Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 103
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לצערנו, מערכת המשפט במדינתנו מתחת לכל ביקורת, באמת שלראות את הכתבות האלו בחדשות מעלות זעם שלא ניתן לתאר.

בן אדם נסע, דרס ילד, החליף עם הנוסע שלידו, שללא רישיון כדי שיאשימו את אותו אחד שללא הרישיון (ככל הנראה) , ברחו, ניסו לטשטש ראיות, ועוד דברים שיתכן ששכחתי.

 

ורוצים עסקת טיעון של 3 שנים, במקום העונש של 9 שנים או יותר, אני כבר לא יודע ,לצחוק, לבכות מה ניהיה ?

איך העורך דין שמיצג את הזוג הזה בכלל קם בבוקר ?

אני יודע שזו העבודה, שלו, שזו הפרנסה שלו אבל מה היגיון ? איך יכולים לסלוח על דבר כזה ?

 

וגם במקרה של הנהג שדרס את שניאור חשין, לפי איך שזה נראה, בחדשות אומר שיקבל כל עונש, אומר שכל דבר מקובל עליו, בוכה ומזיל דמעה, יחד עם זאת אינו זוכר דבר בהתחלה שיתף פעולה ולאחר מכן הפסיק, אומרים כי כיסה את הרכב בלילה בכדי ששכנים לא יראו, בנוסף על פי עדויות הידידה (שלא איני יודע אם נכונות אך כרגע לפי המצב נראה כי זה מה שהיה) עישן ושתה לפני שעלה על ההגה, פגע, ברח..

 

ולמה אני מריח עוד עסקת טיעון טובה ?

 

המצבים האלה נותנים לגיטימציה לאנשים לעבור על המון עבירות בין אם זה תנועה , או פליליות אחרות, היות ותמיד יש את המפלט ביטחון של עסקת טיעון.

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

פורסם

זה לא יכול לקרות לכול אחד מאיתנו , כי לא כל אחד מאיתנו נוהג שיכור או בורח אחרי שדרס ילד או מנסה לטייח את מעורבותו בתאונה או הכל ביחד .

 

כל אחד יכול לעשות תאונה בטעות, אבל כל בן אדם עם קצת מוסר בסיסי יעצור , יקרא לעזרה, יגיש עזרה וכו'.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

לפני כמה שנים יצאתי קצת עם עורכת דין מהפרקליטות, היא הודתה בפה מלא שהם תמיד, יעדיפו עסקת טיעון, למה? כי זה חוסך כסף. כמובן שכל זה בא בחזרה אלינו בדמות עבריינים שמבינים שבאמת אפשר לעשות כאן הכל ומקסימום קצת לשלם.

 

אין שום סיבה לקבוע עסקת טיעון עם הזוג הזה. גם אם אין ראיה לכך שהם אשמים בתאונה, יש הוכחת שהרכב שלהם הוא אכן זה שפגע ולכן הפקרת הפצוע ושיבוש ראיות מספיקות בכי להרשיע. מעניין מאוד יהיה לראות אם השופט יוסיף כבוד למערכת המשפט או שלאחר מכן ימשיכו לשאול בתקשורת איך קרנו של בית המשפט יורד.

 

טוב בכלל עולם המשפט הוא הזוי, עיקר הטיעון לעונש של עורך דינם של הנאשמים הוא, כמובן פסיקות מהעבר בהן על מקרים דומים אנשים קיבלו 6 חודשי מאסר או עבודות שירות ושוב אנו האזרחים משלמים את המחיר.

פורסם
זה לא יכול לקרות לכול אחד מאיתנו , כי לא כל אחד מאיתנו נוהג שיכור או בורח אחרי שדרס ילד או מנסה לטייח את מעורבותו בתאונה או הכל ביחד .

 

כל אחד יכול לעשות תאונה בטעות, אבל כל בן אדם עם קצת מוסר בסיסי יעצור , יקרא לעזרה, יגיש עזרה וכו'.

 

+1 גדול. מסכים איתך בכל מילה ומילה. העמדתי את עצמי (בראש כמובן) בסיטואציה כזאת, וכל מה שעלה לי לראש זה רק איך להגיש עזרה ולהתקשר ישר למד"א ואח"כ למשטרה.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

המצבים האלה נותנים לגיטימציה לאנשים לעבור על המון עבירות בין אם זה תנועה , או פליליות אחרות, היות ותמיד יש את המפלט ביטחון של עסקת טיעון.

 

אין שום קשר בין הדברים. נניח אתה יודע מראש שעל העבירה X החוק קובע Y שנים בפנים, אך במסגרת עיסקת טיעון תקבל את Y/2. האים זה יתן תמריץ לבצע את העבירה, כל שכן את עבירת התנוע?

 

בתור אחד שהיה מעורב באי-אלו הליכים משפטיים פומביים, הייתי מתפלא מההבדלים שבין חומר חקירה המעשי לבין סקירתו בתקשורת. לתקשורת יש את החוקים משלה. לכן לא הייתי ממליץ למהר ולהסיק מסקנות ע"ס הדיווחים בחדשות וכדומה, וכל שכן להשמיץ את מערכת המשפט.

פורסם

הילד רכב על סקייטבורד חשמלי אולי גם לו היתה תרומה כלשהיא להתרחשות התאונה גם אם יש רשלנות עיקרית של צד א לפעמים רשלנות תורמת של צד ב יכולה להפוך את הקערה המשפטית על פיה.

 

גם אם הם לא פעלו נכון ועברו על החוק אחרי הארוע עדיין יכול להיות שבעבירה העיקרית קשה להרשיעה אותם.

 

אני בטוח שכל אחד שנוהג לא היה רוצה שילד על סקייטבורד יתפרץ לכביש לא כל שכן סקייטבורד חשמלי אפילו אם מדובר במעבר חציה מוסדר שמיועד להולכי רגל.

פורסם

זה לא משנה , על הריחה הם צריכים לשלם בריבית דריבית.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

יגאל,

 

אתה טועה לחלוטין, לא רק שעבירת הדריסה היא לא העבירה העיקרית, הם בכלל לא מואשמים בדריסה.

 

התביעה היא על הפקרת פצוע, שיבוש הליכי חקירה ועוד שאר דברים שאנשים נורמטיביים לא עושים לעולם.

 

 

אתה יודע שהם נתפשו שעה אחרי הדריסה אחרי שהם שטפו את הרכב וישבו במסעדה לארוחת צהריים?:evil::evil::evil:

 

מי זה דורס ילד, מפקיר אותו והולך לאכול צהריים? :bad-word::bad-word::bad-word:

 

בכל מקרה, כל שנותר לנו הוא לקוות שבצעד נדיר בית המשפט ידחו את עיסקת הטיעון או בצעד עוד יותר נדיר יקבל את עיסקת הטיעון אבל לא את קולת הענישה ויחמיר את הענישה בעיסקת הטיעון למרות שהיא כבר חתומה.

 

נדיר ביותר אבל כבר קרה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

כשאתה בן של שופט אתה זוכה לדין צדק, שאתה בן של אחד העם אתה זוכה לפרודיה.

אגב, חשוב לציין שהילד רכב על צעצוע ממונע לא חוקי, וללא אמצעי הגנה, ובנוסף לכל זאת, על הכביש.

פורסם

מי זה דורס ילד, מפקיר אותו והולך לאכול צהריים? :bad-word::bad-word::bad-word:

 

 

מי שמנסה לתפור לעצמו אליבי, בזמן התאונה לא הייתי במקום אלא ישבתי במסעדה ולהוכחה שובר הויזה שלי... :roll:

אם לא הייתה במקום מצלמת אבטחה זה גם היה יכול לעבוד, קצת שיבוש ברישום הזמנים, קצת בלאגן וכבר לא ניתן יותר להוכיח שהם אלה שעשו את התאונה.

עוד היינו עלולים לצפות בטלוויזיה בפרקליט הצמרת שטוען ש"מרשי מעולם לא היה במקום, הוא אדם נורמטיבי שבזמן התאונה סעד את ליבו במסעדה..." :evil:

פורסם
"מרשי מעולם לא היה במקום, הוא אדם נורמטיבי שבזמן התאונה סעד את ליבו במסעדה..." :evil:

 

ואם אכן כך היה?


×
×
  • תוכן חדש...