Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5709 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

בגולף שלי הוחלפו כל הפלסטיקים של חזית הרכב (כנראה תאונה) לפלסטיקים סינים.

הכל רועד ונראה על הפנים ואני רוצה לטפל בעניין, השאלה רק, כמה זה עולה. המטרה שלי זה חלקים יד שנייה אבל מקוריים.

להלן הפירוט של החלקים שאני צריך:

 

1. גריל

 

2. חלק בעייתי - מדובר בעצם על כל הפלסטיקה השחורה שיושבת מאחורי הגריל בין 2 הפנסים, כלומר מעל הרדיאטור. אין לי מושג מה הגודל של החלק, איך הוא נראה או אפילו כמה הוא עולה, אשמח לעזרתכם.

 

3. טמבון קדמי

 

אז לסיכום, הייתי רוצה לדעת כמה יעלו החלקים וכמובן כמה שיותר מידע על חלק מספר 2.

 

תודה רבה :)

Bimmer

  • ספונסר פורום
פורסם

חלק מס 2 שאתה מדבר עליו נקרא "פיבר חזית"

חלק מקורי כזה עולה כ 1500 שח לחדש .

 

אכן ברכב שלך ניתן לראות את הפגיעה הקשה באיכות ובטיחות הרכב

בגלל שימוש בחלפים סינים באיכות מזעזעת שחברות הביטוח מחייבות להשתמש

בהם בעת תיקון של תאונה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

אהלן רון, תודה על התגובה,

 

הרגע חפרתי קצת מתחת למכסה המנוע ומסתבר שמצבי לא כ"כ רע - מדובר רק על החלק העליון שמאחורי הגריל ובין הפנסים, לא כל הפיבר חזית.

כלומר, כל הפלסטיק המרושת של הרדיאטור מקורי ובמצב מצוין.

עדין 1500 ש"ח?

 

מה לגבי המחירים של הטמבון והגריל?

Bimmer

פורסם
אהלן רון, תודה על התגובה,

 

הרגע חפרתי קצת מתחת למכסה המנוע ומסתבר שמצבי לא כ"כ רע - מדובר רק על החלק העליון שמאחורי הגריל ובין הפנסים, לא כל הפיבר חזית.

כלומר, כל הפלסטיק המרושת של הרדיאטור מקורי ובמצב מצוין.

עדין 1500 ש"ח?

 

מה לגבי המחירים של הטמבון והגריל?

 

מישהו?

Bimmer

פורסם

מישהו מהפורום מוכר כל מיני חלקי חזית כאן בפורום. חלק מאותם חלפים יתאימו לך?

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=348447

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אמת בדבריך, יש שם אפילו כמה דברים שמתאימים לי אבל המחירים שלו מופקעים לגמרי.

הוא רוצה יותר מהפירוקיות הכי יקרות.

 

לכן אני מנסה לברר מרון, אולי המחירים שלו הם כמחירי הפרוקיות (אפילו היקרות ביניהן).

Bimmer

×
×
  • תוכן חדש...