Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

backfires in w123


fatboy1340
שימו לב! השרשור הזה בן 5008 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתמול נסעתי במהירות שיוט, ובזמן עזיבת הגז נשמעו באקפיירים (מישהו יודע איך כותבים את זה בעברית?:oops:). התופעה נמשכה דקה ,שתיים ואז נפסקה. במהלך נסיעה היום , הם לא חזרו. יש לציין שהאוטו עומד רוב הזמן.

האם למישהו יש רעיונות או הסבר למקור התופעה?

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך אתה יודע שמדובר בבק פייר?

בק פייאר כמו הפירוש מאנגלית אומר שהבעירה מתבצעת בסעפת היניקה\קרבורטור.

אצלך אני דיי בטוח שמדובר בהצתה שמתרחשת באגזוז, זה נגרם כתוצאה מתערובת עשירה שהשאריות מהתערובת מוצתות באגזוז.

בדר"כ זה גם קורה כשיש חור באגזוז המאפשר הגעה של חמצן אל שארית הדלק שהגיע להאגוזוז ועם החום גורם "לבעירה מחודשת".

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואני הייתי בטוח שהביטוי "בק-פייר" דווקא כן מתייחס לבעירה באגזוז (שאריות דלק, או חדירת חמצן).

 

אשמח לשמוע עוד דעות.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כן, איך אפשר להסביר את העובדה שזה נמשך זמן קצר ולא שב מאז, כולל יום למחרת?

בק פייר לפרשנותי זהו רעש פיצוץ קל ,והוא התרחש לאחר עזיבת הגז תוך נסיעה במהירות שיוט (חזר כמה פעמים , כאמור).

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ויקפדיה טוענים שהכיוון יכול להיות קדימה או אחורה (אגזוז\קרבורטור) אבל בסדר יצא לי כבר לקרוא לא מעט טעויות שם..

אני קראתי בעבר בספר העוסק בשיפוריי מנועים ושם נכתב על אחורי המנוע בלבד כלומר במערכת היניקה.

כנראה הכל עניין של גישה ואיפה מסתכלים, מאחורי המנוע או מאחורי הרכב\אופנוע.:roll:

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדוק את ההצתה- וגם את זרימת הדלק כי כנראה שלא הגיע מספיק דלק ולכן היו בק פיירים.

תבדוק שהמפלג מקובע היטב למקומו ושחוטי ההצתה יושבים טוב .

לא נראה לי שזה חור באגזוז ,אני חושד בחוסר דלק.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

99% בעיית הזרקה (תערובת או משהו יותר רציני) או בעיית הצתה. אם יש לך את אחד מאלה הרכב לא נוסע נכון ומן הסתם גם צריכת הדלק לא תקינה. שווה בדיקה על מכשיר co ובדיקת הצתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב עם קרבורטור, שעבר שיפוץ לפני מספר חודשים. אני רוצה להדגיש שוב פעם - הבק פיירים לא חזרו מאז, ונסעתי הרבה ביומיים האחרונים. אני מניח שאם הייתה בעיה בהצתה או במינון תערובת היא לא הייתה נפתרת מעצמה (או שכן?).

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שהייתה סתימה רגעית או כיס אוויר בדלק וזה נעלם ,עוד אפשרות היא מיספייר.

בדוק אם בהאצה מרמזור המנוע מאיץ חלק עד 100 בלי זיופים ואם כשאתה עוזב גז עד 60 בערך אם יש בק -פיירים.

אם כרגע האוטו נוסע טוב תעזוב אותו בשקט ,אם זה מטריד אותך שים 44K.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בק פייר יופיע אחרי האצה ארוכה והורדה של הרגל מהגז למשך זמן ארוך כאשר המנוע מבצע מאין "בלימה"

הדרך הטובה ביותר לבדוק זאת היא בירידה ארוכה יש להאיץ בהילוך שלישי להוריד את הרגל מהגז ולתת לרכב

לרדת בירידה כאשר המנוע מאט את הרכב למרחק ארוך יחסית.

 

ברכבים ישנים הסיבה בדרך כלל כיוון פלטינה לא מדוייק, או כיוון הצתה, שימוש בדלק לא מתאים, או כמו שנאמר

חור באגזוז.

 

חשוב לזכור שכיוון נכון ואמיתי של רכב הוא ממש באזור בו מתרחש הבק פייר (או מה שמכונה ה-"צילצולים"),

ומה שמציל את אוזן הנהג והסביבה הוא העמעמם באגזוז שתפקידו להסוות את רעש הפיצוץ,

לעיתים לקראת סוף חייו של האגזוז תופעת הפיצוצים מתחילה.

 

בדיקת כיוון ההצתה פשוטה, ואם יש לך אקדח הצתה היא אפילו יעילה לפעולה נכונה של המנוע וחיסכון בדלק!

כנ"ל לגבי הפלטינה במידה וקיימת אצלך (אם אני זוכר נכון אז אצלך יש הצתה אלקטרונית).

 

אגזוז ניתן לבדוק בקלות בשעת ההתנעה בבוקר כשהאגזוז קר(!) סתום את פתח היציאה ובדוק אם אין בריחת לחץ

ממקום אחר.

 

סיבה נוספת שעלולה להיות היא הוספה של תכשיר ניקוי למערכת הדלק בדר"כ סמוך למועד ההוספה.

 

בדוק גם את קידום ההצתה אם הגומי של הוואקום תקין ולא יבש.

 

תמשיך לעקוב אחרי התופעה ובכל מקרה שווה לך לבצע את הבדיקות והכיוונים, לא יזיק רק יועיל -רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5008 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...