Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5695 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • ספונסר פורום
פורסם

לפני כמה חודשים קרה לי מקרה שלא קרה לי מעולם ובו

לקוח גנב את רכבו מהמוסך מבלי לעבור במשרד ולשלם את החשבון כ 2800 שח .

כמובן שפניתי מיד למשטרה ,וזאת לאחר כ ארבעה חודשים זימנה אותנו לעימות בתחנה

שבה טען הלקוח שהוא לא ביקש כל תיקון ברכב אלא הגיע לבדיקה בלבד .

לאחר כמה ימים התבשרתי כי התיק נסגר מאחר ולא נמצאה אשמה כל שהיא .

הסכום הנל כאמור לא גבוה ולא כדאי לשלם את אותו הסכום לעו"ד ותוצאות המשפט לא ידועות

ולא ניתן לתבוע בתביעות קטנות מאחר ואני חברה בע"מ ושכזאת לא יכולה לתבוע

מצד שני לא יתכן שאותו אדם ימשיך להסתובב בנינו כאחד האדם ולכן :

 

מבוקש עו"ד צעיר שמעוניין בקצת פרקטיקה כדי להרים את הכפפה ולתבוע דין צדק מאותו לקוח חביב

אני מוכן למשל לסידור של חלוקה שווה בסכום שנגבה אם נזכה בדין וכמובן כל ההוצאות עלי .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

אני מעריץ את חוש הצדק שלך, מזכיר קצת את שלי לפני שצברתי את שנות הניסיון במקצוע ;-)

אבל ברצינות: לא ניתן להגיש סדר דין מקוצר, משום שאין לך מסמכים בכתב. לכן, מדובר על תביעה שמצריכה תצהירים, עדויות, וכו'. אם הוא יבחר להגיש כתב הגנה, אז גם חקירות, כתב תשובה וכו'.

אני הייתי שוקל לפרסם את שמו ומספר רכבו, ולהזהיר כך את הציבור, כי ההליך עצמו מאוד יקר.

 

בהקשר דומה, חברת YBAY עקצה את אימי בנושא שיקים ואי אספקת שירותים, שליחת הודעות לדואר שגוי בכוונה וכו'. גם שם, עדיף כבר שתשלם מאשר שתנהל את ההליך. לאור עצתי לעיל - אני תיכף אפרסם על זה פוסט :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

מחשבה יפה. אולם, לא סביר שתמצא הרבה "קופצים", לא צעירים ולא זקנים, על המציאה.

 

ישנם אנשים המסתובבים כאחד האדם, אשר הרבה יותר "לא יתכן" שיסתובבו ביננו.

 

בהיותך חברה בע"מ אתה צריך לקחת בחשבון "סיכונים" מסוג זה ולהערך בהתאם.

אם אתה רוצה צדק, שלוף את הארנק, ואחד עמוק.

 

בקיצור, להבא, אמצעי זהירות (החתמה על טופס המפרט את הטיפול הדרוש\צפוי והסכמת הלקוח, לדוגמא).

פורסם
אני מעריץ את חוש הצדק שלך, מזכיר קצת את שלי לפני שצברתי את שנות הניסיון במקצוע ;-)

אבל ברצינות: לא ניתן להגיש סדר דין מקוצר, משום שאין לך מסמכים בכתב. לכן, מדובר על תביעה שמצריכה תצהירים, עדויות, וכו'. אם הוא יבחר להגיש כתב הגנה, אז גם חקירות, כתב תשובה וכו'.

אני הייתי שוקל לפרסם את שמו ומספר רכבו, ולהזהיר כך את הציבור, כי ההליך עצמו מאוד יקר.

 

בהקשר דומה, חברת YBAY עקצה את אימי בנושא שיקים ואי אספקת שירותים, שליחת הודעות לדואר שגוי בכוונה וכו'. גם שם, עדיף כבר שתשלם מאשר שתנהל את ההליך. לאור עצתי לעיל - אני תיכף אפרסם על זה פוסט :-)

 

תביעות קטנות לא יעבוד במקרה הזה? לתבוע את הלקוח בצורה פשוטה על טיפול שלא שולם

 

יבואו עדים מטעם המוסך (עובדים מזכירה וכ"ו), ומטעם הלקוח לא ידוע מי יגיע אם בכלל, ובנוסף לרון יש ביד את העובדה שהגיש תלונה במשטרה ככה שהוא מראה רצינות לאורך הדרך ולא סתם מנסה לחייב לקוח על מה שלא ביקש.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

האם יש לך מסמך כלשהו שחתום על ידי הלקוח?

אם כן ,תביעה בסדר דין מקוצר.

אם לא ,תביעה בסדר דין מהיר.

 

בשניהם ההליך הוא פשוט ואתה יכול לייצג את עצמך.

 

ההליכים כמובן בבית משפט השלום.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

עורך דין שעובד לפי חוש צדה עומד בתור בבית תמחוי. אנשים לא לוקחים עו"ד בשביל שיגיע להסכם הכי הוגן אלא שיגיע להסכם הכי טוב מבחינתם.

 

לצערי חוץ מלסמן את הלקוח הזה לא שווה להתעסק עם זה אלא אם איגוד המוסכים מסייע לחבריו במקרים כאלה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

עם כל הכבוד לרון (ויש כבוד), אני לא מכיר עו"ד סביר שיקח על עצמו לנהל תיק כזה, כנראה בסדר דין רגיל, ללא שכר טרחה.

בארץ, בשביל לרדוף אחר צדק, צריך לשלוף את הארנק.

 

זה גם לא מסוג התיקים שעושים "פרו בונו" (ויש לי לא מעט כאלה).

 

רון צריך להזהר מלקחת עו"ד שיסכים לנהל תביעה כזו בחינם (לצורך התלמדות?), כי בסופו של יום הוא עוד עלול למצוא עצמו מחויב בהוצאות (לעיתים, עלול להיות הבדל ניכר בין צדק כמשמעותו ברחוב, לבין "צדק משפטי" שנעשה בבית המשפט).

 

היות והוא חברה בע"מ, הוא לא יכול לתבוע בתביעות קטנות, ובהליכים רגילים עדיף להיות מיוצג או לא להיות בכלל.

פורסם

רון, במספר החודשים המועט שעבדתי במוסך, למדתי שנותנים את המפתח של הרכב לאחר התשלום...

למה לא נהגתם ככה? או שהיה לו ספייר והוא ויתר על המפתח שאצלכם.

בכל אופן יש אינספור שיטות להילחם בתופעות כאלו.

פורסם

אם הוא "גנב" את הרכב שלו עם החלקים "שלך" בפנים בלי לשלם, למה שלא תגנוב בחזרה את החלקים שלך?

אולי זה לא נשמע טוב בצורה בה כתבתי את זה, אבל החלקים שלך ואם יש לך איך לקחת אותם בחזרה אז למה לא?

פורסם

התנהלות המשטרה במקרה זה אופיינית: היא מסווגת את זה כויכוח בין עסק ללקוח ושולחת אותך למצוא את הצדק בדרכים אחרות. זו הסיבה שישראל היא גן עדן לרמאים.

 

אני במקומך הייתי מוציא מכיסי סכום כסף מכובד רק כדי לנקום ולהעניש את הנ"ל. למרבה הצער, אתה צריך להסתכן בכך שלא תזכה במשפט, או אפילו שתזכה במשפט אבל כסף לא תראה (הוצל"פ לא גוף יעיל במיוחד, במיוחד בסכומים נמוכים). במקרה הכי אופטימי תזכה בכסף שמגיע לך + הוצאותיך, ואולי איזה פיצוי סמלי. עצוב, אבל אל תוותר לח&א!

:turn-l:
פורסם

סביר יותר להניח שגם אם תזכה במשפט ותצליח לגבות את סכום פסק הדין, אז לא תוציא את הוצאותיך (במידה ותשכור עו"ד סביר), ככה זה במדינה.

 

צדק זה ביוקר (וגם יתר הדברים כמו, למשל, ארנונה, מים, חשמל ויתר המיסים הישירים והעקיפים)

פורסם

חוש צדק אומר שבאה חברה בע"מ גדולה ורוצה לנצל עו"ד צעיר ולהתנות לו את התשלום בתוצאת משפט שלא תלוייה בו, צריך להסביר לה שזה מה שהיא עושה.

 

 

אפשר לעשות הסכם שכר טרחה כזה אבל לצדק ולחוש צדק זה לא קשור.

 

 

דרוש מוסכניק חובב מפתחות מומנט לביצוע אוברול, חלקים עליי עבודה עלייך, תופס במוסך שלך?

  • ספונסר פורום
פורסם

הרכב היה בעמדת השטיפה של הרכבים במוסך והבחור שהגיע אמר

לשוטף שהוא רוצה לראות שהתקלה תוקנה ,קרי להניע את הרכב ולראות שהוא

לא מתחמם ,ואז פשוט נתן גז ועף החוצה מהמוסך,הרכב הוא גולף שנת 2002 .

 

יתכן גם סידור של תשלום סביר למשל של 2000 שח, אך אם יפסקו הוצאות עיי בית המשפט

הם יהיו שלי .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...