Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5789 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רצית לשתף אתכם בטעות של טירונים, אפילו שקראתי את הכללים ואני יודעת מה עושים...

התקשרתי למשהו שפרסם רנו מגאן 2003 עם 23,000 ק"מ מזקנה.. הוא אמר שהוא מוכר את האוטו בשבילה, היא מהמשפחה (לא אמר סבתא או אמא, יפה מצידו...) נסעתי לראות את האוטו. נראה כאילו יצא הרגע מהמפעל. באמת מצב נדיר, כמו האוטו שלי ז"ל...

נהגתי על האוטו, נתתי לחברתי להתרשם גם כן ואמרתי למוכר - איפה אתה מכיר מוסך בדיקה (טעות חמורה) ואז הוא לקח אותי למוסך שלו - שכבר נכתב עליו כאן בעבר - מוסך בדיקה בחולון... הבדיקה ארכה מהר מהרגיל, והאוטו יצא בובל'ה...

יצאתי למשוך כסף למקדמה ואז עצרתי לרגע ואמרתי למוכר: "איך אוכל לדעת שאני באמת קונה את האוטו של הזקנה ושהיא רוצה למכור אותו? יש לך מסמך שמצביע על העברת סמכויות או משהו כזה?" האיש מחייך ומוציא לי מסמך שאומר שהוא סוחר. על המסמך הוא אומר: "זה מסמך שאומר שיש לי רשות חוקית למכור לה את האוטו" עדיין הציג זאת כאילו הוא עושה לה טובה, מטעם המשפחה...

התבוננתי היטב במסמך ועוד לא קלטתי מה הוא מראה לי: "אתה סוחר?" "כן" השיב לי.. ומה זה משנה? "אתה עובד כסוחר מכוניות, לא עושה טובה חד פעמ ים לזקנה מהמשפחה.."? "כן" אמר לי בכעס. "מה הביעה בזה? הבן אדם צריך להתפרנס איך שהוא לא???" המשפט הזה גרם לי לאבד בו את האמון ואז נשכרתי בכל סיפורי הבלהות שקראתי בפורום... מצד שני, אוטו מזקנה, שבאמת נראה חדש... "אני יכולה לדבר עם בעלת הרכב?" שאלתי. "המוכר ממש התרגז, אמר לי - את יכולה עם הנכד, אני בעצמי לא דיברתי איתה מילה, אין עלי את הטלפון שלו... מה איכפת לך שאני סוחר, האוטו מצויין....

הוא איבד אותי... יצאתי מהרכב ולא עשינו עסק.

אחר כך דיברתי עם סוכן הביטוח שלי, וביקשתי ממנו לבדוק לפי מספר הרכב, האם האוטו הזה עבר תאונה והאם מה שסופר עליו נכון. הסוכן חזר אלי ואישר - אכן האוטו של זקנה, נסע 23,00 ללא תאונות..............

.....................

מצד אחד אני מצטערת שלא לקחתי את האוטו, הרי לא את הסוחר אני קונה.. מצד שני, אילו רק היה אומר לי מההתחלה שהוא סוחר, יתכן וכל הסיפור היה נגמר אחרת. לבסוף, התברר גם שהוא נתן לי מחיר מופקע עליו - 38 הוא רצה, כשהמחירון 32.

מה מוסר ההשכל???

לקרא טוב טוב וללמוד כמו לבחינה, את העצות הנפלאות כאן של איך לקנות אוטו...

פורסם

מיכל

 

טוב לדעת ,רציתי לשאול כתבת ..

 

"אחר כך דיברתי עם סוכן הביטוח שלי, וביקשתי ממנו לבדוק לפי מספר הרכב, האם האוטו הזה עבר תאונה והאם מה שסופר עליו נכון. הסוכן חזר אלי ואישר - אכן האוטו של זקנה, נסע 23,00 ללא תאונות.............."

 

איך בדיוק סוכן הביטוח יודע את הנתונים האלו לגבי תאונות והק"מ ???

 

יוסי

פורסם

דוקא פגשת סוחר הגון שהציג את עצמו כסוחר לפני ביצוע העסקה, ולפי דברייך באמת מכר את הרכב שהוא יד ראשונה ומעט ק"מ.

:turn-l:
פורסם
דוקא פגשת סוחר הגון שהציג את עצמו כסוחר לפני ביצוע העסקה, ולפי דברייך באמת מכר את הרכב שהוא יד ראשונה ומעט ק"מ.

 

ומה אתה רוצה להגיד בזה?

פורסם
דוקא פגשת סוחר הגון שהציג את עצמו כסוחר לפני ביצוע העסקה, ולפי דברייך באמת מכר את הרכב שהוא יד ראשונה ומעט ק"מ.

 

תקרא את הטקסט שוב. הוא הזדהה כסוחר רק במענה לשאלת הקונה. מלכתחילה הוא סיפר סיפור על עשיית טובה לקרובת משפחה:evil:

51 קג"מ :shock::lol:

פורסם

היי למיכל

 

מצטער לשמוע על האוטו ז"ל

שלנו עדיין חיה ובועטת. הפיג'ו מהקריות:lol:

 

איך אמרת נכון את קונה את הרכב לא את סוחר הרכב. קצת מבאס הסיפור.

 

אם טרם מכר והכלה מוצאת חן בעיניך, השקיעי קצת זמן וקצת כסף.

38 זה מחיר משוקלל לעומת 32 מחיר רגיל או שה 32 כבר מחיר משוקלל והוא רוצה עוד 6 מעל המחיר המשוקלל?

אחרי שסיכמתם על מחיר ומה קורה במידה ומוצאים תקלות צאי לדרך

היום על פי חוק בעל הרכב רשאי לבקש מהמוסך המורשה /היבואן היסטוריה מלאה של הרכב. מנסיון ברנו תוך מחצית השעה יש לך את כל ההיסטוריה.

 

ראית כי היא נקיה מתאונות או החלפת מנוע לא עלינו, תשקיעי עוד הפעם במכון בדיקה הפעם לפי בחירתך. תקבלי תוצאות טובות רכשי את הרכב ותיהני.

 

כל חיי רכשתי כלי רכב מעל המחירון כך גם כשמכרתי. באמצע נהיניתי מרכב שמור . עדיף מאשר לבזבז את הכסף במוסכים

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ראשית אני מתנצלת על טעויות ההקלדה המבישות... שמחה שלמרות זאת הבנתם אותי..

המוכר לא היה כנה איתי. הוא הציג עצמו כאלטרואיסט טוב לב, שעושה טובה לזקנה בת משפחה...אילולי ביקשתי לראות לפני הרכישה ממש איזה אישור - לא היה מראה לי. בשיח שניהלתי איתו ברכב, הוא הוסיף גם שהחלונות החשמליים בדלת האחורית לא היו תקינים אז הוא תיקן ו... עד הדקה ה 90 הוא הלך עם הסיפור - שיש לו אישור לסחור ברכבים - כי הוא איש צדיק...

בקיצור - מאחר ואיבדתי את אמוני בו - ויתרתי על העסקה כולה.

לגבי העצה ללכת עליו - המוסכניק שלי שמע שאני רוצה לקנות רנו מגאן והוא יצא מכליו... אמר שהטיפולים והחלפים מאוד יקרים, שיש לו בעיות חשמל, שב 100,000 וקצת יש בעיות במערכת ההצטה וזה יקר לתיקון ו... בקיצור אמר לי "לא רנו מגאן".. חוות דעתו הוסיפה שמן למדורה...

.........

ישה יקירי - אני שמחה לשמוע שהאוטו שלכם חיי ובועט. אין כמו פיזו' 206. האוטו שלי היה (היתה - היא זכתה לכינוי "ליידי D" מהנסיכה דיאנה) עם ק"מ נמוך, עשיתי לה וקס במו ידיי, דשבורד נוצץ - אוחח.. כואב הלב. לאלה שתוהים לגבי בטיחות - נכנסו בי בעוצמה מטורפת - בצד של הנוסעים - והנוסעת שהיתה איתי יצאה ללא פגע!!! רק כאבי שרירים. לא מכות כחולות, לא שריטות, לא אבדן שיערות.. ואני שנהגתי - אפילו מכאבי שרירים לא סבלתי. ממש ממש כלום. הליידי הלכה טוטל-לוסט.

ושוב ישה - אם תחליטו להפרד מהפיזו החמודה שלכם - תיידעו אותי..

 

לבסוף -

אם כבר בפזו עסקינן -

האם צריכת הדלק והכוח של 1400 ידני לעומת אוטומט משתפרים משמעותית?

אני עולה עליות ונוסעת מרחקים ארוכים. האם 1600 יהיה יותר שמיש עבורי? (אוטומאט או ידני)?

אישית אהבתי את הגיר האוטומט של ה 206 - היא העבירה הילוכים מתי שהיא חשבה שצריך - ולא מתי שאני חשבתי - האטה את הרכב בהורדת הילוך לפני הצומת.

אוחחח.. כמה שכואב הלב...

פורסם

גם אם האוטו היה אכן מזקנה (נניח), אין שום סיבה לשלם לסוחר 6 אלף מעל המחירון.

 

קודם כל הוא לא הציג את עצמו כסוחר, אלא כאיש טוב לב.

שנית, בדיקה זריזה ביותר שבסופה יוצאת מכונית "חדשה" בלי שום תקלה - במקרה במכון של המוכר ועוד בחולון, עיר ששנייה רק לנתניה בכמות הרמאויות שלה.

 

רק זו - סיבה טובה לפסילה.

 

בלי קשר - אף אחד לא יכול לדעת אם היו לרכב תאונות או לא, רק בוחן במכון בדיקה. אולי הרכב הזה שכב די הרבה זמן באיחסון באחד המוסכים עד שמישהו גאל אותו מייסוריו לאחר דיונים משפטיים ארוכים?

 

כשחיפשתי לפני 3 שנים סקסו דיזל, נתקלתי באחת יד 1 מחברת השכרה, שנמצאת באחד המגרשים בנתניה.

הק"מ היה מפתה ביותר - 90 אלף ק"מ, כשרוב המכוניות מהשנתון הנ"ל (2003) היו כבר קרובים ל-200 אלף.

הסוחר במגרש בנתניה אמר בטלפון כי הרכב עבר תאונה כלשהיא (לדבריו קלה) והוא נקנה על ידו מאוויס.

מי יודע כמה זמן שכב הרכב הנ"ל וחיכה לגאולה, באחד המוסכים - עד שנרכש ע"י הסוחר כחלק מסטוק גדול של מכוניות.

 

הרכב הזה היה מפורסם במשך 4 חודשים, כאשר סקסו כזו, עם ק"מ כזה - בד"כ הייתה נחטפת בתוך יומיים שלושה.

 

אז עדיף לא לקנות רכב שיש לגביו חשד - ולחפש את הסבתא הזקנה, על אמת.

פורסם

בעיניין קניית רנו מגאן משומשת הדיעות חלוקות וניתן לקבל אותן כאן בחיפוש.

בעיניין הרכב הספציפי הזה תמיד ניתן לברר באם בנתונים שנמסרו ע"י המוכר אכן נכונים.

מספר ק"מ-לבדוק מתי היה טיפול אחרון ובאיזה תאריך, ניתן להעשות באמצעות קבלות אם יש, או דרך בירור טלפוני במוסך מורשה- מחייב יפוי כוח מהמוכר לבירור זה.

התאמה בין רשייון הרכב לבין זהות המוכר ומספר הידיים שמופיע ברשיון

בדיקה במכון בדיקה ,למרות שגם יעלות צעד זה הדיעות חלוקות, ברוב המקרים זה מסיייע בהחלטה

המחיר- רכב כפי שתואר כאן אמור להיות מתומחר מעל המחירון, כמה? זה נתון למשא ומתן, ובהתאם להוצאות הצפויות לאחר הקנייה (יוברר בבדיקה)

סוחר-צריך להיות חשדן , אולם בסופו של דבר קונים את הרכב ולא את הסוחר, סוחר אינו מוכר בהכרח סחורה פגומה וקיימים מקרים כמו הנ"ל בהם הסוחר הוא הא כוחם של היורשים שמעוניים למכור את הרכב ולא להיות מעורבים בתהליך מכל מיני סיבות , הסוחר מרוויח מפער התווך.

בדרך כלל רכב עם ביקוש גבוה ונתונים נדירים כמו הנ"ל אינו זקוק לתיווכו של מתווך/סוחר כך שיש לבדוק היטב לגופו של רכב ולא לגופו של המתווך.

פורסם
כל הכבוד - עשית בשכל.

ברגע שמגלים פאק באמינות של המוכר , ירידה מהרכב הוא הצעד המתבקש.

 

נ.ב. בחורה שעושה ווקס בעצמה לרכב? את פנויה לקשר רציני ? 8)

 

נו נו... נשמע פרטים: איזה יד אתה, שנת המודל, שמור? ....

פורסם

היי מיכל.

קודם כל מזל טוב על שלא קנית את הרכב.

א.אם כל מוכר מספר ,ולו סיפור אחד שמתגלה כלא אמין

אז למה לקנות ממנו רכב?

כלומר זה שבסוף הוא נחשף, זה הציל אותך(המונה היה בטוח מסובב אחורה!).

ב.למה לקחת את הרכב לבדיקה איפה שהוא רוצה?

ברור שיש שיתופי פעולה בין מכונים לסוחרים ואת צריכה לקחת למכון שלך.

ג.יש לך כסף מיותר? למה לקנות רנו מגאן? מחירי המוסך של קרסו הם לא הגיוניים בעליל

דבר שירוקן את חשבון הבנק ויותיר אותך חסרת כל(ואני לא מגזים)

היית מרוצה מפז'ו ? אז תקני.

אני הייתי מציע לך דייהטסו YRV מנסיון או סיריון 06 שניתן לקנות ב50K

מכוניות אמינות הדורשות רק טיפולים ,שממש לא חייבים לבצע במוסכי היבואן

ואז העלות היא אפסית(אין במכוניות הללו למשל חגורת טיימינג ומסנן הדלק הוא לכל החיים)

בכל מקרה דבר ראשון בחיפוש הרכב הבא-תראי ברשיון רכב התאמה לת.ז המוכר, וכן כמה זמן מחזיק ברכב!

פחות משנה בבעלות אל תקני!

בהצלחה רבה!

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

×
×
  • תוכן חדש...