Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5709 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשלבי חיפוש אחר רכב חדש עבור אישתי

בשעה טובה (מהול בצער מסויים) נפרדנו היום ממיצובישי לנסר 1996 ששרתה אותנו בנאמנות לאורך שנים רבות .

אשתי זקוקה לרכב בעיקר לנסיעות עירוניות , עבודה ובחזרה והסעת הילדים לחוגים וחברים .

חשיבות בעיקר לבטיחות ואמינות , השכירות והמראה פחות . התכנון שהרכב יישאר אצלנו לשנים רבות .

אחד התנאים לרכישה , שמדובר ברכב שניתן יהיה לרכוש בעסקת טרייד אין . זאת מכיוון שאנו מנסים כבר זמן מה למכור את הרכב שלי (לא אפרט ) ותקועים איתו .

התקציב עומד על 50-60 אלף

אני חשבתי בכיוון של רכב סופר מיני - מאזדה 2 , סוזוקי סוויפט פאביה וכו' משנה יותר מתקדמת

אך האישה חושבת יותר בכיוון של רכב גדול יותר , מאזדה 3 , אלמרה , אימפרזה וכו'.

מכיוון שטרם התחלנו לשוטט במגרשים אשמח לקבל את דעתכם אלו רכבים כדאי לחפש ובאלו שנתונים , ואם יש המלצה לגבי מגרשים אמינים (טרייד מוביל ? אוטו סנטר ? ) באזור רחובות –ראשון.

תודה מראש

פורסם
בשלבי חיפוש אחר רכב חדש עבור אישתי

בשעה טובה (מהול בצער מסויים) נפרדנו היום ממיצובישי לנסר 1996 ששרתה אותנו בנאמנות לאורך שנים רבות .

אשתי זקוקה לרכב בעיקר לנסיעות עירוניות , עבודה ובחזרה והסעת הילדים לחוגים וחברים .

חשיבות בעיקר לבטיחות ואמינות , השכירות והמראה פחות . התכנון שהרכב יישאר אצלנו לשנים רבות .

אחד התנאים לרכישה , שמדובר ברכב שניתן יהיה לרכוש בעסקת טרייד אין . זאת מכיוון שאנו מנסים כבר זמן מה למכור את הרכב שלי (לא אפרט ) ותקועים איתו .

התקציב עומד על 50-60 אלף

אני חשבתי בכיוון של רכב סופר מיני - מאזדה 2 , סוזוקי סוויפט פאביה וכו' משנה יותר מתקדמת

אך האישה חושבת יותר בכיוון של רכב גדול יותר , מאזדה 3 , אלמרה , אימפרזה וכו'.

במידה שלא מדובר ברכב מטרייד-אין אלא פרטי - מה לחפש תודה ?

תודה מראש

במידה שלא מדובר ברכב מטרייד - אין אלא פרטי (במקרה שנצליח למכור ) מה כדאי לחפש בנתונים הקיימים ?

×
×
  • תוכן חדש...