Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5800 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

למכירה הרכב של אבא של אישתי.

 

הונדה סיוויק 1.6 ES אוטומאטית

קילומטרז' - 131,00

יד - 2 (01) נקנתה מסוכנות של הונדה עם 5000 ק"מ על המחוג.

טסט 12/2010

פנימי - מושלם.

חיצוני - שיפשופי חנייה קלים - ללא תאונות.

ספר טיפולים מלא מהיום הראשון - טופל רק במורשה הונדה.

לאחר טיפול 130000 - טיפול גדול + בלמים + פילטר מזגן.

 

ברכב מערכת שמע מקורית הונדה.

 

המכונית שייכת לאבא של אישתי, פנסיונר-דתי (הרכב עומד בשבת).

כל הנסיעות נעשו מחוץ לעיר.

מעולם לא עבר 3000 סל"ד.

מעולם לא פספס טיפול.

נשטף ידנית פעמיים בשבוע.

חונה בחנייה מקורה.

 

המכונית במצב נפלא.

מחיר מבוקש 62,000 ש"ח

 

(בין התאריכים 22.07-27.07 - אני ברינג :) אז תשאירו הודעה ואחזור אליכם תודה)

 

לפרטים נוספים אנא צרו איתי קשר בסלולארי ולא דרך הודעה פרטית לא יאוחר מהשעה 20:00 בערב (יש לי תינוק להשכיב לישון).

תודה מראש, חגי.

052-2633204

img0292.jpg

img0293m.jpg

img0294s.jpg

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

הקפצה

 

אם פספסתי שיחות בזמן שהייתי בחו"ל אני מתנצל עכשיו אני זמין.

לקונה רציני שמוכן להגיע ולראות את האוטו ניתן לגלות גמישות במחיר.

 

תודה, חגי.

×
×
  • תוכן חדש...