Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5808 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עוד חודשיים הגיע הזמן להחליף רכב ואני רוצה להתחיל לבדוק מה האפשרויות שלי כי בעצם עוד חודש אני יכול להזמין כבר את הרכב החדש.

 

התקציב הוא עד 110 אלף ש"ח לרכב חדש בלבד.

 

מה חשוב בגדול זה סחירות בעוד 4 שנים, שהמחירון לא יצנח בנג'י למטה, שיהיה חסכוני מבחינת תחזוקה מה שאומר אמינות וטיפולים שפויים (כרגע טיפול לסוויפט עולה סביב 800 ש"ח שזה מבחינתי לא שפוי).

 

כמובן רכב קטן סגנון מזדה 2 מבחינת גודל. הנוכחי זה סוויפט ככה שזה כבר נפסל כי רוצים משהו אחר.

 

מה שעלה לי בראש אלה האיביזה בגלל המחיר, ואולי לבדוק את המחיר של הפיאט טורבו החדשה (אם היא מתאימה בכלל לשאר הדרישות למעלה).

 

אני טועה או שרוב המנועים האטמוספרים היום הם חלשים יותר מהמנועים של לפני 4 שנים בערך? בקטנות אני לא רואה משהו אטמוספרי שחזק יותר מהסוויפט הנוכחית (מנוע 1500 עם 105 סוסים).

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

הפיאט טורבו אתה מתכוון לבראבו

בדוק כאן את המחיר, אני חושב שזה קצת מעל התקציב, אבל שווה להתאמץ מדובר ברכב שנותן תמורה טובה למחיר ביחס למתחרים. הגודל שלו יכול להתאים לך, למרות שהוא גדול ממזדה 2.

 

דיברו עליו הרבה בפורום שווה להריץ חיפוש ולקרוא.

 

מה לגבי 207, C3 החדשה שתגיע עוד מעט, חשבת עליהם?

פורסם
עוד חודשיים הגיע הזמן להחליף רכב ואני רוצה להתחיל לבדוק מה האפשרויות שלי כי בעצם עוד חודש אני יכול להזמין כבר את הרכב החדש.

 

התקציב הוא עד 110 אלף ש"ח לרכב חדש בלבד.

 

מה חשוב בגדול זה סחירות בעוד 4 שנים, שהמחירון לא יצנח בנג'י למטה, שיהיה חסכוני מבחינת תחזוקה מה שאומר אמינות וטיפולים שפויים (כרגע טיפול לסוויפט עולה סביב 800 ש"ח שזה מבחינתי לא שפוי).

 

כמובן רכב קטן סגנון מזדה 2 מבחינת גודל. הנוכחי זה סוויפט ככה שזה כבר נפסל כי רוצים משהו אחר.

 

מה שעלה לי בראש אלה האיביזה בגלל המחיר, ואולי לבדוק את המחיר של הפיאט טורבו החדשה (אם היא מתאימה בכלל לשאר הדרישות למעלה).

 

אני טועה או שרוב המנועים האטמוספרים היום הם חלשים יותר מהמנועים של לפני 4 שנים בערך? בקטנות אני לא רואה משהו אטמוספרי שחזק יותר מהסוויפט הנוכחית (מנוע 1500 עם 105 סוסים).

 

טיפול לסוויפט ב800 שקל? איזה טיפול?

פורסם

15 אלף רגיל פשוט של החלפת שמן ומסננים בלבד. רק השמן עולה סביב 350 ש"ח

 

הצרפתיות לא נראה לי עומדות באפשרות שמירת הערך, בנוסף לא בא לי על הגיר אוטומטי הנוכחי שלהם, במיוחד כשבעתיד הלא רחוק כנראה יכנס לשימוש גיר חדש יותר שעלול אולי להוריד את ערך הרכבים הקיימים עם הגיר הנוכחי.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
15 אלף רגיל פשוט של החלפת שמן ומסננים בלבד. רק השמן עולה סביב 350 ש"ח

 

הצרפתיות לא נראה לי עומדות באפשרות שמירת הערך, בנוסף לא בא לי על הגיר אוטומטי הנוכחי שלהם, במיוחד כשבעתיד הלא רחוק כנראה יכנס לשימוש גיר חדש יותר שעלול אולי להוריד את ערך הרכבים הקיימים עם הגיר הנוכחי.

 

אין לי מושג לאיפה אתה הולך אבל החפלת שמן ומסננים גג גג 450 שקל

 

לעניינך,

 

אם כח מנוע לא כל כך חשוב לך תבדוק פורד פיאסטה .

אם אתה מחפש מנוע חזק תבדוק פאביה 1.2TSI DSG (אבל פה כל טיפול אחרי האחריות "שנתיים" יהיו יקרים "יחסית")

 

וכמו שאמרת יש את ה 1.6 של סיאט במבצע עכשיו .

 

ולשם ההשוואה טיפול בסיאט יעלה יותר מסוויפט זה בטוח

פורסם
טיפולים שפויים (כרגע טיפול לסוויפט עולה סביב 800 ש"ח שזה מבחינתי לא שפוי).

אני שילמתי במרכזי 560 שקל על טיפול 15K ל SX4.

לא יודע איך יצא לך 800.

פורסם

 

ולשם ההשוואה טיפול בסיאט יעלה יותר מסוויפט זה בטוח

 

למה בטוח? טיפול 15000 לג'טה במוסך מורשה עולה 550 ש"ח

בברכה netmag.

פורסם
למה בטוח? טיפול 15000 לג'טה במוסך מורשה עולה 550 ש"ח

 

זה היה לשם השוואה בגדול.

אוטו VAG עם חלקי חילוף במחירון של "צ'מפיון" סביר להניח שיעלה יותר מחלקי חילוף וטיפולים של סוזוקי.

ככה או ככה לא הגיוני שטיפול כמו שהוא טען עלה 800 או שעבדו עליו. אבל לפחות עכשיו הוא ידע שזה יקר.

משהו חיובי יצא לו מזה.8)

×
×
  • תוכן חדש...