Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חומר חדש שגיליתי - תחליף לווקס (יש גם תמונות...)


שימו לב! השרשור הזה בן 4852 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אייל, ההכוונה לתמונות היתה לבחור שאמר שהוא לא רואה הבדל בין לפני ואחרי.

לגבי חומר שממציא את הגלגל, לא טענתי שזה כזה, וגם לא טענתי שאתה

"מאשים" אותי בשיקולים זרים. רק ציינתי שלי זה לא נותן רווח או הפסד כלשהו מהעניין.

ולגבי החומר עצמו, אם יש לך ווקס שלוקח רבע ההזמן לעבור על כל הרכב,

שלא מלכלך את הפלסטיקים והגומיות, שמבריק את הרכב ברמה טובה מאוד,

כמו שאני חושב שזה עשה אצלי, אז למה לא להשתמש בו?

כי הוא לא של מותג, ולא עולה 50$?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

היום ניסיתי את החומר על האופנוע שלי, חלקי פלסטיק ומתכת, החומר לא מעלים שריטות כמו ווס או פוליש, הוא אפילו לא מנקה כמו ווקס, החומר לא מוריד צבע מהפח בכלל (עבדתי עם צמר גפן) ויש ליישם אותו על רכב נקי לחלוטין, התוצאות מפתיעות מאוד, ממש נדהמתי מהשינוי שהוא חולל לצבע, ביצעתי המון פעמים ווקס ופוליש לרכב אבל מעולם לא הגעתי לרמה כזאת של ברק, כאילו צבעו את החלק מחדש.

ממש לא ברור לי מה החומר מכיל וימים יגידו אם הוא הזיק אך נכון לעכשיו לא נראית שום תגובה שלילית בצבע.

מה גם שהוא מאוד מדולל וללא ריח חריף של חומר כימי.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל, ההכוונה לתמונות היתה לבחור שאמר שהוא לא רואה הבדל בין לפני ואחרי.

לגבי חומר שממציא את הגלגל, לא טענתי שזה כזה, וגם לא טענתי שאתה

"מאשים" אותי בשיקולים זרים. רק ציינתי שלי זה לא נותן רווח או הפסד כלשהו מהעניין.

ולגבי החומר עצמו, אם יש לך ווקס שלוקח רבע ההזמן לעבור על כל הרכב,

שלא מלכלך את הפלסטיקים והגומיות, שמבריק את הרכב ברמה טובה מאוד,

כמו שאני חושב שזה עשה אצלי, אז למה לא להשתמש בו?

כי הוא לא של מותג, ולא עולה 50$?

 

כן, כל ווקס נורמלי יהיה מהיר, לא ישאיר סימנים ויהיה קל לעבודה. מוצרים איכותיים כמו אלה של דופונט או CARPLAN עושים את העבודה כמו שאתה מתאר. (רק שאנשים בארץ לא משקיעים בדרך כלל סכום של 80-90 ש"ח בווקס אלא לוקחים את הפתרון הזול והלא איכותי של טרטל ווקס.)

במה השתמשת לפניו ?

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, כל ווקס נורמלי יהיה מהיר, לא ישאיר סימנים ויהיה קל לעבודה. מוצרים איכותיים כמו אלה של דופונט או CARPLAN עושים את העבודה כמו שאתה מתאר. (רק שאנשים בארץ לא משקיעים בדרך כלל סכום של 80-90 ש"ח בווקס אלא לוקחים את הפתרון הזול והלא איכותי של טרטל ווקס.)

במה השתמשת לפניו ?

 

אתה מדבר שטויות.

אני משתמש בווקס של CARPLAN ואומר לך בוודאות שהווקס האנונימי הזה יותר קל לעבודה, יותר מבריק ויותר זול.

וגם לי אין שום רווח או הפסד אם תקנה או לא ---פשוט מאוד החברה הישראלית היא חברה של עדר, כולם אותו דבר, אותו אוטו, אותו ווקס ,לא מוכנים לקבל שום דבר חדש ושונה וגם לא אנשים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטער לומר לך, אבל אני השמשתי בקארפלן, גם ב T-CUT, וגם באוטופיניש, וגם בקולור,

בדופונט, כמובן בטרטל, שמהר מאוד זנחתי אותו, באוטוגלים, וגם הבאתי פעם אחד

של מוט'רס מחו"ל(שהיה הכי טוב לדעתי).

כך שלא נראה לי שאתה יכול לומר שהשתמשתי במוצרי זבל, או מוצרים נחותים.

ועדיין, כולם מלכלכים את הפלסטיקים, ועם כולם קשה יותר לעבוד מאשר עם החומר הזה,

ולוקח פי שלוש או ארבע זמן, וכולם מבריקים פחות מהחומר הזה.

וכמו שכתב כאן מיכאל כרמי, החומר לא מנקה או מסיר לכלוך, אלא רק יוצר שכבת הגנה,

ומבריק את הצבע, ולדעתי נותן לו עומק ומחדש אותו, כמו שלא ראיתי באף ווקס אחר.

בינתיים, נראה לי שמי שהשתמש בו, רק הופתע לטובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אושרי, מניסיוני - המוט'רס קליפורניה גולד (קרנובה) סופר קל לישום, סופר קל להורדה ולא משאיר שום סימנים על חלקי פלסטיקה.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין מה אתם רבים, הבחור אפילו טוען שלא מדובר בווקס (לכן כנראה אין לו מגרעות של ווקס - סימנים לבנים על גומיות שחורות).

 

A Microscopic Nanopolymer Coating



Not a wax

Not a detailer

Contains no Wax, no Silicone, no Alcohol. no PTFE(Teflon), no Mineral Seal Oil, no Solvents, no Petroleum Distillates

משכנתא זה קל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאד מעונין לנסות את החומר.

יש מישהו שיש לו ספייר ומוכן למכור אותו?

למה שלא תזמין מאיביי? יעלה לך 8$ לבקבוקון, זה ממש לא הרבה כסף.

לי אישית נגמר, כי עשיתי שתי שכבות עם שני הבקבוקונים שהזמנתי.

יכול להיות שאני יזמין עוד שניים, ואם תרצה אני יכול להזמין גם עבורך,

במידה ואיביי זה לא אופציה עבורך, אבל אני לא יודע מתי אני אזמין.

 

אושרי, מניסיוני - המוט'רס קליפורניה גולד (קרנובה) סופר קל לישום, סופר קל להורדה ולא משאיר שום סימנים על חלקי פלסטיקה.

 

אני לא טוען שמוט'רס, או כל ווקס אחר לא עושים את העבודה.

אני לא זוכר איזה סוג בדיוק הבאתי בזמנו, כי זה היה דיי מזמן,

אבל עדיין הוא השאיר סימנים שיש לעבור ולהוריד אחרי שמורחים את

הווקס. נכון שזה לא כמו הטרטל, אבל עדיין מחייב אותך לעבור ביסודיות אחרי.

אני אומר, שאם יש לך חומר שעובד, והוא לא יקר(נכון שזו כמות קטנה, אבל עדיין זה לא יקר),

ושבינתיים לא מאכזב, אז למה לא לקנות אותו, או להתעקש שהוא לא עובד?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

טוב. מתוך סקרנות, הזמנתי גם את החומר. האמת? לא נראה לי שמדובר בהמצאה גאונית. החומר מגיע בבקבוקון ללא כיתובים מיוחדים ונראה כאילו מישהו ממלא אותו ידנית במחסן כלשהו. המרקם של החומר מזכיר נוזלים של ספריי סיליקון לחלקי פלסטיק. מה שנכון הוא שאכן קל ליישם את החומר על הרכב והוא אינו עושה כתמים על חלקי פלסטיק.

לדעתי לא שווה את הכסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...
  • שבועיים מאוחר יותר ...

טוב, גם אני רציתי לשתף אתכם.

קניתי 2 בקבוקים, אכן החומר מצויין והצבע ממש קיבל עומק(הצבע שחור) אבל סתם שתבינו במה מדובר:

הטכנולוגיה ש-S3FUSION מיישמים היא טכנולוגיה די חדשה בעולם הרכב ולאט לאט כל היצרנים המובילים(אפילו טרטל ווקס) מיישמים אותה במוצרים שלהם. הטכנולוגיה נקראת NANO FUSION ומדובר על חומר שהוא למעשה מולקולות ננו קטנות פי 5 ויותר מכל מולקולה של ווקס רגיל כלשהו, לכן היא חודרת אל הצבע יותר טוב ומגנה עליו יותר(מתחברת עם הצבע).

ישנם הרבה כתבות על ה-NANO FUSION בהקשר של הגנה על רכב, ומיטב היצרנים המובילים בעולם כמו: MEGUIRE'S, ZYMOL, SONAX, MELCO, SWISSVAX ועוד התחילו ליישם.

גם פה כמו בקרנובה יש יצרנים ששמים יותר או פחות את מרכיב ה-NANO, לדעתי זהו העתיד של ההגנה על הצבע,כרום, ועוד.....

ישנם לא מעט כתבות, וגם סרטונים ביוטיוב שמסבירים ומראים על מה מדובר, רק לבצע חיפוש על NANO WAX או NANO FUSION ותראו כבר לבד.

 

מקווה ששפכתי אור קצת, ואני לא מוכר, מפיץ או משהו כזה......

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4852 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...