Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגרש מכוניות junk yard


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4632 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נראה כאילו זה צולם בארה"ב

המממ... בתחילה כן, אבל תביט על המכוניות שברקע ודגמים "ישראליים" יותר צצים פתאום.

  • תגובות 200
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

התמונה של הרכב הכחול (תמונות ID : 209020,209021) נראה כמו פרינץ?:shock:

Jeep CJ7 Laredo 1982

Suzuki GSXR750 1987

Yamaha Vmax1200 1986

Harley Davidson Sportster XLH 1200 1989

פורסם
חבל שאין שם קצת דגמים אמריקאיים אחרת הייתי רץ לחפש אוצרות :?

 

אני מציע שתסתכל מעט יותר , יש לפחות 4 רכבים אמריקאים שנראים בתמונות ....

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
המממ... בתחילה כן, אבל תביט על המכוניות שברקע ודגמים "ישראליים" יותר צצים פתאום.

כל המכוניות בתמונות פה אמריקאיות ! הדברים הישראליים שראיתי בתמונות הם מספר רישוי של אחד המכוניות, ובאחת התמונות רואים את השלט של "היפר היפר קופ הופ"

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם
כמה מגרשים היו פעם...

 

קבלו תמונות סרוקות מאמצע שנות השמונים. היה מגרש לידי פסי הרכבת באיזור התעשיה הדרומי של חדרה (נשרף באחד הקייצים לגמרי, עם כל האוצרות שהיו בו), והיה עוד אחד בהמשך, מול "מגה" של היום.

 

השברולט פאנל-ואן הצהוב פשוט PRICELESS!

 

אין מצב שזה בארץ.

פורסם

זה כן בארץ, תסתכלו בתמונות טוב טוב, בראשונה רואים ברקע מבנה שהשילוט עליו בעברית, ובאחת התמונות גם רואים את הארובות של התחנת כוח בחדרה.

Jeep CJ7 Laredo 1982

Suzuki GSXR750 1987

Yamaha Vmax1200 1986

Harley Davidson Sportster XLH 1200 1989

פורסם
כל המכוניות בתמונות פה אמריקאיות ! הדברים הישראליים שראיתי בתמונות הם מספר רישוי של אחד המכוניות, ובאחת התמונות רואים את השלט של "היפר היפר קופ הופ"

 

התכוונתי לשאר הגרוטאות שבתמונות, אלו שזרוקות מאחורי הסטיישן, למשל.

 

אין מצב שזה בארץ.

 

בהן צדקי... אמנם סביבות 1986-7 אבל בהחלט בארץ, כפי שכתב moriseven:

 

זה כן בארץ, תסתכלו בתמונות טוב טוב, בראשונה רואים ברקע מבנה שהשילוט עליו בעברית, ובאחת התמונות גם רואים את הארובות של התחנת כוח בחדרה.

המבנה הנ"ל היה- אז- מרכז קניות חדש של קו-אופ, בצומת מול אזה"ת הישן של חדרה (היום זה עדיין מרכז קניות של מגה, אם כי מורחב יותר).

פורסם
כמה מגרשים היו פעם...

 

קבלו תמונות סרוקות מאמצע שנות השמונים. היה מגרש לידי פסי הרכבת באיזור התעשיה הדרומי של חדרה (נשרף באחד הקייצים לגמרי, עם כל האוצרות שהיו בו), והיה עוד אחד בהמשך, מול "מגה" של היום.

 

השברולט פאנל-ואן הצהוב פשוט PRICELESS!

 

השברולט פאנל-ואן הצהובה.. חיה, קיימת ונוסעת והיא עדיין צהובה..

הייתה 6 צילינדר ועברה הסבה ל8 לפני כ3 שנים

פורסם
אין מצב שזה בארץ.

 

בוודאי שזה בארץ- בתמונה של הרכב האמריקאי הכחול יש אפילו שלט של "בירה מכבי" בצד שמאל.

 

:lol:

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם
השברולט פאנל-ואן הצהובה.. חיה, קיימת ונוסעת והיא עדיין צהובה..

הייתה 6 צילינדר ועברה הסבה ל8 לפני כ3 שנים

אתה רציני?

 

איפה אפשר לראות אותה, אם בכלל?

פורסם
אתה רציני?

 

איפה אפשר לראות אותה, אם בכלל?

 

שמורה בחניון סגור ביחד עם צי שלם של רכבים מעניינים..

 

יש לי תמונה איפשהו שלה מלפני 3 שנים.. אני אצטרך לחפש..

פורסם
שמורה בחניון סגור ביחד עם צי שלם של רכבים מעניינים..

 

יש לי תמונה איפשהו שלה מלפני 3 שנים.. אני אצטרך לחפש..

 

 

אז תחפש בבקשה

ודור, אם אני צודק יש שם FORD F-100 שעומד בין כולם!

אם רק היה לי כסף מזמן האוטו הזה היה שלי!


×
×
  • תוכן חדש...