Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5712 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם!

 

אני כבר תקופה שם לב להתנהגות בזויה ופסולה של מוסך מורשה מסוים ליד מקום עבודתי ולאחרונה נתקלתי בתופעה במוסך מרשת אחרת.

מול מקום עבודתי ממוקם לו מוסך מורשה של רנו-ניסאן, ישנו הסכם של המקום עבודה שלי עם המוסך הזה שבהפסקות הצהריים העובדים שם יאכלו בחדר אוכל שלנו, אין בעיה עם זה, להפך.

העניין הוא שלקוחות פרטיים ואפילו עסקיים שמשאירים את הרכב שלהם לטיפול וסומכים על המוסך שהרכב לא יזוז יותר ממה שצריך פשוט זוכים לזלזול פושע לדעתי.

אותם עובדים שמגיעים לאכול קשה להם כנראה לצעוד את החצי קילומטר הלוך ואחר כך חזור, סך הכל קילומטר אחד, אז מה שהם עושים זה לקחת רכבים של לקוחות ומשתמשים בהם לצרכים הפרטיים שלהם, כל יום זה רכב אחר ולי באמת שנמאס לראות את זה, הם שורפים דלק שלא שולם מכיסם ועושים נסועה שאולי לבעלים זה היה מפריע מאוד לו היה יודע ומה גם הם לא נוהגים כלל וכלל בעדינות עם הרכבים, עכשיו מילא זה היה נגמר פה, אבל במוסך פיאט בעיר למשל שם זכיתי לראות מקרה שבו הם לוקחים פונטו מסכנה של לקוח ושולחים איזה עובד במוסך כדי להביא חלקים שהם היו צריכים ממקום אחר בעיר.

בקיצור אני היחיד שחושב שזה בזיוני ומרתיח ואני באמת לא רחוק מלצאת על אותם עובדים קבועים שעושים את זה.

 

זהו, מספיק להיום

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

האמת אתה באמת צודק ואני כמעט בטוח שזה קורא בכל מוסך..

למשל לי נסעתי לצ'ימפיון לעשות בדיקה לרכב (בדיקה שיגרתית לא משנה שאחרי זה היה לי בעיות באוטו)

ראיתי את העובד החוצפן ניכנס לאוטו נותן קיקים כיאילו האוטו שלו..

בקיצור יצא מי זה שהלכתי וצעקתי על מנהל ומה שיצא זה בסוף שהוא אמר לעובד נונו ואני בטוח שאחרי היהיו עוד הרבה כאלה

n3gml2mji3nv.jpg"]n3gml2mji3nv.jpg[/url]
פורסם

בדיוק על זה כבר אמרו חז"ל: הרוצה לאבד ממונו ישכור פועלים ואל ישב עימהם.

מי ששוכר פועלים ולא מפקח עליהם יאבד ממונו, זה נכון תמיד, מאז ומעולם.

 

מי שבכל זאת אין לו ברירה וחייב ללכת לעבודה ולהשאיר את הרכב במוסך חשוב שיקח מהמוסך אישור על שעת כניסת הרכב למוסך ולעבור עם מנהל המוסך על הרכב ולרשום את מצבו מבחינת מכות ושריטות וגם קילומטרז'.

כך יוכל הנהג לדעת אם חרשו לו קילומטרז' ברכב, הרכב קיבל מכות וכיסוי מדוחות תנועה על הזמן שהרכב היה במוסך.

פורסם
בקיצור אני היחיד שחושב שזה בזיוני ומרתיח ואני באמת לא רחוק מלצאת על אותם עובדים קבועים שעושים את זה.

 

לא אתה לא לבד עם המחשבה הזו.

הבעיה היא כמו שקודמי ציינו, לא כל האנשים יכולים להשאר במוסך ולפקח על העבודה, במיוחד אם הטיפול הוא גדול ודורש לפעמים להשאיר את הרכב מעבר ליום אחד.

לכן חשוב למצא מוסך שבו אנו סומכים על הבעלים שלו, מכיוון שהוא אחראי על העובדים מבחינתי וחייב לדאוג שלא יגרם נזק נוסף או שימוש לא הולם ברכב של הלקוח.

לאדם פרטי יש אפשרות לבחור במוסך, לאדם שעובד בחברה תינתן האפשרות להשאיר את הרכב לטיפול רק במוסך הסדר שנקבע מראש, ברוב הפעמים לבעל הרכב אין מושג אצל מי הוא מפקיר את הרכב, מעט בעייתי.

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

פעם או פעמיים היה "שרות קרסו" שהגיב בפורום, אבל אחרי סיבוב הפוזה החצי שנתי, הם חזרו להרגלים הישנים שלהם.

הנה עוד סיבה למה לא ללכת למוסך מורשה של קרסו...

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם
תפרסם שם של המוסך. בכניסה לכול מוסך נורמלי רושמים את הקילומטרג'.

לא רק ק"מ , גם שריטות שפשופים חוסרים וכו'.

פורסם

זו תופעה שלצערי קיימת בהרבה מוסכים.

ידידה שלי קנתה סוזוקי חדשה מהחברה, ושהגיע מועד הטיפול התקשרו אליה,

אמרו לה שצריך לעשות טיפול, ושהמחיר הוא ככה וככה, ושזה כולל הסעה של הלקוח

מהמוסך לבית/עבודה, ובאים גם לקחת אותך שהרכב מוכן.

שהיא הגיעה למוסך, אחרי הרישום והכל, היא שואלת את הפקידה אם היא מזמינה לה

מונית, כי אמרו לה שזה כולל הסעה למשרד.

ומה הפקידה עושה? שואלת את אחד העובדים אם הוא יכול לקחת את הידידה שלי למשרד,

והוא ישר אמר: למה לא? ובא להכנס לאחד מרכבי הלקוחות שחנו שם.

אחרי דין ודברים, הזמינו לה מונית, ובגלל שלא היה לה כוח לבטל את הטיפול שם, עשו את הטיפול

תוך הבטחה שהרכב לא זז מהמוסך. אני מניח שהיא לא תחזור לשם...

פורסם

אכן נתקלתי בתופעה בזויה זו. הסירחון מתחיל בראש, כלומר בבעלי המוסך שנותנים שרות מסויים אך לא מעמידים את התשומות הנדרשות כגון רכב ונהג.

 

אני הפסקתי לטפל ברכב הקודם שלי (פאסאט) בגלל התנהגות כזו ומסיבות של חוסר מקצועיות. ישנם מוסכים ישרים כך שיש תחליפים נאותים. לצערי המוסכים חושבים שאנחנו מטומטמים אבל אם הם יתחילו להרגיש את זה בכיס אני בטוח שהתופעה תצטצמצם.

פורסם

ליאור שלום

 

התופעה שאתה מתאר אסורה בתכלית האיסור ברשת מרכזי השרות המורשים שלנו.

מבקש , אם כמובן תסכים, להעביר לי בכל דרך שתמצא ( גם אם ללא פרטים מזהים ) את פרטי מרכז השרות.

אני מבטיח לבצע בירור נוקב ומסודר ולהפסיק את התופעה ( אם זו אכן קיימת ) לאלתר.

היא איננה מקובלת כלל וכלל.

הכי פשוט זה אם תוכל להשאיר לי טלפון שלך בפרטי ונדבר.

 

רוכב בודד.

 

תן לנו מעט קרדיט , אנחנו כאן כדי להישאר , מקשיבים ועונים לפי הצורך , וכך נמשיך גם בעתיד.

 

בברכה ,

 

אריה לייב

מנהל השרות - קרסו מוטורס

פורסם

אחד הבוסים שלי בעבודה במקרה חבר טוב של אחד ממנהלי המוסכים באזור, תמיד הוא קופץ למפעל שלנו לקפה, כל פעם עם אוטו אחר שהשאירו לו במוסך.

אני אליו לא יכנס בחיים

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
פעם או פעמיים היה "שרות קרסו" שהגיב בפורום, אבל אחרי סיבוב הפוזה החצי שנתי, הם חזרו להרגלים הישנים שלהם.

הנה עוד סיבה למה לא ללכת למוסך מורשה של קרסו...

 

רוכב בודד, כבעלים של מגאן שמטופל רק במורשה באשקלון השירות שאני מקבל שם הוא הסיבה העיקרית לכך שאני שוקל לקנות פלואנס במקום המגאן.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני לא אשכח כשבאחד הפעמים שהרכב מהעבודה נכנס לטיפול שגרתי הוא חזר רק אחרי יומיים - עם 250 קילומטר נוספים על השעון ואפר של סיגריות על כל המושבים.

והכל מסריח מסיגריות.

 

זה נגמר בזה שמישהו פוטר והאוטו קיבל שטיפה שבועית חינמית איפה שהתחשק לי למשך שנה.

אבל מה שהכי הרגיז אותי היה שכשהתקשרתי לליסינג כולי רותח מעצבים אף אחד לא הבין מה זה מפריע לי - הרי האוטו שלהם ולא שלי...

רק אחרי שהגעתי עם האוטו לשם - השארתי להם את המפתחות ואמרתי שאת הרכב הזה אני משאיר להם במתנה - מישהו התעורר.

פורסם

לדעתי כל התופעה הזאת מתחילה מתופעה פסולה אחרת: ליסינג.

 

יש לזה שתי סיבות:

 

א. השיטה בליסינג היא שאם יש בעיה באוטו או טיפול - בא נהג מהליסינג ולוקח למוסך. לעובד (שנוהג באופן קבוע ברכב) או לחברה של העובד אין שום שליטה מהשלב הזה, וכולם מנצלים את זה: הנהגים של הליסינג משתמשים ברכבים כדי להקפיץ אחד את השני מאיסוף לאיסוף, נוסעים איתם לארוחת צהריים, וכו'. זה כאילו מותר להם כי הרכב כאילו שלהם בכלל. מה שעוד יותר מחריף את התופעה זה שחברות הליסינג מטפלות במקרים רבים במוסכים "שלהן" שהם לפעמים רחוקים מאד ממקום איסוף הרכב. בעלי המוסכים יודעים שלאף אחד לא אכפת - אז משתמשים גם הם ברכבים כאילו היו שלהם.

 

ב. מכיוון שיותר מ-50% מהמכוניות הפרטיות הן ליסינג - הזלזול של כל העוסקים בענף מחלחל לכל התחום וגם לתחום הפרטי.

×
×
  • תוכן חדש...