Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5712 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, לגבי הנושא של "המנהל שלח את העובד להביא חלקים עם רכב של לקוח"

אז תנו לי לנפץ לכולם פה בועה אחת קטנה:

לקוח: "שלום, יש לי בעיה של קיטועים במנוע בעמידה ברמזורים ו..."

מנהל/בוחן: "אוקיי תשאיר את האוטו"

מנהל/בוחן: "מכונאי יקר, לרכב זה יש בעיית קיטועים, גש לעשות נסיעת מבחן ע"מ לאתר את התקלה, בדרך תעצור אצל XXX חלפים ותביא ברקסים ל..."

 

אני אישית לא רואה כאן שום בעיה, כל עוד לא מלכלכים את הרכב או מעשנים בו או מפליצים בו, הרי איך אתם מצפים ממוסך לאתר תקלה בלי נסיעת מבחן ?

 

האם אתם גם מצפים מהמוסך לא לבצע נסיעת מבחן לאחר ביצוע עבודה על מערכת הבלמים ?

מי מכם אולי היה מעוניין להתרסק על קיר ביציאה מהמוסך בגלל כשל במערכת הבלם לאחר התיקון ?

מי מכם יודע איך להתמודד עם כשל במערכת הבלם במקרה זה ?

 

בקיצור ולעניין: אל תעשו שחור ממה שלא באמת צריך.

(שימו לב שלא התייחסתי לעניין הנהיגה בפראות ונהיגה של כ500 מטר לעבר חדר האוכל, דבר הנראה גם עבורי כפסול מהיסוד ודורש טיפול מיידי)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אור, נסיעת מבחן לא אמורה לעבור את הקילומטר לכל היותר.

ואתה יודע מה סבבה אין בעיה שיביאו רפידות על הדרך, אבל שמעבירים גיר שלם במושב האחורי ועושים טובה שהם שמים ניילון כדי שלא יתלכלך, זה לא יעבור בשתיקה וזאת שיא החוצפה.

ובמקרים שאני דיברתי עליהם זה לא היה שום נסיעת מבחן אלא נטו לקחת רכב שהושאר שם לתיקון כלשהו ולהשתמש בו כרכב הובלות.

חלאס עם ההצטדקויות, הרי אתה כנראה עבדת במוסך ואתה יודע טוב מאוד את הלך הדברים שם, אז למה לנסות לייפות משהו שהוא מכוער מיסודו.

אני לא בא להכליל פה, אני רק ציינתי מקרים מסוימים שאני הייתי עד להם.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

מזכיר לי מקרה שהיה לי לפני שנתיים, הפקדתי את הWRX שלי במוסך סובארו כדי לטפל בכמה דברים קטנים (כבל מצערת, רפידות ודיסקים) ונסעתי הביתה.

 

כעבור כמה שעות מתקשר אלי חבר טוב ושואל למה אני "עושה רייסים" כמו מטורף באחד הרחובות הראשיים של ת"א (בזמן שהאוטו אמור להיות על הליפט במוסך) :twisted:

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

ליאור, גיר שלם זה באמת חוצפה.

אני לא מנסה ליפות את הדברים אלא מציג צד שאולי אנשים מבחוץ לא רואים אותו.

יש נסיעות מבחן שהיו אורכות יותר מק"מ, אני לעיתים הייתי נאלץ להסתובב עם רכב במשך 20-30 דקות ע"מ לאתר תקלות של זיופים וגמגומים, לא כל דבר אתה יודע, אז לא לקפוץ למסקנות בבקשה, מעבר לזה רשמתי במפורש שהתופעה של הנסיעה למזנון היא פסולה בהחלט.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
מזכיר לי מקרה שהיה לי לפני שנתיים, הפקדתי את הWRX שלי במוסך סובארו כדי לטפל בכמה דברים קטנים (כבל מצערת, רפידות ודיסקים) ונסעתי הביתה.

 

כעבור כמה שעות מתקשר אלי חבר טוב ושואל למה אני "עושה רייסים" כמו מטורף באחד הרחובות הראשיים של ת"א (בזמן שהאוטו אמור להיות על הליפט במוסך) :twisted:

 

ו...

 

אשמח לשמוע את הסוף.

פורסם
ו...

 

אשמח לשמוע את הסוף.

והמוסך טען שזאת הייתה נסיעת מבחן תמימה, אחרי שיחה ארוכה סגרנו על כך שלא חוייבתי על הטיפול, פלוס הגיע לי טיפול 10K בחינם.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם
מתקשר אלי חבר טוב ושואל למה אני "עושה רייסים" כמו מטורף באחד הרחובות הראשיים של ת"א

 

והמוסך טען שזאת הייתה נסיעת מבחן תמימה

 

בהחלט יוכל להיות שאכן מדובר בהתנהגות פסולה לחלוטין, אבל מצד שני, אני יכול לחשוב על כמה סוגי טיפולים שיידרשו נסיעת מבחן אגרסיבית. למשל: טיפולים שונים במערכת האוויר או הדלק שדורשים עומס מתמשך כדי לבדוק. אם למוסך אין דינמומטר אז אין להם הרבה ברירה אלא לנסוע בכביש, לא?

 

אז... אולי יכול להיות שזאת באמת נסיעה תמימה...?

 

(אני באמת שואל - אין לי דעה מוצקה בעניין. פשוט נראה לי שלפעמים זה עשוי להיות מוצדק מבבחינה מקצועית)

פורסם
ליאור, גיר שלם זה באמת חוצפה.

אני לא מנסה ליפות את הדברים אלא מציג צד שאולי אנשים מבחוץ לא רואים אותו.

יש נסיעות מבחן שהיו אורכות יותר מק"מ, אני לעיתים הייתי נאלץ להסתובב עם רכב במשך 20-30 דקות ע"מ לאתר תקלות של זיופים וגמגומים, לא כל דבר אתה יודע, אז לא לקפוץ למסקנות בבקשה, מעבר לזה רשמתי במפורש שהתופעה של הנסיעה למזנון היא פסולה בהחלט.

 

מתי אמרתי שאני יודע כל דבר?

ואם תקרא את ההודעת פתיחה אתה תראה שדיברתי על מקרים ספציפים במוסכים ספציפים, והוספתי שלדעתי התופעה קיימת בהרבה מוסכים ולא אתה ואף אחד אחר לא יוכל להכחיש את זה. זה מאוד יפה שאתה מנסה להראות שלמטבע יש צד שני ואפילו הוא יפה, אבל זה לא פופולרי בקרב רוב המוסכים בארצנו, מורשים או מוסכי מדרכה או מרכזי שירות באשר יהיו.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

זהו, מכאן נובעת הטעות שלך, התופעה הזו, בין אם פסולה ובין אם לא, קיימת בכל מוסך שאני אישית ביקרתי בו במהלך שנותי מאחורי ההגה, ולמרות גילי הצעיר ביקרתי במספיק מוסכים.

 

אין מה לעשות, ככה זה עובד, תתפלא, במוסך אחד שאני מכיר גם יש רכב שירות של המוסך, ובכ"ז נוהגים בשיטה שהזכרתי, בין אם במטרה לצמצם עלויות ובין אם במטרה לצמצם זמנים.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

×
×
  • תוכן חדש...