Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגרש מכוניות junk yard


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4632 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אמור להיות קיים... פעם גם הבאנו מספרי הפלאפון של הבחור! אגב, מאקס, שאלת פעם מה זה הוואן הכחול על הצד- זה הנומג...

מחר אני ירד עליו אני מכיר אותו

רינו הנדלר

מספר חבר 14193

  • תגובות 200
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תמסור לו ד"ש מגנאדי ואסף!8)

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

כצפוי, כל מי שמחזיק כ"כ הרבה אוצרות בד"כ מחפש "לעשות קופה". לצערי עד היום לא פגשתי מישהו שסתר את התיאוריה הזו.

יצרתי קשר עם הבחור והוא דורש הרבה מאוד כסף על המנטה, למרות שהיא מעוכה ואין לה רישיונות (לא התכוונתי לשפץ אותה אבל בלי רישיונות גם המנוע שלה לא שווה כלום, וזה הרכיב הכי "יקר" ברכב).

לטענתו הבחור טוען "שמי שמחפש חלק ספציפי לרכב הזה ישלם הרבה מאוד כסף" ומשתלם לו הרבה יותר למכור את הרכב בחלקים מאשר למכור אותו קומפלט.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אה... אחד מאלה?

 

ספר לו שבזמן שהוא חלם את הפנטזיות שלו, המציאו את אי-ביי.

 

בקשר לזיהוי של הראנצרו, תודה על הזיהוי, יש לי חבר שמשפץ בימים אלו רנצרו 500 והוא מאוד ישמח לעוד קצת חלקי חילוף.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אפשר לחשוב שיש לו דירת 4 חד' בלב תל- אביב :)

 

וברצינות, לא מבין את ההגיון הזה. כשאין רשיונות, אין מה לעשות עם הרכב, כמה כבר הוא חושב שאפשר לבקש על החלקים?! חבל....

פורסם
אה... אחד מאלה?

 

ספר לו שבזמן שהוא חלם את הפנטזיות שלו, המציאו את אי-ביי.

 

בקשר לזיהוי של הראנצרו, תודה על הזיהוי, יש לי חבר שמשפץ בימים אלו רנצרו 500 והוא מאוד ישמח לעוד קצת חלקי חילוף.

 

תכין את החבר לסכום ששואף ל-5 ספרות בשביל כל הרכב (לא משנה אם יש או אין רישיונות).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
תכין את החבר לסכום ששואף ל-5 ספרות בשביל כל הרכב (לא משנה אם יש או אין רישיונות).

 

אלעד,

תודה שהצחקת אותי

:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

 

נחזור לאי-ביי.

 

דרך אגב, בעיון חוזר בתמונה של הרנצרו, רואים בברור את הסמל 500 על הכנף.

 

attachment.php?attachmentid=209046&d=1280300446

 

ככה זה נראה במקור, כחדש:

 

2927913119_e476542eea.jpg

 

חבר שלי זוכר מצעירותו בוודאות 500 נוספת שהייתה בעבר בארץ, כנראה שמדובר בזאת.

במידה והמנוע המקורי עדיין מתחת למכסה המנוע, יש שם ביג בלוק עם קצת פחות מ 7 ליטר!:shock:

ובמידה ותיבת ההילוכים עדיין עובדת, יש שם C6.

 

במחיר הזה זה לא יעניין אותו אבל אם מישהוא מחפש מנוע גדול לאמריקאית שלו, אז זה יכול להיות מעניין.

 

חבל שהשמשה שבורה כי זאת אחת מהבעיות הגדולות בשיפוץ של החבר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אלעד,

תודה שהצחקת אותי

:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

 

נחזור לאי-ביי.

 

דרך אגב, בעיון חוזר בתמונה של הרנצרו, רואים בברור את הסמל 500 על הכנף.

 

attachment.php?attachmentid=209046&d=1280300446

 

ככה זה נראה במקור, כחדש:

 

2927913119_e476542eea.jpg

 

חבר שלי זוכר מצעירותו בוודאות 500 נוספת שהייתה בעבר בארץ, כנראה שמדובר בזאת.

במידה והמנוע המקורי עדיין מתחת למכסה המנוע, יש שם ביג בלוק עם קצת פחות מ 7 ליטר!:shock:

ובמידה ותיבת ההילוכים עדיין עובדת, יש שם C6.

 

במחיר הזה זה לא יעניין אותו אבל אם מישהוא מחפש מנוע גדול לאמריקאית שלו, אז זה יכול להיות מעניין.

 

חבל שהשמשה שבורה כי זאת אחת מהבעיות הגדולות בשיפוץ של החבר.

 

השם יקום דמה של האומללה , פשוט צער בעלי רכבים .... :|

אלוף צפון אמריקה בפינג פונג כיס !

פורסם
כצפוי, כל מי שמחזיק כ"כ הרבה אוצרות בד"כ מחפש "לעשות קופה". לצערי עד היום לא פגשתי מישהו שסתר את התיאוריה הזו.

יצרתי קשר עם הבחור והוא דורש הרבה מאוד כסף על המנטה, למרות שהיא מעוכה ואין לה רישיונות (לא התכוונתי לשפץ אותה אבל בלי רישיונות גם המנוע שלה לא שווה כלום, וזה הרכיב הכי "יקר" ברכב).

לטענתו הבחור טוען "שמי שמחפש חלק ספציפי לרכב הזה ישלם הרבה מאוד כסף" ומשתלם לו הרבה יותר למכור את הרכב בחלקים מאשר למכור אותו קומפלט.

 

 

היתי אצלו היום

ושמעתי אותך מדבר איתו

אני מכיר את הבחור מספר שנים

 

הערב אני יעלה תמנות מהמוסך ושבוע הבא אני יעלה מהמגרש שלו

נמצע ליד הבית שלו

רינו הנדלר

מספר חבר 14193

פורסם

תמנות מהמוסך

הוא מוחר אותם

יש לו עד מספר מכוניות

יש גם מנועים של קרטינה+מוסטנג

שבוע הבא אני יעבור אליו ונצלם מהמגרש

IMG_0680.jpg

IMG_0681.jpg

IMG_0682.jpg

IMG_0686.jpg

IMG_0688.jpg

IMG_0689.jpg

IMG_0687.jpg

IMG_0679.jpg

רינו הנדלר

מספר חבר 14193

פורסם

עכשיו הבנתי למה הוא שאל אותי לגבי מחירי הפחחות שאני משלם, הבחור פחח.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
עכשיו הבנתי למה הוא שאל אותי לגבי מחירי הפחחות שאני משלם, הבחור פחח.

היו לו עובדים ערבים אבל מלפני 9 חודשים אין לו עובדים

הוא לא מצליח להשיג התרי עבודה

הוא אמר לי

שהוא רוצה להתחיל מחדש

אני יודע שהוא היה עושה צבע וריפודים מעבר למכונאות לאוטבוסים

ולרכבים של עיריית בית שמש

רינו הנדלר

מספר חבר 14193

פורסם
אלעד,

תודה שהצחקת אותי

:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

 

נחזור לאי-ביי.

 

דרך אגב, בעיון חוזר בתמונה של הרנצרו, רואים בברור את הסמל 500 על הכנף.

 

 

 

 

 

חבר שלי זוכר מצעירותו בוודאות 500 נוספת שהייתה בעבר בארץ, כנראה שמדובר בזאת.

במידה והמנוע המקורי עדיין מתחת למכסה המנוע, יש שם ביג בלוק עם קצת פחות מ 7 ליטר!:shock:

ובמידה ותיבת ההילוכים עדיין עובדת, יש שם C6.

 

במחיר הזה זה לא יעניין אותו אבל אם מישהוא מחפש מנוע גדול לאמריקאית שלו, אז זה יכול להיות מעניין.

 

חבל שהשמשה שבורה כי זאת אחת מהבעיות הגדולות בשיפוץ של החבר.

 

 

עד כמה שאני יודע- אין לו בפנים מנוע בכלל, האוטו מפורק, והוא גם אמר לי בזמנו משהו על המנוע 4 ליטר או משהו כזה שהיה מורכב שם. יכול להיות שהחליפו לו מנוע, יכול להיות שהוא בעצמו לא יודע- אין לי מושג. האוטו בר שיפוץ עדיין- בסה"כ הגאומטריה לא נפגעה, אבל לא חושב ששווה- המחירים שלהם בארה"ב לא גבוהים במיוחד עדיין!

דרך אגב הבן אדם בסה"כ נחמד מאד, רק מה- לוקח זמן להכיר אותו. לגבי המחירים- באמת בעיה, אני צריך ממנו משהו, שהוא גם כן לא מוכן בינתיים לרדת, אבל נחיה ונראה.

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

היום היתי במגרש בבאר שבע

כמה תמנות מצטער על האיכות נגמרה הבטריה במצלמה הכל צולם מהפלא פון

 

יש לו מכול טוב אני חוזר לאזור השבוע שוב

תמונה 003.jpg

תמונה 004.jpg

תמונה 005.jpg

תמונה 006.jpg

תמונה 007.jpg

תמונה 009.jpg

תמונה 008.jpg

תמונה 010.jpg

רינו הנדלר

מספר חבר 14193


×
×
  • תוכן חדש...