא תו"כ עמידה במקום (שול דרך)

פורסם

הסעיף הינו - "שימוש בתנועה".

אז כן. גם כשעוצרים אותך לביקורת חלים עליך החוקים והכללים, ורכבך נחשב "בתנועה" ע"פ פסיקת המחוזי.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

כששוטר עצר אותי לבדיקת רשיונות והנייד החל לצלצל שאלתי את השוטר בצחוק מותר לענות הוא עונה לי בשיא הרצינות כן.

 

נראה לי גם שהם רגילים שאחרי שהם עוצרים מישהו הנהג ישר מתקשר לאיזה דוד שוטר לייעוץ.

×
×
  • תוכן חדש...