Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יגואר


דני לוי
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5369 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהליך השיקום

מערכת חשמל כללית בשיחזור,הסלון הפנימי בעבודת רפדות מקצועית (עור)

הוזמנו גומיות לספי דלתות וחלונות (הפכו לקרשים מרוב שנים)

המכניקה הושלמה לחלוטין.

מחפש גלגל הגה שנראה יותר נורמלי מהמקורי (דק עד כאב)

ברברה2.jpg

ברברה3.jpg

ברברה4.jpg

מירוצי מכוניות

  • תגובות 133
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יפה מאוד ,

נראה מקסים

 

ושאלה , לא קיבלת סיומת 55 למספר כרכב אספנות ?

 

אמרו שזה כבר נכנס...

 

בהצלחה

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

אתה יודע מה אומרים ואיך אומרים? הכל סיפורים

 

לאחר דרישה עיקשת מצידי לקבל את דו"ח השמאי של היגואר הריני לפרט

חלקי חילוף שנמצאים ברכב לא אושרו לתשלום מול חשבוניות קנייה (משולמות בכרטיס אשראי)

5 צמיגים,2 משאבות דלק חשמליות,6 מצתים,סט מפתחות מ10מ"מ עד 17 מ"מ, טייפ סלילים ישן של "אקאי "משנות ה70 ישן ושבור

חוייב כערך מכס ב- 11740 ש"ח(אחד עשר אלף שבע מאות ארבעים ש"ח).מעולם לא נאמר לי הסכום הזה

אין אפשרות ערעור,החלפים יצאו עם הרכב והם כבר ברשותי.

עמיל המכס שילם מכיסו את הפרש המכס בין ההצהרה שלי לחישוב החדש.

מה דעתכם?

מירוצי מכוניות

פורסם

ואני חושב ששומא עליו היה ליידע את היבואן שזו דרישת המכס ולתת לי אפשרות או לערער (בטוח שהייתי זוכה) או לקבל

אבל לא ליידע זו פשלה מצידו ולכן לדעתי הוא לא הפסיד כסף אלא התגונן מתביעה נגדו ע"י התשלום בפועל.

מירוצי מכוניות

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

שאלה למומחים?

איך נותנים ברק לגג סקאיי ? היגואר מוכנה לנסיעה ראשונה אך גג הסקאיי (במצב חדש אגב) מאובק גם אחרי רחיצה ונטול ברק

אני חושש להשתמש בחומרים לא ידועים

אשמח לעזרה

 

נ"ב

מחפש עדיין שעון זמן של פיג'ו 504 שמתאים בדיוק ליגואר

תודה

דני

מירוצי מכוניות

פורסם
שאלה למומחים?

איך נותנים ברק לגג סקאיי ? היגואר מוכנה לנסיעה ראשונה אך גג הסקאיי (במצב חדש אגב) מאובק גם אחרי רחיצה ונטול ברק

אני חושש להשתמש בחומרים לא ידועים

אשמח לעזרה

 

נ"ב

מחפש עדיין שעון זמן של פיג'ו 504 שמתאים בדיוק ליגואר

תודה

דני

 

לפני שנים היה לי גג סקי לבן (מתקפל) שעבר טראומה של שיפוץ. רחצתי אותו עם סינטבון ומברשת לא קשה והוא יצא נקי.

כיוון שהגג היה לבן וכל כתם זהר בו אז במקומות קשים ניקיתי גם עם משחה לניקוי ידיים של מוסכים. לאחר שהתייבש טוב ריססתי ספרי לוח שעונים ושפשפתי טוב כדי שיספג ויבריק.

לענין השעון המבוקש מציע כי תנסה לעלות תמונה.

שלמה דן גדרון

פורסם

פשוט, sun of a gun של stp יעשה את העבודה מעולה. השתמשתי גם ב tire cleaner של אותה חברה למטרות כאלה והוא היה לא פחות מעולה ועוד יותר אפקטיוי. עוד חומר שהתאהבתי בו לאחרונה הוא ספריי סיליקון לתבניות, הוא מכיל כמות של שמן, וכך אחרי כמה כמה פעמים גם פלסטיק שרוף ומת מקבל חיים.

פורסם

ההמלצה עזרה גג הסקאי חדש כפי שיצא מבית חרושת

זהו ,מוכנים לנסיעת המבחן הארוכה הראשונה בשבת, אח"כ לעמדה אחת הידועה

מירוצי מכוניות

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

לירוי

היגואר מהממת, נוסעת,נהנה מכל רגע,עבר עמדה 1 בקלילות ללא שום בעיה.

יש עוד כמה תקלות קטנות ,אני רוצה להפוך את המשנק האוטומטי למכני (כבל) הבנתי שיש קיט כזה לסטרומברגים ואני מנסה לאתר היכן לקנות (אשמח לעזרה כמובן).

שאר החלקים הקוסמטיים ממתינים בארה"ב למשלוח,

הפרוייקט הבא יהיה כנראה אופנוע .

תנענעו בלולב ,זו מצווה בחג הזה

דני

מירוצי מכוניות


×
×
  • תוכן חדש...