Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5709 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, מדובר באודיa3 2001 ברגע שאני משחרר את חגורת הבטיחות לא נשמע צליל ואין נורה דולקת ואני יודע שכן צריך להיות נורה וצליל, האם הלך פיוז? או שזה משהו אחר? ואם זה פיוז האם ישנלמישהו רשימה של הפיוזים?

בברכה,

אוראל 

פורסם

אף אחד אינו יודע? איפה כל מומחי הפורום?

 

 

שלום לכולם, מדובר באודיa3 2001 ברגע שאני משחרר את חגורת הבטיחות לא נשמע צליל ואין נורה דולקת ואני יודע שכן צריך להיות נורה וצליל, האם הלך פיוז? או שזה משהו אחר? ואם זה פיוז האם ישנלמישהו רשימה של הפיוזים?

בברכה,

אוראל

פורסם

זה הדגם הכי מפואר של ה1800 ואני רואה שקיימת מנורה (עם פנס בדקתי וראיתי ציור של החגורה) ואין לי מושג מה היה בעבר כי האוטו אצלי לא הרבה זמן.

פורסם

למה אתה צריך את זה? זה סתם מציק בטח הבעלים הקודם של הרכב ביטל את זה אם זה היה קיים בכלל.

הפיוזים נמצאים מצד שמאל של ההגה תפתח את הדלת וזה בקצה של הדשבורד מכוסה בדלתית שנפתחת.

תבדוק אולי יש פיוז שרוף

פורסם

אני יודע איפה נמצאים הפיוזים אבל אני לא יודע איזה מהם של החגורה..

איך נראה פיוז שרוף? האם בכל תקלה כזאת יכולה לנבוע מפיוז?

 

למה אתה צריך את זה? זה סתם מציק בטח הבעלים הקודם של הרכב ביטל את זה אם זה היה קיים בכלל.

הפיוזים נמצאים מצד שמאל של ההגה תפתח את הדלת וזה בקצה של הדשבורד מכוסה בדלתית שנפתחת.

תבדוק אולי יש פיוז שרוף

פורסם

אכן ישנה סבירות גבוהה שמדובר בפיוז שרוף, פתח את תא הפיוזים, אמור להיות לך "מפה" שמשייכת לך כל פיוז על איזה חלק הוא מתפקד (למשל יש לך תמונה של אורות ולידה מספר נניח F34, אז אתה הולך לפיוז שלידו רשום F34 וזה הפיוז של האורות).

איך יודעים עם פיוז שרוף? נוצר נתק קטן בתוך הפלסטיק של הנתיך מצאתי תמונה בשבילך:

http://image.customclassictrucks.com/f/26197105/0910cct_12_z+blown+blade_type_fuse.jpg

ליום יום: Mercedes CLS-500 AMG - לסוף שבוע: Ferrari 599XX ולמכולת: BMW M3

:lol: אשליות

פורסם

לפני שאתה הרץ לפיוזים , גם 2001 בדגם ה"מפואר" לא הייתה את המערכת בכל הרכבים בדוק אם יש חיווט מתקע החוגורה של כיסא הנהג (מתחת לכיסא), זה שישנה אופציה בלוח השעונים זה בגלל שזה לוח שעונים זהה בכמה דגמים שחלקם בכלל לא הגיעו לארץ,

פולקסווגן-כי חיים רק פעם אחת !

  • ספונסר פורום
פורסם

בA3 בשנה הזאת אין התרעה קולית או נורה לעיניין רצועת הבטיחות .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

ואי זה הכי הזוי בעולם כי זה רכב כזה משוכלל ואני גם רואה את הציור בלוח השעונים...

 

רון אני יבוא אליך השבוע או שבוע הבא להחליף את המשולשים ברכב (תותבים)

×
×
  • תוכן חדש...