Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4925 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

יש לי טויטה קורולה, ולצערי לא הצלחתי למצוא פתרון לנושא בחוברת יצרן.

התאורה הפנימית באוטו חזקה וברורה, אך כאשר אני מפעיל את התאורה החיצונית, זה מחליש את התאורה הפנימית לרמה שבקושים רואים משהו, כאשר זה באור יום.

ברצוני שהתאורה הפנימית תשאר כל הזמן אותו דבר.

מישהו נתקל בבעיה ויודע כיצד לפתור אותה?

תודה מראש.

פורסם

כנ"ל אצלי בטויטה , נראה לי שפשוט ככה זה.

 

אלה אם כן משהו יודע אחרת....

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

הכוונה לתאורת לוח שעונים.

כאשר מדליקים אורות דרך,התאורה מתעמעמת ונחלשת,כאשר לא מדליקים אור דרך(ביום), התאורה חזקה וברורה.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

אם נכנס לקצת יותר פרטים, לי יש טויוטה קורולה אחרת, היה לי את הקטע הזה, ופעם אחת שהאוטו חזר מהמוסך זה השתנה הכל הזמן יש תאורה רגילה וחזקה.

אני עכשיו כמה ימים נוסע באוטו של אחותי ושמה יש את התקלה הזו וזה מעצבן- אבל אצלי זה לא ככה לכן כנראה שיש אפשרות לתקן זאת.

התאורה לא קשורה למצב נסיעה- ברגע שמסובבים את הכפתור של התאורה סיבוב אחד או שניים (גם לתאורה חיצונית) זה קורה.

פורסם

לא נראה לי שישנה תקלה, אני מניח שזה בעצם מצב עבודה שניתן לשינוי(איכשהו).

 

בכל אופן זה ממש זניח(לטעמי לפחות).

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

סביר להניח שזה מצב שניתן לשינוי, לכן פרסמתי פה את ההודעה :)

שמע, בימים שנוסעים הרבה במשך היום עם אורות חיצוניים, זה מפריע שהתאורה כ"כ חלשה.

בכל מקרה, אשמח אם מישהו יודע כיצד משנים זאת. תודה!

פורסם

אם זה כמו ב2004 אז פשוט גש למוסך ובקש מהם לשנות זאת זה מה שאנחנו עשינו.

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
פורסם

זה אוטו של אחותי, אני לא אגש בשביל זה למוסך, זה קצת טרטור, ואני מקווה שיש דרך אחרת לשנות את זה.

אם לא כנראה שהיא תשאר אם זה ככה, סתם בא לי להפתיע ולסדר את זה :)

פורסם

הכוונה שלך היא שכשאתה מדליק אורות דרך אז האור בלוח שעונים נחלש ?

 

אם כן אז אפשר לשנות את זה בהגדרות ואז התאורה לא משתנה

פורסם

אכן יש דרך לשנות את עוצמת התאורה של לוח המחוונים וכמו שנכתב זה קשור ללחצן של הספידומטר. למיטב זכרוני הפרוצדורה כרוכה בלחיצה על אחד הלחצנים ופתיחה של הסוויץ' או מתג האורות. תופיע מין סקאלה כזאת ועוצמת התאורה תשתנה עם כל לחיצה.

 

יכול להיות שזה כתוב בספר הרכב ואם לא אז גש לכל מוסך טויוטה ויבצעו עבורך את הפעולה ללא תשלום.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

כמו שאיתמר אמר רק אני ידייק קצת

תילחץ על הלחצן איפה שהספידומטר לאחר שלחצת כמה פעמים (אם אני לא טועה בפעם השלישית) יהיה לך אופציה לשנות את התאורה בכדי לשנות את זה את צריך לתת לחיצה ארוכה ואז זה זז

פורסם

לנו התחברו למחשב רכב בשביל זה.

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
פורסם

היום בשביל הספורט אמרתי ננסה משהו,ניסתי כל מה שנאמר פה, וכלום לא השתנה.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

×
×
  • תוכן חדש...