Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5850 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כתבה שטחית למדי. האם ישראל שונה משווקים אחרים מבחינת חיבת הלקוחות למבצעים? קשה לי להאמין.

גם בארצות הברית ואירופה (הרבה יותר מישראל) יש מבצעי מכירות, הנחות ומחירי החדרה. זה לא חדש בישראל ולא חדש בעולם.

 

הרי אפילו על זקנים ג'ינג'ים אנחנו חייבים להתמקח...

 

http://www.youtube.com/watch?v=3n3LL338aGA דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
פורסם

אני לא בטוח שמדובר על התמכרות ל"מבצעי מכירות".

אני לא באמת מאמין שמישהו שלא התכוון לקנות אוטו קנה רק בגלל מבצע.

פשוט בגלל רמת המחירים השערורייתית של הרכבים בארץ, אנשים מנסים לגרד כל הנחה שהם יכולים.

 

מה גם שאני לא חושב שבמובן הזה אנחנו שונים מכל מדינה אחרת בעולם.

תתפלא, אבל גם באנגליה וארה"ב יש "מבצעי מכירות".

האמת שיש להם אפילו יותר מבצעי מכירות - גם מבצעים מטעם היצרן (ע"ע מבצעי GM בשנתיים האחרונות) וגם מבצעים מטעם הדילר (הנחות, איבזור נוסף, טיפולים, תשלומים וכו').

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אני לא חושב שיש עניין משמעותי ב"הנחות ומבצעים" בעניין הרכב בלבד.

הרי זוהי שיטת מכירות ידועה בארץ ובעולם אפילו שמדובר ב"קנה קפה נמס וקבל כוס מתנה",

אנחנו נוטים לזרום עם התחושות של דפיקת המערכת, של "השגתי בזול" וכו'.

זה עניין לגיטימי ואנושי ככלל, ומדובר בעסק משתלם מכל הבחינות.

הצרכן הישראלי (והעולמי בוודאי) נכנס חזק בעסקאות כאלה לרוב, אפילו אם הן מטופשות להחריד,

וכשמדובר ברכב חדש מחברה, הרצון שלנו הוא להשיג כמה שיותר, בהכי פחות.

זה לא ישתנה לעולם, הכל סובב סביב פרסום ושיווק, הדרך הכי קלה להגיע לצרכן.

 

רותם.

פורסם

יש כאן סוגייה אחרת, שלא זכתה להתייחסות בכתבה. כאשר היבואן מקיים מבצעים כאלה ואחרים: ליום אחד בלבד או לחוט וחבר בלבד - מחירוני יד 2 בכל אופן מתעדכן בהתאם. ומי שקונה במחיר מלא סופג את ירידת הערך הגדולה. לכן רכישת דגמים מסויימים שלא במסגרת המבצע מתבטת לא רק בהרגשה הסובייקטיבית (פראייער לאומת השכן) אלה בהפסד כספי של ממש.

 

שימו לב - דגמי הליסינג המובהקים (מאזדה, טויוטה, פורד, יונדאי) - שומרים על המיתוג ולא מקיימים שום מבצעים, שמה שלא לפגוע במחירונים ובערכם של נכסי הליסינג.

פורסם

יונדאי לא מקיימים מבצעים? הצחקת אותי...

 

מאזדה ופורד הן של אותו יבואן שיותר מ70 אחוז מהמכירות שלו הולכות לציי הרכב.

לכן האינטרס הגדול שלו הוא לא הלקוח הפרטי כי אם הלקוח המוסדי ולכן הוא פועל עפ"י מה שישרת אותם הכי טוב.

לכן גם כשקורה וחס וחלילה נשאר לו סטוק, הוא מעדיף לעשות עליו הנחה נוספת לחברות הליסינג ולא להוריד שקל ללקוח הפרטי.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

זכור לי כלפני שנתיים הייתה איזו מבצע ביונדאי. מאז לא זכור לי כלום. אולי תוכל לרענן את זכרוני. בטויוטה מכרו את הרובוטיות האחרונות ב-105 K ש"ח וגם פריוסים האחרונים דור 2 באיזו הנחונת. אבל אלה היו יוצאי מין הכלל אשר רק מצדיקים את הכלל.

 

את המאזדות ניתן לרכוש עם 0 קם במגרשים, המחיר תלוי כמובן בכושר המיקוח. ככול הנראה חושבים ששיטת מכירה זו איננה פוגעת בערכי המותג.

פורסם

כפי שאלכס אמר, ליונדאי (וקבוצת כלמוביל בכלל) יש מבצע עם חבר:

http://www.wheel.co.il/index.php?instance=5&actions=show&instance_id=24&current_lang=1&id=1868

בנוסף, הם מקפידים לערוך מבצע "סוף שנה" בסביבות נובמבר (מה שפעם היה נערך בסביבות מרץ-אפריל).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...