Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5739 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר'ה שלום!

הקדמה: המערכת תכלול קומפוננט קדמי, מגבר וסאב.

אני הולך להתקין מערכת לרכב ויש לי מספר התלבטויות על הרכבים שלה ,מקווה שתוכלו לעזור.

 

הראש: פיונר DEH-1500 , אני משאיר אותו ולא מחליף מכיוון שטווח התדרים שלו הם 20HZ-20KHZ. דיי טובים.

מגבר: כן יש שני מעומדים הראשון הוא Mac Audio ZX4500 והשני הוא של DUVA NV-640.

לשני יש טווח תדרים נורא דומה לראש, 20HZ-22KHZ.

תעזרו לי לבחור מבין השניים.

קומפוננט: מורל Dotech MKII. אם יש הצעות אחרות אני אשמח לשמוע.

וסאב : חשבתי ללכת על זה TS-W1001C פיונר. שוב אם יש הצעות לשיפור אני אשמח לשמוע.

בידוד הרכב יתחיל ביומים הקרובים.

 

תודה מראש רוסלן.:-D

פורסם
חבר'ה שלום!

הקדמה: המערכת תכלול קומפוננט קדמי, מגבר וסאב.

אני הולך להתקין מערכת לרכב ויש לי מספר התלבטויות על הרכבים שלה ,מקווה שתוכלו לעזור.

 

הראש: פיונר DEH-1500 , אני משאיר אותו ולא מחליף מכיוון שטווח התדרים שלו הם 20HZ-20KHZ. דיי טובים.

מגבר: כן יש שני מעומדים הראשון הוא Mac Audio ZX4500 והשני הוא של DUVA NV-640.

לשני יש טווח תדרים נורא דומה לראש, 20HZ-22KHZ.

תעזרו לי לבחור מבין השניים.

קומפוננט: מורל Dotech MKII. אם יש הצעות אחרות אני אשמח לשמוע.

וסאב : חשבתי ללכת על זה TS-W1001C פיונר. שוב אם יש הצעות לשיפור אני אשמח לשמוע.

בידוד הרכב יתחיל ביומים הקרובים.

 

תודה מראש רוסלן.:-D

 

מה זה קשור.? מקובל להגדיר את טווח התדרים 20HZ-20KHZ כטווח השמיעה של האוזן האנושית

אין לזה שום קשר לאיכות המוצר,מדובר ברדיודיסק מאוד פשוט עם פיצ'רים מינימליים ויציאה אחת למגבר שתאלץ לפצל אותה

ובהחלט לא מדובר מוצר איכותי לסיכום הייתי ממליץ להשקיע ברדיודיסק יותר מתקדם.

בטווח המחירים של שאר המוצרים שציינתה אני ממליץ על :

מגבר JBL1004

קומפוננט מורל דוטק אוביישן

סאב JL אודיו W1

פורסם

+1 חוץ מהHU שבחרת פותח השרשור עושה רושם שאתה מבין פחות או יותר בעיניין עד שהגעתי לבחירת הסאב הפיוניכס...:shock:

ממליץ גם על המערכת שאודיוקינג הציע.

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

פורסם

יש לי ידע פחות או יותר בנושא. התקנה אני עושה לבד.

נשים רגע את HU בצד ונתמקד במגבר , איזה מגבר עדיף יותר מבין השנים בשביל הקומפוננט והאים הסאב שציינתם יוכל לעבוד עם המגבר הזה ( שאתם ממליצים). לא הצלחתי למצוא את המפרט הטכני שלו לכן אני שואל.

 

תודה חבר'ה

×
×
  • תוכן חדש...