Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד תמונות מרומא


איל פלד
שימו לב! השרשור הזה בן 7575 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לבקשתו של בני הספל, ולהנאת כולנו, עוד כמה תמונות מרומא.

(לא ממש מבין באיטלקיות, מקווה שזיהיתי נכון).

Alfa Romeo Giulietta.jpg

Alfa Romeo Giulietta Sprint.jpg

Fiat 500 Station Wagon.jpg

טריומף TR3A שנת 1958

וולוו P1800 "המלאך" 1965

ותמיד מחפש עוד רודסטארים/מכוניות ספורט אירופאיות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה יופי!!

 

היה לי בשעתו (1983) העונג לנהוג ולטפל באחותה התאומה של הפיאט 500 סטיישן מבית אוטוביאנקי. בעל הרכב דאז (שהיה מורה במגמת הרכב בה למדתי) היה נוסע איתה למילואים בדרום עמוסה בציוד וחברים ליחידה. פשוט לא להאמין למה שהקטנטונת הזו היתה מסוגלת. אגב,אולי מישהו יודע את גורלה,היתה בצבע צהוב בזמנים הרלבנטיים.

 

אגב,למורה אחר במגמה היתה אוסטין 1800 מרשימה ביותר ובמצב מהמם .

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבקש בכל לשון של בקשה להפסיק את זה ומייד ,

סתתתתתאם :wink:

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפיאט 500 לא היה מנוע מאחור?

בגירסאת הסטיישן הוא עבר קדימה?

חתיכת תכנון...

 

הי יובל

 

למה אתה מניח שהוא עבר קדימה ? אמנם אני לא ממש מכיר את הרכב, אבל כמעט בטוח שלא.

 

אין מניעה לבנות סטיישן עם מנוע אחורי - ראה VW וריאנט סטיישן (זה בטח לא השם המדוייק). רצפת הסטיישן גבוהה יחסית בגלל המנוע שמתחתיה, אבל עדיין יש נפח הטענה מכובד, וכמובן שגם תא מטען מקדימה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפיאט 500 לא היה מנוע מאחור?

בגירסאת הסטיישן הוא עבר קדימה?

חתיכת תכנון...

 

המנוע ב-500 סטיישן (שנקראה Giardiniera) נשאר מאחור - אך הפך לשטוח ומעליו רצפה שניתן להטעין עליה ציוד ומצרכים.

כל זה התאפשר בעיקר הודות לבסיס גלגלים ארוך יותר ב-10 ס"מ ואורך שצמח ב-20 ס"מ, אבל גם הודות לתוספת גובה של כשני ס"מ.

 

וכך זה נראה:

stw.jpg

 

המנוע מתחת לרצפה:

stw4.jpg

 

ואפשר להעמיס מטען... לאו דווקא גלשן:

stw3.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאבא שלי היתה אחת כזו...

עד היום כשמישהו "מהלל" מכוניות איטלקיות היא מפאר את ה 500 שהיתה לו...

איזה אוטו טוב, כמה היה קל לתקן, ממש מנוע חמוד, וקל לתיקון...

 

נוסטלגיה...

נראה אותו נוסע באחת כזו היום :-)

לא נראה לי...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7575 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...